rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 607873 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4905 : 28.02.2015 kello on 07:29 »
Surkuttelemaan ei auta jäädä ja elää pitää täysillä, ainakin meillä tehdään niin. Jos jää voivottelemaan, niin varmuudella kupsahtaa ennen aikojaan.
Näin on  Thumb Ja täysillä  :) En oo uskovainen mutta jokainen päivä on sitten vissiinkin se lahja. Nukkumaan
ei pitäis mennä riidoissa. Kovia tarinoita täällä.Omat lentsut ym.kehon jäsentenviat tuntuvat mitättömiltä.
Toisaalta kipu ja sairaus on henk.koht.kokemus ja sitä pitää arvostaa. Varmaan siinä kuolemantuomion jälkeen menee hetki
että säikähdykseltä tajuaa alkaa elämään eikä vello sairaudessa eikä masennu. Omaisilla ISO rooli tuolloin.
Toivotan hyvää lauantaita terveille kuin sairaillekkin  Thumb Niin ja selkäkivut alkaa olla
voitettu joten hyvää kuuluu  Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4906 : 28.02.2015 kello on 10:47 »
Selityksen maailmanmestareita on taas liikkeellä.  Syöpään suhtautuminen on Suomessa vielä syvältä. Sydäriin kun kuolee kertapotkaisulla, niin todetaan että kävi niin. Syövästä sentään yleensä parantuu. Lintuinfluenssaan voi yhtä lailla kuolla.

Kommentoida  saa ne, jotka on sekä syövän, että influenssan sairastanut.

Kiitos että saan komentoida
vaikka mieluumin komentoisin muusta asiasta
mutta kyllä vaan on se koettu
kuin myöskin läheisiä menetetty
tuon kauheuden takia
mutta yhtään ihmistä en ole menettänyt onneksi ainakaan vielä
lentsun takia  Thumb
syövän takia liian montakin  :'(

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:58
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4907 : 28.02.2015 kello on 11:59 »
Surkuttelemaan ei auta jäädä ja elää pitää täysillä, ainakin meillä tehdään niin. Jos jää voivottelemaan, niin varmuudella kupsahtaa ennen aikojaan.

Taisin sohaita kusiaispesää.  Hyvä niin, sillä haluaisin ihmisiltä toisenlaista suhtautumista asioihin. Alzhaimer, syöpä, ym. ovat sairauksia, joita ympäristö sairastaa potilaan puolesta. Moni sairas saa näppylöitä siitä, että ympärillä voivotellaan, vaikka apua pitäisi antaa vain silloin kun sitä pyydetään. Jos minulle olisi joku tullut höpöttämään jostain tukiryhmästä, olisi vetänyt turpaan.

HuruUkkeli varmaan eli viimeisen talvensa täysillä ja nautti elämästään. Tietämättä paljonko sitä oli jäljellä. Ja oli (?) onnellinen.

Jokainen eläköön tavallaan mutta toisia ja myös sairauksia kunnioittaen.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4908 : 28.02.2015 kello on 12:32 »
Taisin sohaita kusiaispesää.  Hyvä niin, sillä haluaisin ihmisiltä toisenlaista suhtautumista asioihin. Alzhaimer, syöpä, ym. ovat sairauksia, joita ympäristö sairastaa potilaan puolesta. Moni sairas saa näppylöitä siitä, että ympärillä voivotellaan, vaikka apua pitäisi antaa vain silloin kun sitä pyydetään. Jos minulle olisi joku tullut höpöttämään jostain tukiryhmästä, olisi vetänyt turpaan.

HuruUkkeli varmaan eli viimeisen talvensa täysillä ja nautti elämästään. Tietämättä paljonko sitä oli jäljellä. Ja oli (?) onnellinen.

Jokainen eläköön tavallaan mutta toisia ja myös sairauksia kunnioittaen.
Paljon oikeita(mielestäni) asioita tässä kirjoituksessasi  Thumb Isä ukkoa kun katseli ja sen riutumista parkinsonin taudissa
niin mua rasitti se että ei helekutti pyytänyt apua edes vesilasin antamiseen. Ite kaatuili ja rymysi sitten , eikä kuitenkaan saanut
sitä lasia. Pidemmän päälle se alkaa vitutt...n  >:D Omapäinen ja omalaatuinen saa olla mutta ei muiden viihtyvyyden kustannuksella.
Eipä mulla enempää tähän aiheeseen. Pitääpä katsoa ja pettyä jälleen Suomen hiihtäjiin  Thumbd ;)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.02.2021 kello on 15:51
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4909 : 28.02.2015 kello on 13:23 »
Onhan sairastupa aika kusiaispesä vallan viheliäinekin usein. Saahan sitä sohia jos tuntee pakottavaa tarvetta siihen. Sairauksia ja ihmisiäkin on onneksi erilaisia. Toiset sairaat vaativat paapomista kun taas toiset eivät halua kuulla mitään itseensä liittyvää . Itse kun olin vaimoni omaishoitaja niin tuntui pahalta kun toinen ei pahemmin valittanut eikä vaatinut vaikka kivut oli kovat. Nyt kun itse sairastin huomaan asennoituvani samoin . Ettei kenenkään tarvitsisi vaivautua tähteni. Purra vain hammasta kun pännii.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 6.12.2023 kello on 22:31
  • Koiria ja reissaajia
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4910 : 28.02.2015 kello on 18:53 »
Olen pahoillaan jos huumorimielinen kirjoittelu auto-ja matkakuumeesta tuntuu loukkaavalta toisista. Kun minulla menee huonosti- sen kovempaa ja rankempaa huumoria viljelen. Oma sairastelu tai äitini vasta saama tieto syövän leviämisestä ei innosta.... Toiselle sopii jakaa tieto monen kanssa. Toinen sulkee sen sisälleen ja juttelee edes näin virtuaalisesti toisten kanssa. Hyvää viikonloppua kaikille! Toivotaan monia hyviä vuosia itsekullekin. Kiva että olette olemassa hyvät virtuaaliystävät.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4911 : 28.02.2015 kello on 19:51 »
Olen pahoillaan jos huumorimielinen kirjoittelu auto-ja matkakuumeesta tuntuu loukkaavalta toisista. Kun minulla menee huonosti- sen kovempaa ja rankempaa huumoria viljelen. Oma sairastelu tai äitini vasta saama tieto syövän leviämisestä ei innosta.... Toiselle sopii jakaa tieto monen kanssa. Toinen sulkee sen sisälleen ja juttelee edes näin virtuaalisesti toisten kanssa. Hyvää viikonloppua kaikille! Toivotaan monia hyviä vuosia itsekullekin. Kiva että olette olemassa hyvät virtuaaliystävät.
En ymmärrä mitä tarkoitat? Eihän sun kirjoittelu oo loukannut ketään  :o
Ihan hyvää juttua autokuumeesta kirjoittelit  Thumb :)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
  • 1299XX
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4912 : 1.03.2015 kello on 02:14 »
vierestä katsoin ja loppuun asti tukena olin ja jos olisi ollut mahdollisuus niin INFLUENSSAN olisin hänelle suonut, olisi ollut suurempi mahdollisuus parantua...onnekkaa t selviävät syövästä, kaikille ei lääkitys tehoa...en pahimmalle vihamiehellekkään toivo sellaisia kärsimyksiä joita sain äitini vieressä katsoa...kannattais i muistaa ettemme tiedä kukaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan, joskus voi osua pilkka omaan nilkkaan  Thumbd

