rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 607578 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4605 : 3.01.2015 kello on 05:15 »
Kylläpäs nyt räpsii valoja..saas nähä meneekös sähköt...
Toiv.ei ,ettei nokkavia tarvii asuin tiloihin alkaa kuskaan ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4606 : 4.01.2015 kello on 10:02 »
Jess. mullekki sattu päiväkaasupullo, 9.30 loppu kaasu,kesken kaffenkeiton va onneks oli kaapiss semmonen retkijottu kaasupatruunalla ni sai kaffet keitettyy ennen nokan  ulos pistämistä...  :D  Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4607 : 7.01.2015 kello on 04:20 »
H y v ä ä   H u o m e n t a  isolla H:lla  vai oliko se Elastisella ;D  Te sivulla sipsuttavat  :D  Tästä se päivä lähtee :-*

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:27
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4608 : 7.01.2015 kello on 06:00 »
H y v ä ä   H u o m e n t a  isolla H:lla  vai oliko se Elastisella ;D  Te sivulla sipsuttavat  :D  Tästä se päivä lähtee :-*

Huomenta, just vajaa minuutti sitten soi kello.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:22.10.2020 kello on 23:25
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4609 : 7.01.2015 kello on 06:13 »
Hyvää huomenta vaan täältä, vain päivisin lämpöisestä Torreviejasta.
Eilen tuli löntysteltyä ympäri kaupungin reunoja ja huomasin täällä olevan melko paljon puskaparkkilaisia rakentamattomilla rantakaistaleilla, somasti sovussa. Olipa yksi suomalainenkin autokunta jättänyt kulkineensa sinne ja lie rannalle suunnannut nahkaa tiristelemään.
Pohdiskelin siinä kulkiessa, että tällainen täällä oleva talvi-ilmasto voisi olla ihan asiallinen matkakulkineella oleiluun, kun yöt ovat viileitä ja päivälläkin siedettävät kelit.

Olisi se vain mukava, jos olisi oma peli ja mahdollisuus viettää koko talvi lämpöisessä oleillen. Tänään jatketaan löntystelyä, ihastelua ja huokailua.  :laugh:

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:15
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4610 : 7.01.2015 kello on 08:32 »
Huomenta
Jo alkaa kuulua hyvääkin,vihdoin alkaa näyttää siltä että mun puupää kesti sen uudenvuoden tärskyn,kipeehän se vielä on mutta jo pystyy kirjoittelemaan tännekkin. Thumb
Eiköhän se tästä. Eli Groksit ja jäinen katu,siitä tulee pelkkää tuskaa,opittu on nyt oikein kantapään eiku takaraivon kautta.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4611 : 7.01.2015 kello on 14:24 »
Vakavasti kannattaa liukkaus ottaa kaikkien, sen kertomasi opetti,

Jos ei olisi vanhan harrastuksen ansiosta kaatumistaito selkäytimessä olisi mullekin saattanut käydä huonosti joulunseutuna. Pää vain hipaisi, kyynärpää tärähti ja selvisin pienillä niskakivuilla. Varusteet onneksi kunnossa, vaan olisi saanut olla liukuesteet kengissä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4612 : 7.01.2015 kello on 14:46 »
Huomenta
Jo alkaa kuulua hyvääkin,vihdoin alkaa näyttää siltä että mun puupää kesti sen uudenvuoden tärskyn,kipeehän se vielä on mutta jo pystyy kirjoittelemaan tännekkin. Thumb
Eiköhän se tästä. Eli Groksit ja jäinen katu,siitä tulee pelkkää tuskaa,opittu on nyt oikein kantapään eiku takaraivon kautta.
Hyvä,että ei käynyt pahemmin Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.07.2023 kello on 14:11
  • 1299XX
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4613 : 7.01.2015 kello on 20:01 »
Eiköhän se tästä. Eli Groksit ja jäinen katu,siitä tulee pelkkää tuskaa,opittu on nyt oikein kantapään eiku takaraivon kautta.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä (tai sanoisinko pers-äänellä) voin kertoa että noissa Reino/Aino-tossuissa on sama ominaisuus.

