Sivuja:
Toiminto
  • #5026 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 17 Apr 2015
  • Osta selanen kaulassa roikkuva pussukka
    ja laita kännykkä siihen
    niin kulkee aina mukana  Thumb
    mulla on tuolla sienimettässä kännykkä kaulassa roikkumassa
    kun silloin täkköin tai aina
    eksyn metsään, jopa tohon omaan mettään  :o
    niin pitää kartasta katsoa ja sehän kulkee kännyssä kätevästi
    ja löytyy heti .. missä olen ja minne menen  ???
    Muuten hyvä idea mutta liian lähellä tahdistinta...
  • #5027 kirjoittanut virpimu76 17 Apr 2015
  • Mulla kulkee lenkeillä toss käsivarres tarrataskussa. Thumb
  • #5028 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 17 Apr 2015
  • Mulla kulkee lenkeillä toss käsivarres tarrataskussa. Thumb
    Mulla taskussa jota ei ole liian lähellä tahdistinta,kun tulee mangeetti kenttä joka sotkee tahdistimen toimintaa..
  • #5029 kirjoittanut sipu 17 Apr 2015
  • Mulla taskussa jota ei ole liian lähellä tahdistinta,kun tulee mangeetti kenttä joka sotkee tahdistimen toimintaa..

    Tuolla ukkokullala on vyössä kännykkä kiinni
    ja selanen suoja ei edes paljoa maksa
    jos käytät vyötä
    niin osta selanen
    kulkee aina mukana  Thumb

    En muuten olis huolissain känykästäsi
    mutta jos vaikka soittavat sinulle taas lasaretista  ???

    Hyviä öitä Ripalle  :-*
    ja toki muillekkin Orgillaisille  :-*
    minulla on kohta taas untenmaailmaan asiaa  Thumb
  • #5030 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 18 Apr 2015
  • Miten menee? Täälä kaikki ok Thumb Paitsi se,että ei pääse tänään saunaan >:(
  • #5031 kirjoittanut sipu 18 Apr 2015
  • Miten menee? Täälä kaikki ok Thumb Paitsi se,että ei pääse tänään saunaan >:(

    Jokos ens viikolla pääsisit ?
    mutta älä ota mitään tulikuumia löylyjä  :o
    minä en juurikaan voi käydä saunassa
    tai vietän kivuliaan yön lonkasärkyineen  :o
    jot kyllä siihen sounomattomuuteenki n tottuu
    ihme ja kumma  ::)
  • #5032 kirjoittanut virpimu76 18 Apr 2015
  • Kohtahan tuota pesää on alettava lämmitteleen..jott kylpyyn pääsee..

    Mites Sipulla jos ei saunomaan pysty,nii onnistuukos lämmin vaahtoinen kylpy  :D

    Hjyvä kon itte saapi molemmat,kon pikkaraista ei pysty yksikseen ammeeseen jättään..  :D
  • #5033 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 18 Apr 2015
  • Jokos ens viikolla pääsisit ?
    mutta älä ota mitään tulikuumia löylyjä  :o
    minä en juurikaan voi käydä saunassa
    tai vietän kivuliaan yön lonkasärkyineen  :o
    jot kyllä siihen sounomattomuuteenki n tottuu
    ihme ja kumma  ::)
    Ens viikolla,kunhan saavat tikit pois Thumb


  • #5034 kirjoittanut Kaija 18 Apr 2015
  • Ihan ekaksi me Pasin kanssa lähetetään tsemppitoivotukset Tikkakosken Diplomaatille!

    Toiseksi kuuluu YT-neuvotteluja meillä Valiolla. En tiedä, olenko helpottunut vai pettynyt, kun mulla ei ilmeisesti ole hätää. Mutta kesäkuun alussa nää sitten lopulta selviää. Mehän ollaan nyt jo siellä jäähdyttelypuolella, mutta omassa tiimissä on just ekan asuntolainan ottaneita, raskaana olevaa, elatusvelvollista pienen lapsen isää jne. Kyllä tuo torstainen uutinen hiukan hiljaiseksi veti.

    Sit kolmanneksi: mä olen seonnut. Ihan totaalisesti. Ja tartutin taudin Pasiinkin. Mä aamulla ekana lasken mun Mariskoolit ja Aalto-tuikut ja Ballot ja Kivet ja illalla viimeiseksi toivotan niille hyvää yötä. Tammikuun alussa mulla oli ruskea skooli ja joululahjaksi tulleet kaksi omenanvihreää Kiveä.
    Aamulaskennan ja aamukahvin ja aamusauhujen jälkeen käyn läpi alueelliset kirppikset Facebookissa ja kaikki nuo alan ryhmät, joihin kuulun. Onko mitään hoitoonohjausjärjes telmää olemassa?





