rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 607852 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
  • 1299XX
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4680 : 10.01.2015 kello on 20:04 »
Vähä parempi kuva nykylattiasta

*****
  • LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:04
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4681 : 10.01.2015 kello on 20:18 »
Toi on unelmalattia, ei roskat näy. Äiti varmaan tykkää. ;)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4682 : 10.01.2015 kello on 20:18 »
Hauskat noi tekstit  nuissa laminaateissa. Tulee lapsuus mieleen kun pikkupoikana Turun satamassa katteli lähteviä laivoja ja joskus löysi sellaisen pakkauslankun pätkän jossa luki jotain tyyliin rotterdam,Köbenhavn jne ja mielikuvituksissaan reissasi noihin maihin...hah haa.

Se oli sitä mielikuvitusmatkail ua parhaimmillaan ja satama pikkupojalle jännä paikka silloin vielä kun vapaasti sai pyöräillä kaijoja pitkin ees ja taas........ :D t migel

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4683 : 10.01.2015 kello on 20:28 »
Vähä parempi kuva nykylattiasta
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

todella omaperäinen  Thumb
ja rohkea
en itse olis uskaltanut laitatuttaa
jos vaikka kyllästyy äkkiseltään  :)
mutta onko teillä kaikki plattiat  tuosta ?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:30
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4684 : 10.01.2015 kello on 20:32 »
Me taas pentuna rantoja kolutessa etsiskeltiin laudanpätkiä joita oli heitelty laivoista mereen,niistä sitten yriteltiin arvailla mistä maasta ne oli kotosin.


Sent from my iPad using Tapatalk

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4685 : 10.01.2015 kello on 20:43 »
Me taas pentuna rantoja kolutessa etsiskeltiin laudanpätkiä joita oli heitelty laivoista mereen,niistä sitten yriteltiin arvailla mistä maasta ne oli kotosin.


Sent from my iPad using Tapatalk

enään ei taida moisia löytyä
kun ei saa heitellä mitään veteen ....

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:58
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4686 : 10.01.2015 kello on 20:52 »
Harmi, kun ehdit hankkia tuon laminaatin ilman mun varoitusta. Se on KYLMÄ  jalalle verrattuna  parkettiin. Me teimme tuon virheen.
Jos laitat eri materiaaleja vierekkäin, niin kyllä ne kaikki on samanlämpöisiä...   ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4687 : 10.01.2015 kello on 20:56 »
Hitto netti taas pätkii,- joo rannikon poikii ollaan ja satamis koluttu aikoinaan ja niistä ajoista varmaankin kärsin ainaisesta kaukokaipuusta jonnekkin vaiks kotoon on aina paras....migel

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4688 : 10.01.2015 kello on 20:59 »
Vähä parempi kuva nykylattiasta
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

On muuten nätti, vaikka ei kyllä sovi ihan jokaiseen huusholliin. Suht nuorekas lattia! Mä tykkään!  Thumb Thumb Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4689 : 10.01.2015 kello on 20:59 »
Jos laitat eri materiaaleja vierekkäin, niin kyllä ne kaikki on samanlämpöisiä...   ;D

Miksi ne laminaatit
tai ainakin ne jotka meillä on
ovat kylmän tuntusia jalalle  ???
vaikka ei se lattia kai mikään kylmä ole
kun on yläkerassa
ja kun taas täällä alhaalla on lämintä
joka kainousee tuonnekkin siis kattoo lämmittämään
ja sitä myöre yläkerran lattiaa ...

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
  • 1299XX
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4690 : 10.01.2015 kello on 21:12 »
Toi on unelmalattia, ei roskat näy. Äiti varmaan tykkää. ;)

Joo.. Toisaalta, koska meillä poltetaan kaikki maitopurkit (toi musta/harmaa laaatikko on sitä varten, niin arvaa montako kymmentä kertaa olen hinkannut tota vaaleeta "maitotahraa" irti?? Todeten sit aina lopulta et se onkin osa laminaatin kuviointia


Ja migel.. En mää mistään laudoista/lankuista tiedä, mutt mainoksia varten meiltä löytyy myös tämmönen vanha laatikko (ja tietysti samalla tekstillä mitä löytyy laminaateistakin)



Sipu: Tätä laminaattia on vaan keittiössä.. Tosin kun tätä samaa tehdään sekä valko- että mustapohjaisena niin olkkariin ois tarkotus jatkaa jommalla kummalla ilman kynnystä. Eteisessä on laattalattian näköstä laminaattia ja yläkerrassa jotain kaupan halvinta "gaggaa" josta on lohkeillut palojakin.. Muualla vielä muovia.. toistaiseksi..

