Sivuja:
Toiminto
  • #4576 kirjoittanut virpimu76 30 Dec 2015
  • NO TUHINAA   :o  KAIKKI MUUT NUKKUU  :-\  Ouluun piti lähtä 10:00  ja aamupala = valmiina  ja väki  :blank:
    Ja minä reippaana auton piuhaanki jo 04:00  :(   Kait seon alettava repimään puolet sakista kohti aamiaista ja sitte autoon,,nukkuvat muuten koko aamun  ;D ;D 
    HYVÄÄ HUOMENTA VAAN TEILLE KAIKILLE :-*
  • #4577 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 30 Dec 2015
  • NO TUHINAA   :o  KAIKKI MUUT NUKKUU  :-\  Ouluun piti lähtä 10:00  ja aamupala = valmiina  ja väki  :blank:
    Ja minä reippaana auton piuhaanki jo 04:00  :(   Kait seon alettava repimään puolet sakista kohti aamiaista ja sitte autoon,,nukkuvat muuten koko aamun  ;D ;D 
    HYVÄÄ HUOMENTA VAAN TEILLE KAIKILLE :-*

    Mitä hyö iltayöstä tekee, jos vielä näin aamupäivällä nukkuu.  ::)
  • #4578 kirjoittanut virpimu76 30 Dec 2015
  • Mitä hyö iltayöstä tekee, jos vielä näin aamupäivällä nukkuu.  ::)

    Voi RAKAS HÖPÖ RAKAS  :-*  NAUTTIVAT LOMA AJASTA  KUKKUVAT 22 ETTÄ NÄIN.. ;D
  • #4579 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 30 Dec 2015
  • Voi RAKAS HÖPÖ RAKAS  :-*  NAUTTIVAT LOMA AJASTA  KUKKUVAT 22 ETTÄ NÄIN.. ;D
    Eikös se loma-ajalla aamulla pitkään nukkuminen totuta väärään rytmiin. Sitten kun on lähdettävä kouluun tai töihin, stressi (vitutus) on selvyys. Eikö nukkuminen ole tiedostamaton olotila.   ::)

     Jokkainen nauttii tyylillään, vaikka nukkumalla, kun muut on valveilla.   :D
  • #4580 kirjoittanut virpimu76 30 Dec 2015
  • Eikös se loma-ajalla aamulla pitkään nukkuminen totuta väärään rytmiin. Sitten kun on lähdettävä kouluun tai töihin, stressi (vitutus) on selvyys. Eikö nukkuminen ole tiedostamaton olotila.   ::)

     Jokkainen nauttii tyylillään, vaikka nukkumalla, kun muut on valveilla.   :D

     :o  :o No nyt oon ihan sekasin...Kyllä tenavat hyvin kouluun jaksaa sitten nousta kon = sen aika,,jotten noup hätä.. Thumb :-*

    Onhan sekin jo tutkittu ett jokkaisella =oma biologinen aika  kello mikälie...että ei vaan opi erilaiselle rytmille.
    Ja hyvä niin :) Ollaan kaikki erilaisia  :-* :-*
  • #4581 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 30 Dec 2015
  • ^
    Oikein hyvä.  Thumb
  • #4582 kirjoittanut kimi 30 Dec 2015
  • Eikös se loma-ajalla aamulla pitkään nukkuminen totuta väärään rytmiin. Sitten kun on lähdettävä kouluun tai töihin, stressi (vitutus) on selvyys. Eikö nukkuminen ole tiedostamaton olotila.   ::)

     Jokkainen nauttii tyylillään, vaikka nukkumalla, kun muut on valveilla.   :D

    Meillä rytmi poikkeaa ilmeisesti tavanomaisesta. Nukkumaan mennään puolenyön jälkeen ja arkisin vaimolla herätys ½ 10 jälkeen, itse nousen kun hän lähtee ½ 11 aikoihin. Päivällinen syödään ½ 9 illalla. Tämä toimii meillä hyvin
  • #4583 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 30 Dec 2015
  • Meillä seihtemään mennessä ylös, oli arki tai pyhä. Nukkumaan puolen yön kahen puolen. Ei raski nukkua mukavaa elämää.  Thumb
  • #4584 kirjoittanut virpimu76 31 Dec 2015
  • Hei ........ NAMI  ;)  Jokos pikkuinen seikkailija kotiutui,,vaikko viettää vaihtuvaa luonanne  :D
  • #4585 kirjoittanut Arska 31 Dec 2015
  • Haa sainpa kuulla uutisen, mä oon taasen vaari juhannuksen aikona..mahtavaaa






    Sent from my iPad using Tapatalk
  • #4586 kirjoittanut vesako 31 Dec 2015
  • Haa sainpa kuulla uutisen, mä oon taasen vaari juhannuksen aikona..mahtavaaa






    Sent from my iPad using Tapatalk

    Ei muuta , kun vaan kovasti onnea.

    Mites se on? riittääkös sun polvet kaikille.?
  • #4587 kirjoittanut Arska 31 Dec 2015
  • No eipä polvet enää riitä,ja eikä enää kestäisikään kun tuo ikä jo alkaa painaa. Heh,kyllä vaari leikkii ja peuhaa ja vaipat vaihtaa.


    Sent from my iPad using Tapatalk
  • #4588 kirjoittanut virpimu76 31 Dec 2015
  • Haa sainpa kuulla uutisen, mä oon taasen vaari juhannuksen aikona..mahtavaaa
    Sent from my iPad using Tapatalk

    Aivan ihanaa  :)  :)  IIisoot ONNITTELUT tulevalle vaarille   uuvestaan    :-*
  • #4589 kirjoittanut joo o 01 Jan 2015
  • No eipä polvet enää riitä,ja eikä enää kestäisikään kun tuo ikä jo alkaa painaa. Heh,kyllä vaari leikkii ja peuhaa ja vaipat vaihtaa.

    En ole mitään miin kaunista kuullut koko viimevuonna, kun eilen illalla 2 v lapsenlapsi sanoi sylissäni "taata kulta"  :)
  • #4590 kirjoittanut virpimu76 01 Jan 2015
  • En ole mitään miin kaunista kuullut koko viimevuonna, kun eilen illalla 2 v lapsenlapsi sanoi sylissäni "taata kulta"  :)

    OOIII :D  Siinä sydän sulaa...ihanaa
Sivuja:
Toiminto