Sivuja:
Toiminto
  • #1561 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 27 Jul 2011
  • Mulla ainakin tomppa toiminut :D
  • #1562 kirjoittanut Duster 27 Jul 2011
  • Mulla kans Tomppa toiminut, mut pitää muistaa aina välillä (n. kerran pari kuukaudessa) päivittää satelliittitiedot yms.
    jos jättää päivtykset väliin niin tuppaa Tomppa nukahtelemmaa
  • #1563 kirjoittanut 99 27 Jul 2011
  • #1564 kirjoittanut perho-ukko 27 Jul 2011
  •  Liekkö Pekauppi Kapsalla,minun piti mennä sinne,mutta nuo jarruongelmat sotki suunnitelmat !!!  :-[ :-[
  • #1565 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 27 Jul 2011
  • Olisi ollut polttopuu hommia mökikimetsässä, ja emännälle mustikan poimintaa. Mutta sääskiä on niin maan perkeleesti. No laiturilla ei ole. Mutta laiturilla auringossa löhöily ei ole meidän juttu. Pois tultuani nappasin kulkimen jääkaapin päälle, että aamulla jos suunistaisi Joensuu, Ilomantsi, Möhkö suunnalle ja siitä Lahden seudulle Mäkelään synttäreille. Jos nyt semmosen Mäkelän jostakin löydän.  :D
  • #1566 kirjoittanut seppoko 27 Jul 2011
  • Olisi ollut polttopuu hommia mökikimetsässä, ja emännälle mustikan poimintaa. Mutta sääskiä on niin maan perkeleesti. No laiturilla ei ole. Mutta laiturilla auringossa löhöily ei ole meidän juttu. Pois tultuani nappasin kulkimen jääkaapin päälle, että aamulla jos suunistaisi Joensuu, Ilomantsi, Möhkö suunnalle ja siitä Lahden seudulle Mäkelään synttäreille. Jos nyt semmosen Mäkelän jostakin löydän.  :D

    Muistaakseni 5-tiellä(kin) on viitta Mäkelään.  :D  Se on Nastolaa.
  • #1567 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 27 Jul 2011
  • Pitää yrittää Carminiin syöttää osoite, jos se edes loppumatkan funtsisi miten mennään. Joskus kylläkin sorateille "jyttyyttämään.  :)
  • #1568 kirjoittanut pekauppi 27 Jul 2011
  • Liekkö Pekauppi Kapsalla,minun piti mennä sinne,mutta nuo jarruongelmat sotki suunnitelmat !!!  :-[ :-[

    Sonkajoella Rovaniemellä ollaan vasta, huomenna lähtee karavaani pohjoista kohti. Katsotaan nyt mikä on reitti, varmaan Kielajoelle näillä näkymin... Kapsasta en ostaa vielä sanoa....

    Sonkajoelta on tullut perholla kivasti kalaa, kylläkin särkikaloja ja ahvenia mutta kalaa nyt kuitenkin. Yksi hauentumppi kävi viervelin päässä mutta vapautti itsensa kun pääsi laiturille asti, hyvä niin, oli pieni...
  • #1569 kirjoittanut Alan 27 Jul 2011
  • ^

    Joskus ole Sonkassa ollut. Muistan vuokramökin ja krapulan.  :o

    Ei siitä ihan 20 vuotta ole mutta melkein.

    Kalaonnea vaan isälle ja pojalle!
  • #1570 kirjoittanut JJJ 28 Jul 2011
  • Saakutti. hetken mielijohteesta alettiin suunnittelee viikonlopuksi kuopijon reissua. jos vaikka mentäisiin koko perheen voimin katsomaan rauhalahti-campinkii. lapset vois lillua kylpylässä päivän ja minä ajella mönkkärillä pitkin kuopijon katuja, ja jos ehtii niin pakolliset sukulaiskierrokset.
  • #1571 kirjoittanut Alan 28 Jul 2011
  • ^

    SFC Alatalo saattaisi olla mukavampi paikka kuin Rauhalahti, me ainakin tykättiin tuossa muutama viikko sitten.

    Kaupunkiin on vähän pitempi matka, muttei mahdoton.
  • #1572 kirjoittanut K.E.V 28 Jul 2011
  • Huomenna muuttoauton kuskiksi  ;) Tyttäreni perheineen muuttaa tuohon lähinurkalle takaisin. Parin vuoden ruotsissaolon jälkeen. Yhtä juhlaa  ;D ;D ;D ;D
  • #1573 kirjoittanut sipu 28 Jul 2011
  • Huomenna muuttoauton kuskiksi  ;) Tyttäreni perheineen muuttaa tuohon lähinurkalle takaisin. Parin vuoden ruotsissaolon jälkeen. Yhtä juhlaa  ;D ;D ;D ;D

    ihanaa ... oon niin kateelline.. ois niin kivaa , jospa nuo mumminkin kultsipultsi kullanmuruset asuis täällä päin .. mut työt ja muut jutskat pitää tuolla melkein tämän maan toisella puolla .. siis melkein , mut onneks sinnekkin pääsee .. teitse .. niin maan , kuin rautateitsekin .. ei sentään misään  ruåtsis asti ... :D
  • #1574 kirjoittanut Duster 28 Jul 2011
  • Johonkin puskaparkkiin pittää karata täältä rallipöhinöistä....
  • #1575 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 28 Jul 2011
  • Kohtan se vasta alkaa  ;D 17.13 :D jos joku tarttee puskaparkkia niin tänne sopii pari kulkinetta ;D
Sivuja:
Toiminto