rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 607920 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
  • 1299XX
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4620 : 8.01.2015 kello on 08:49 »
Ny sitten tunaroidaan 3 tenavaa kouluun toivottavasti oikeeseen aikaan...
Eipä ollukkaan tälle lukukaudelle vielä sattunut tämmöistä  :)

Meillä on ulkoistettu tämä homma. On mein teinin tehtävä laittaa kello soimaan ja herättää aamulla muutkin kouluun niinä päivinä kun mun ei oo pakko nousta kukonlaulunaikaan. Keskimmäinen herää tiistaisin itekseen 6.40 kun sillä on aikanen aamu.

Nyt vaan vielä vähän kahvia ja sit vaatetta päälle, kamat mukaan ja auton nokka kohti Turkua.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4621 : 8.01.2015 kello on 09:17 »
Meillä on ulkoistettu tämä homma. On mein teinin tehtävä laittaa kello soimaan ja herättää aamulla muutkin kouluun niinä päivinä kun mun ei oo pakko nousta kukonlaulunaikaan. Keskimmäinen herää tiistaisin itekseen 6.40 kun sillä on aikanen aamu.

Nyt vaan vielä vähän kahvia ja sit vaatetta päälle, kamat mukaan ja auton nokka kohti Turkua.

Juu Sulla hyvä homma  Thumb Thumb
Ja mä kotimamina, nii joutaaki itte tehä..Sulla hiukka eri juttu,kon tarvii kiirehtää muuallekki  :D  silloin ihanaa kon saa nukkua tai ees maata sängynpohjalla  hetken pidempään :)
Mä kon vaan herään kuitennii ekkana  ::)  nii samapa tuo laitella....ehkä tulee lellittyä näit pikkasii  (( vanhin 13v ))
No saavatpa nukkua hiukan pitempään nämäki pirpanat  :)

Turvallista matkaa Turun suuntaan  :)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:13.10.2020 kello on 08:27
  • Elämääni sohjolassa http://esperakko.blogspot.fi/
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4622 : 8.01.2015 kello on 14:13 »
Sangen lupsakkaa eloa ja oloa, täällä metsän keskellä. Kun tässä jutustellaan aamuherätyksistä, niin meillä pruukataan nousta ennen kuin kukot laulaa, eli klo neljä aamulla. Ja sehän tässä pohjolan elossa on sangen muikeaa, että meillä eläkeläisillä ei ole mitään väliä ajan suhteen näin talvella, kun kuiteskin aina on yhtä pimee.
Toista e elo ja olo on tuolla Välimeren maisemissa, jossa tällaisesta ei tiedä yhtikäs mitään.
Tämä harmaus (pimeys) on niin vahvaa, että meilkein veitsellä voisi leikata siivun :-*

Mutta,,,,,
Nyt on lihaklöntsä tuupattuna leivinuuunin sisuksiin, odottamaan pois ottamisen otollista hetkeä.

Tänään aamusella kävi traktori pyörähtämässä maisemissa, joten tie ulkomaailmaan on nyt sitten apposen auki. Voi kauhistus :-X

Kaksi viikkoa, ilman että on nähnyt ketään ihmisotusta, kuten myöskin toisinpäin, saattaa olla TAAS suorituksista hurjin tässä kuussa.
Mutta eiköhän sitä tuostakin piinasta selviä Thumb

Kaikkea hyvää ja kivaa teille jokaiselle :-*

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:21.12.2023 kello on 10:08
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4623 : 8.01.2015 kello on 14:24 »
Toista e elo ja olo on tuolla Välimeren maisemissa, jossa tällaisesta ei tiedä yhtikäs mitään.
Tämä harmaus (pimeys) on niin vahvaa, että meilkein veitsellä voisi leikata siivun :-*
Välimerestä tiedä, siellä lienee päivisin aurinkoa. Täällä kotimaassa tämä eteläisin osa on kyllä ollut kovin masentavan pimeää ja vuodenvaihteessa pohjoisessa oli oikein iloinen siitä, että siellä näki iltaisin liikkua ilman otsalamppua, kun hanget valaisi maisemaa mukavasti.
Paluu arkeen tulikin viikonloppuna, kun palasi kotiin vesisateen saattelemana. Nyt onneksi pieni valkoinen huntu maassa (toistaiseksi, vettä taas luvassa), että hieman päivällä edes on valoisaa.

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4624 : 8.01.2015 kello on 17:51 »
    No, nyt taas kotona Thumb Hengissä, mutta nälkäisenä.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4625 : 8.01.2015 kello on 17:56 »
    No, nyt taas kotona Thumb Hengissä, mutta nälkäisenä.

    No olipas reipasta toimintaa  :D     
    Ny pöperöä masuun  :D  toivottavasti Saat syyä muutakin ku porkkanaa  :D
    hyviä vointeja  Thumb

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
    • Strömma Kemiönsaari
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4626 : 8.01.2015 kello on 20:27 »
    Crocsit on hyvät kesä- ja etenkin suihkukengät alueilla.

    Talvellakin ne on mulla kotona eteisessä, jos tarvii karhealaattaisella terassilla käydä. Kesällä postinhakuun, jos ei sada. Tyylistä viis!