Mut hyvä  Thumb että on kaikki luut viel yhes koos!

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4614 : 7.01.2015 kello on 23:54 »
Huomenta
Jo alkaa kuulua hyvääkin,vihdoin alkaa näyttää siltä että mun puupää kesti sen uudenvuoden tärskyn,kipeehän se vielä on mutta jo pystyy kirjoittelemaan tännekkin. Thumb
Eiköhän se tästä. Eli Groksit ja jäinen katu,siitä tulee pelkkää tuskaa,opittu on nyt oikein kantapään eiku takaraivon kautta.

groksit ..on ihan sieltä takalistosta :o
2 x vesisateella liukastunut
keskellä kesää .....
tuossa etupihan terassilla
Groksit jalassa  ::)
nehän on kuin luistimet ..jopa kesällä
jos on terassin plattia  kestopuuta  :o
mutta ei onneksi käynyt noin huonosti
kun fiksuna , mutta ei oikea oppisesti  Thumbd
otin kädellä vastaan
jossa sitten ranne ja olka olikin ne kärsivät osaset   :(

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4615 : 8.01.2015 kello on 03:32 »
Crocseil voi just ja just käydä yöpisul pihall mut senkin saa suorittaa varovasti mut ihan sama jos ruikkii vähän kengillekki niin suurta vahinkoo ei synny!

Onneksi Arskalle ei käynyt pahemmin,-elementit pahempaankin oli....Tällit päähän on aina vakava asia...                        t migel

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4616 : 8.01.2015 kello on 07:38 »
Crocsit on hyvät kesä- ja etenkin suihkukengät alueilla.

Talvellakin ne on mulla kotona eteisessä, jos tarvii karhealaattaisella terassilla käydä. Kesällä postinhakuun, jos ei sada. Tyylistä viis!

Kai noista olen tykännyt, kun olen jopa kahdet orkkikset aleista hankkinut, vanhatkin yhä tikissä. Vaan ne ainoat piraatit on jo viittävaille pohjista puhki.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4617 : 8.01.2015 kello on 07:49 »
Crocseja ei oo,tuskin tulleekaan...varpai lla mukava fiilistellä,,vaan nuilla alueilla = varmasti käytännölliset  :D

Hitto,tätä aamua.. ::)  Nihkeesti tuli lähettyä lenkille,vaan sainpas hyvän fiiliksen ja energiaa tulevaan lumensiirtosavottaa :D
Niin no ...menin sitten lenkin perään ihan pikku nokosille...juupa juu ::)  ukkoin tulee 07:10 kyseleen ,ett mihinkäs aikaan se tuo meidän vanhin neiti tarvii herättää..... :o hitto sen pitää olla jo aamiaisella....... kiire !!!!  oli ukko onneksi teheny puuron valmiiksi... Thumb
Noh hyvin ennättää bussiin ((huooh))
Ny sitten tunaroidaan 3 tenavaa kouluun toivottavasti oikeeseen aikaan...
Eipä ollukkaan tälle lukukaudelle vielä sattunut tämmöistä  :)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4618 : 8.01.2015 kello on 08:24 »
Tänä aamuna piti mullakin vähän kiirettä että ehti junalle. Vaan kulkoohan tuo vanha, kun vaan polkasee ja tietää noppeimmat reitit. Lopulta jäikin 3 minuuttia kun oli VR yllättäen ajoissa, ja on yhä. Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4619 : 8.01.2015 kello on 08:47 »
Tänä aamuna piti mullakin vähän kiirettä että ehti junalle. Vaan kulkoohan tuo vanha, kun vaan polkasee ja tietää noppeimmat reitit. Lopulta jäikin 3 minuuttia kun oli VR yllättäen ajoissa, ja on yhä. Thumb

Vanhassa vara parempi  ;)