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4691 : 10.01.2015 kello on 21:15 »
Mulla on yläkerran keittiön ja eteisen lattiassa sellainen merbau tumma mahonkilaminaatti ja alakerran keittiöss kans sama pläjäys ja kyl ne munsta ihan lämpimii on paljaallekin jalall ja helppoi pitää siistin ja ol pirun halpoi.
8,90 neliö bauhaussist.Ei paha ja ai niin Portinvartijankin lattia on samaa ja hyvin toimii sielläkin,,,,,,,,,,ei paha ollenkaan.

Apteekkariin oon suunnitellu sellaist muovimattoo joka jäljittelee vanhaa laivan kantta,vähän samaan tyyliin kuin tuo Ipsunkin lattia mut sellainen jossa ne nk laudan saumat on mustalla tilkitty niin kuin mahonki/tiikki laudotukseissa laivoissa/veneissä on!

Mut apteekkarin osalta siihen on viel matkaa! Onneks,- saa suunnitella rauhass ja seon kait se hedelmällisin vaihe kun sit se kaikki ihanuus on viel edess.....    t migel

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4692 : 10.01.2015 kello on 21:30 »
Katselen ja kuuntelen Elvistä
ja mietin , et onks jossain jotain kunnon tanssimeininkii ?
sellasta, jossa myöskin haetais tällästäkin tylleröä tanssimaan
ja rokkaamaan oikke kunnol  Thumb

on ihan kärsimys
kun ei toi ukkokulta tanssi 
kuin ani harvoin ja nyt ei ole se harvoin  ::)
mulla kyllä nyt niin tanssijalkaa vipattaa -aa-aais .....

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4693 : 10.01.2015 kello on 21:45 »
Mitäs sää joit ku ny noin villiks riehaannuit?! :D Mä tulisin hakemaan jiveen ja rock´n rollaamaan mut täst on pitkä matka talsii kemiöst paimioon lumisatees! :D :D :D

Mut noihin kylmiin lattioihin viel. tääl ku asutaan luonnonvoimien keskellä merituulten raiskattavina ja muutenkin vanhoiss taloiss niin ikinä en olis voinu uskoa ostavanani lampaantaljaa sänkyni viereen mut niin vaan tein ikeast 20egee ja tinttasin sen sänkyni viereen lattialle ,tosin prinsessat tappoi sen ekaaks mut nyt nekin mieltää sen matoks ja välill nukkuu sen päällä.
Kiva laittaa paljaat jalat siihen paksuun karvaan sekaan ja unohta irwin goodmannimaiset mielleyhtymät ja nauttia lämmöstä.
Sisustusohjelmista viis mut käyttömukavuus on tärkein!  Heh hee t migel Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4694 : 10.01.2015 kello on 22:18 »
Mitäs sää joit ku ny noin villiks riehaannuit?! :D Mä tulisin hakemaan jiveen ja rock´n rollaamaan mut täst on pitkä matka talsii kemiöst paimioon lumisatees! :D :D :D

Mut noihin kylmiin lattioihin viel. tääl ku asutaan luonnonvoimien keskellä merituulten raiskattavina ja muutenkin vanhoiss taloiss niin ikinä en olis voinu uskoa ostavanani lampaantaljaa sänkyni viereen mut niin vaan tein ikeast 20egee ja tinttasin sen sänkyni viereen lattialle ,tosin prinsessat tappoi sen ekaaks mut nyt nekin mieltää sen matoks ja välill nukkuu sen päällä.
Kiva laittaa paljaat jalat siihen paksuun karvaan sekaan ja unohta irwin goodmannimaiset mielleyhtymät ja nauttia lämmöstä.
Sisustusohjelmista viis mut käyttömukavuus on tärkein!  Heh hee t migel Thumb

ei mun tarvarvii juoda mitään
kun hyvä musiikki iskee luihin ja ytimiin  :)

selaset karvat on meitinkin jalkojen alla
kun herätään tai mennää uinumaan
vaikka noi plattat  ei kylmät oliskaan  Thumb
ja Migeli mä kyl oisin ihan ajokunnos
jot voisin vaik hakea
mutta en uskal ajella tuolla tuiskussa  :(
ja siks toiseks
mulla on ajokortti vain tuohon pikkukirkolle
ja takasin  :D