  • #5035 kirjoittanut Kaija 18 Apr 2015

  • Te AIVAN VARMASTI haluatte nähdä anopin kellon ja isän pronssisen Paimenpoika-patsaan somistettuna Iittalan tuotteilla?  :laugh:





    Karavaanari-elämään kuuluu sitä, että Bysse on ollut Pasin satunnaisessa käytössä ihan hyötyajossa. Se pitää katsastaa vappuun mennessä. Toukokuussa lennähdetään Espanjaan Kämpsylle kuukauden kesälomalle. Kesäkuussa viedään sitten Bysse asuinosan huoltoon; siinä on kaikenlaista pientä tsekattavaa ja kaasuponnistukset ja kosteusvaurion arviointi. Kesällä olis tarkoitus tehdä viikonloppureissuja kotimaassa. Ja jos luoja (ja Valio) suo, syksyllä ajetaan Byssellä Espanjaan 7 kuukauden vuorotteluvapaalle. Sitä ennen sitten moottoriosan huollot. Uskaltaako 2004 vuoden autolla lähteä Espanjaan asti?
  • #5036 kirjoittanut seppoko 18 Apr 2015

  •  Uskaltaako 2004 vuoden autolla lähteä Espanjaan asti?

    Käyvät, vaikkakaan en minä, paljon vanhemmillakin.
  • #5037 kirjoittanut migel 18 Apr 2015
  • Kyllähän tuollainen 2004 vm a-auto on ihan käypä kulkine ja paaaaljon vanhemmillakin on ajeltu.

    Ite lähtisin vaikka huomenna vanhalla Chevroletillani Epsanjaan jos elämäntilanne vaan niin soisi.

    Mut nyt on vattatäynnä kauravelliä ja mustikkakeittooo ja ihanata palvikinkku ruisleipä tsydeemiä et jaksaa iltaan taasen jokeltaa...... :D  t migel

    Ps. saakos sieltä Epsanjasta ostaa kaurapuuroo vai pitääkö hiutaleet tuoda omasta takaa mukanans??? Ilman kaurapuuroo tää veijari ei kyll lähe mihinkäs.......mige l
  • #5038 kirjoittanut sipu 18 Apr 2015
  • Te AIVAN VARMASTI haluatte nähdä anopin kellon ja isän pronssisen Paimenpoika-patsaan somistettuna Iittalan tuotteilla?  :laugh:
    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)


    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    Karavaanari-elämään kuuluu sitä, että Bysse on ollut Pasin satunnaisessa käytössä ihan hyötyajossa. Se pitää katsastaa vappuun mennessä. Toukokuussa lennähdetään Espanjaan Kämpsylle kuukauden kesälomalle. Kesäkuussa viedään sitten Bysse asuinosan huoltoon; siinä on kaikenlaista pientä tsekattavaa ja kaasuponnistukset ja kosteusvaurion arviointi. Kesällä olis tarkoitus tehdä viikonloppureissuja kotimaassa. Ja jos luoja (ja Valio) suo, syksyllä ajetaan Byssellä Espanjaan 7 kuukauden vuorotteluvapaalle. Sitä ennen sitten moottoriosan huollot. Uskaltaako 2004 vuoden autolla lähteä Espanjaan asti?

    Mä en voi, kuin nauraa
    tolle sun hulluudelles  ;D
    kun joku kertoi, että myy kamojaan
    kun kaikki paikka on täynnä kaikkea roinaa
    vai mitä ne olikaan  :laugh:
    mutta nyt on Kaija tainnut lähteä hieman lapasesta tuo
    sinun uusi harrastus
    vaikka en minä ole mikään sanomaan
    kun katselen omia vitriineitä ja kaappeja huhuh
    mutta ne ei ole noita kippoja
    vaan arabiaa  :o
    Tytöt kysyi, että mitä sä teet noille kipoille  ???
    sanoin ett' testamentaan ne teille
    kumpikin sanoi
    kiitos ei ...

    Virpimu .. eipä ole meillä ammetta
    mutta olen sillee välillä ollut löylyssä
    että pistän kylmällä kastetun frooteepyyhkeen
    lonkkien päälle
    ja kyllä se hiukan on auttanut
    eikä mitään kuumia löylyjä
    vaan pikemminkin lämmittelyä ollut ne minun sauna reissut ...

    Kesällä pelasti saunassa käynin 
    mereen pulahtaminen
    kun oli sillai sopivan kylmää se vesi ...
  • #5039 kirjoittanut Kaija 18 Apr 2015
  • Migel, ainakin Torreviejan Torremarketissa on suomalaista hernekeittoa, Aura-juustoa, Sini-lattiaharjoja, Turun sinappia ja mun tekemää Valion mustikkakeittoa ja vaikka mitä kotimaista herkkua. Aura 5,20€/pala. Mustikkakeitto 3,90€/kilon purkki. Lonkerolaatikko 40€.
    Lisäksi paistavat useamman kerran viikossa ruisleipää. Niin ja sillipurkkejakin oli myynnissä. Korvapuusteja ym herkkuja.

    Sipu, älä paljasta mitään mun kaappien tyhjennysjutun epäonnistumisesta. Me nyt vaan ollaan molemmat hullaannuttu noihin hölmöihin kippoihin. Tein tuossa just kauppoja, ja meille ilmeisesti tulee ametisti Mariskooli maanantaina. Toivottavasti se on totta eikä unta. Mä suunnilleen halkeen!  :-*
  • #5040 kirjoittanut Kaija 18 Apr 2015
  • Sipulle vielä, että mikä Arabia on sun juttu?
Sivuja:
Toiminto