Oma setäni on toista vuotta saanut kans syöpä-diagnoosin. Sillon näytti ensin siltä et lähtö tulee nopiaan. No, ajan kuluessa sai kuitenkin terveen paperit. Terveeksi mieheksi on tämän vuoden puolella julistettu ainakin kahden eri lääkärin toimesta, vaan viikko sitten lähti piipaa-puupaa sairaalaan ja sieltä sai diagnoosin: syöpä, levinnyt niin pahasti ettei mitään tehtävissä.   :'(
Että tosiaan influenssan oisin kyllä hänellekkin ennemmin suonut..

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4913 : 1.03.2015 kello on 08:16 »
    Oma setäni on toista vuotta saanut kans syöpä-diagnoosin...

    Appiukko sai syöpädiagnoosin elokuussa 2013 ja vain paria viikkoa aiemmin kesälomalla käydessämme ei näkynyt päällepäin mitään mistä olisi voinut aistia tulevaa... Kolmen kuukauden päästä olikin sitten hautajaiset, appiukko oli varsinainen teräspappa, ikänsä ruumillista työtä tehneenä, 190 cm ja 120 kiloinen ja silti syöpä vei hänet noin äkkiä.

    Kyllä jos läheinen tai ihan kuka vaan saa syöpädiagnoosin niin ainakin minä olen huolissani, toisin kuin jostain influenssasta.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4914 : 1.03.2015 kello on 08:23 »
    No niin. Nyt meillä "taas" on mahdollisuus eurolauluissa jotenkin pärjätä.  Thumb

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4915 : 1.03.2015 kello on 08:33 »
    No niin. Nyt meillä "taas" on mahdollisuus eurolauluissa jotenkin pärjätä.  Thumb
    Kilpailusta on tullut "kummajaisten paremmuus skabat". TAAS jää katsomatta.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:12.04.2024 kello on 09:16
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4916 : 1.03.2015 kello on 09:19 »
    Ukrainasta kotiuduttu pari päivää sitten. Kiova kertakaikkiaa  kiva paikka ja tsernobyl vaikuttava paikka, muistuttaa kuinka pieniä ja haavoittuvaisia me pienet immeiset ollaan. Ainoastaan yksi Ford Transit hyökkäsi kimppuun pripyatin kaupungissa (musta silmä..). Muuten oli kovin turvallista ja elämä todella halpaa. Hyvänä esimerkkinä vaikka bic mac n. 0,7€, ateriana hurjat 1,3 €. Tätä kirjoittaessani tod.näk melkein 10% halvempia.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4917 : 1.03.2015 kello on 22:22 »
    Tuli aamulla kunnon lipat jäisellä pihalla.
    Ironista, että olin menossa hakemaan
    ulkokautta kellarista liukuesteitä kenkiin.
    Jysähti oikeaan olkapäähän niin, että
    irvistyttää komeasti, kun yrittää nostaa
    kättä.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
    • Strömma Kemiönsaari
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4918 : 2.03.2015 kello on 08:36 »
    Ukrainasta kotiuduttu pari päivää sitten. Kiova kertakaikkiaa  kiva paikka ja tsernobyl vaikuttava paikka, muistuttaa kuinka pieniä ja haavoittuvaisia me pienet immeiset ollaan. Ainoastaan yksi Ford Transit hyökkäsi kimppuun pripyatin kaupungissa (musta silmä..). Muuten oli kovin turvallista ja elämä todella halpaa. Hyvänä esimerkkinä vaikka bic mac n. 0,7€, ateriana hurjat 1,3 €. Tätä kirjoittaessani tod.näk melkein 10% halvempia.

    Mitä tarkoittaa musta silmä? Tuliko ryöstöyritys ja käsikähmä vai mitä kuvailet?

    t migel

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:12.04.2024 kello on 09:16
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4919 : 2.03.2015 kello on 09:51 »
    Ehei.  Ihan oveen kolhaisin kupolia sen verran että muiston sain  :)