    Kai noista olen tykännyt, kun olen jopa kahdet orkkikset aleista hankkinut, vanhatkin yhä tikissä. Vaan ne ainoat piraatit on jo viittävaille pohjista puhki.


    Joo orkkiscrocksit meilläkin mut on niissäkin laatu huonontunut,-jos nyt laadusta voi puhua tässä yhteydessä?!    t migel

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
    • 1299XX
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4627 : 8.01.2015 kello on 23:10 »
    Ja mä kotimamina, nii joutaaki itte tehä..Sulla hiukka eri juttu,kon tarvii kiirehtää muuallekki  :D  silloin ihanaa kon saa nukkua tai ees maata sängynpohjalla  hetken pidempään :)

    Niin ihan kotona määki oon, olen mää sit töissä tai vapaalla ;) Mitä nyt poikkeuksellisesti tänään sinne Turun suuntaan lähdin.

    Kun tässä jutustellaan aamuherätyksistä, niin meillä pruukataan nousta ennen kuin kukot laulaa, eli klo neljä aamulla.
    Täällä toi naapurin kukko huutelee jopa yheltätoista ni ei tuo nouseminen täälläkää niin kovin vaikeeta oo.. Tosin se kyl kesäsin kiekuu joskus aamukolmeltakii..

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:04
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4628 : 8.01.2015 kello on 23:15 »
    No mitä kuuluu?? KIva kirjoitella PC:llä pimeässä.  :D  ;D  :D

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
      • www.lintukuvia.net
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4629 : 8.01.2015 kello on 23:38 »
    No mitä kuuluu?? KIva kirjoitella PC:llä pimeässä.  :D  ;D  :D

    Sähkökatko?
    Eikö sulla ole otsalamppua hätätilanteita varten???  ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:04
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4630 : 8.01.2015 kello on 23:52 »
    Sähkökatko?
    Eikö sulla ole otsalamppua hätätilanteita varten???  ;)

    Toki, toki. Mutta sitä ei aina pimeässä löydä.  >:(  >:(

    Onneksi talossa on yksi "hätävalo", joka syttyy, kun valtakunnan verkko pimenee.

    Nyt sähvöt palautuivat, TAAS KERRAN. Kuinkahan kauan nyt??

    Tai, mitä väliä, nyt nukkumaan.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4631 : 9.01.2015 kello on 01:48 »
    Niin ihan kotona määki oon, olen mää sit töissä tai vapaalla ;) Mitä nyt poikkeuksellisesti tänään sinne Turun suuntaan lähdin.
    Täällä toi naapurin kukko huutelee jopa yheltätoista ni ei tuo nouseminen täälläkää niin kovin vaikeeta oo.. Tosin se kyl kesäsin kiekuu joskus aamukolmeltakii..

    kukot meilläkin kiekuu myös pitkin päivää       ja aamulla jo kolmeltakin              huooh..voi naapureita

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
      • www.lintukuvia.net
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4632 : 9.01.2015 kello on 09:08 »
    Vähän ristiriitaisia tunnelmia: meillä on ollut lähemmäs 10 vuotta Planin kautta kummityttö Indonesiasta. Illalla löysin postilaatikosta viimeisen kirjeen nyt täysi-ikäiseksi tulleen tytön kotikylältä. Yhtään kirjettä tai kuvaa tai hiuspinniä ei ikinä saatu aikaiseksi sinne lähettää, mikä on aika noloa. Mutta mitä mä osaisin kirjoittaa ulkolaiselle pikkutytölle?  :-X



    Me oltiin päätetty "hoitaa" tämä Novilinda täysi-ikäiseksi, mutta ei otettaisi uutta kummilasta. Enkös mä äsken löytänyt loman aikana kertyneestä pinosta toisen  Planin kirjeen, jossa esiteltiin meidän uusi, 9-vuotias kummityttö Sudanista. Plan siis meiltä kysymättä on tehnyt meille uuden yhdeksän vuoden sitoumuksen 25€/kk?  >:(
    Pasi lupasi soittaa Planille tänään ja purkaa sopparin.

    Hiukan tässä on mielialat vaihdellut haikeudesta kiukkuun...

    Niin ja oikea ranne kipeä. Just kun mä olen kehunut, että aikaisemmista jännetupentulehduks ista olen oppinut esim 25-kiloiset säkit nostamaan puristamalla ne käsivarsilla enkä käytä ranteita.
    Mitään saikkuja ei nyt kaivata. Missäköhän paljon käytetty rannetuki mahtaa olla???

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4633 : 9.01.2015 kello on 09:18 »
    Hienoa Kaija  :)

    Se tosiaan ikävää,että hienoa työtä tekevä järjestö,kuin Plan =kin ,tavallaan mustamaalaa oman hyvän työn tuolla mainitsemallasi tavalla toimien.

    Tukeen liittyvä = siis päiväsi

    Toivottavasti se rannetuki edes löytyy....

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:04
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4634 : 9.01.2015 kello on 09:21 »
    Herätty "pimeydessä". Siispä  hellaan tulta ja veden lämmitykseen.