rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 607542 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4500 : 20.12.2014 kello on 04:02 »
Moi! En oo seurannut nyt ko ketjua mutta välillä kyllä lähtee aiheet lapasesta ja aletaan honottamaan jotain ihme honotusta joko vaunumerkistä tai autosellaisesta,heh :D

Mutta eilen mamman kaa nautittiin nuista karhunpoikain keihäskisoihin valmistautumisesta ja naurua piisas :D :D :D On se luonto vaan niin veikeä ja kiitos kuvaajille teidän omistautumiselle ja tuloksen jakamisesta meille pokkarikuvaajille jotta näemmä mitä hienouksia tuolta luonnosta löytyy... Thumb

Toivottavasti ny kukaan ei nykäse hernettä nenukkaana tästä kommentista näin joulun alla!

Mutta ,jotta vähän rönsyiltäis,niin on se leivinuuni pojat poikaa talon lämmityksessä.
Ite melko varovaisesti lämmitän kun en sillä leivo vaan vaan lämmitän ja nyt menee 3 naserkkaa per 2 päivää puuta ja uuni pysyy tasaisen lämpimänä.
Naserkka = puunkantoteline,-3 naserkkaa on vajaa kottikärrykuorma! t migel

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4501 : 20.12.2014 kello on 08:40 »
Moi! En oo seurannut nyt ko ketjua mutta välillä kyllä lähtee aiheet lapasesta ja aletaan honottamaan jotain ihme honotusta joko vaunumerkistä tai autosellaisesta,heh :D
 t migel

Ensin ajellaan bmw:llä paikalle  tapetaan karhu (( POLAR )) ja syödään se ,,päälle juodaan Sprite  ;D ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4502 : 20.12.2014 kello on 10:07 »
Moi! En oo seurannut nyt ko ketjua mutta välillä kyllä lähtee aiheet lapasesta ja aletaan honottamaan jotain ihme honotusta joko vaunumerkistä tai autosellaisesta,heh :D

Mutta eilen mamman kaa nautittiin nuista karhunpoikain keihäskisoihin valmistautumisesta ja naurua piisas :D :D :D On se luonto vaan niin veikeä ja kiitos kuvaajille teidän omistautumiselle ja tuloksen jakamisesta meille pokkarikuvaajille jotta näemmä mitä hienouksia tuolta luonnosta löytyy... Thumb

Toivottavasti ny kukaan ei nykäse hernettä nenukkaana tästä kommentista näin joulun alla!

Mutta ,jotta vähän rönsyiltäis,niin on se leivinuuni pojat poikaa talon lämmityksessä.
Ite melko varovaisesti lämmitän kun en sillä leivo vaan vaan lämmitän ja nyt menee 3 naserkkaa per 2 päivää puuta ja uuni pysyy tasaisen lämpimänä.
Naserkka = puunkantoteline,-3 naserkkaa on vajaa kottikärrykuorma! t migel

Migelille ja vaimolle hauskuukisa vain lisää
ja kukas tuosta nyt vois suuttua  :-*

Mutta kyllä nyt rytisee peltiä
joka puolella suomea  :o
jotta menkääs joulunne viettoihin varovasti
eipä tässä muuta tälläkertaa
kuin hyvää Joulun odotusta
minä olinkin niin kiltti, että sain jo lahjankin
3D hammasharja ja voi, että
kyllä tulee puhtoiset hampit   :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4503 : 20.12.2014 kello on 22:36 »
Migelille ja vaimolle hauskuukisa vain lisää
ja kukas tuosta nyt vois suuttua  :-*

Mutta kyllä nyt rytisee peltiä
joka puolella suomea  :o
jotta menkääs joulunne viettoihin varovasti
eipä tässä muuta tälläkertaa
kuin hyvää Joulun odotusta
minä olinkin niin kiltti, että sain jo lahjankin
3D hammasharja ja voi, että
kyllä tulee puhtoiset hampit   :)
Ootahan kun 5D hammasharja keksitään niin sitten onkin menoa  :laugh: Ajelkaahan rauhallisesti ja turvallisesti joululiikenteessä.  Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4504 : 21.12.2014 kello on 01:29 »
Mikä helkkarin 5d hammasharja? :D :D :D Tekeeks se samalla uudet tekarit suuhun kun sillä purskuttaa?hah haa- sellainen sitte heti tänne! :D

Ja Sipu olkaahan varovaisia itekkin liikenteessä ja siinä kotimäessä.Ootteks ostanu kalkkunaa siält paimiost joulupöytään?

Kaikkea hyvää t migel+pesue

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4505 : 21.12.2014 kello on 03:33 »
Mikä helkkarin 5d hammasharja? :D :D :D Tekeeks se samalla uudet tekarit suuhun kun sillä purskuttaa?hah haa- sellainen sitte heti tänne! :D

Ja Sipu olkaahan varovaisia itekkin liikenteessä ja siinä kotimäessä.Ootteks ostanu kalkkunaa siält paimiost joulupöytään?

Kaikkea hyvää t migel+pesue
Vai oliko se 4D, missä tulee savua,penkit liikkuu,sataa oikeasti jne jne. Nimittäin Powerparkin elokuvateatteri.Näi n olen lukenut  :) Eli tällainen versio hammasharjana niin vois olla yllättävää... ;) Tää on näitä yön valvoneen hullutuksia,hourulassa.
Sorry muokkaus.Kyllä se on 5D  Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:13.10.2020 kello on 08:27
  • Elämääni sohjolassa http://esperakko.blogspot.fi/
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4506 : 21.12.2014 kello on 15:31 »
Laitan tällaisen ns lyhykäisen todistuksen omasta elostani ja olostani teille jokaiselle jotka etsitte elämää ja jopa muutosta.

Aikas tarkkaan tällä kellonlyömällä 28 vuotta sitten Jeesus pelasti minut, tulin kansankielellä sanottuna uskoon.

Jeesus nosti minut turmion kuopasta, lokaisasta liejusta ja asetti minun jalkani kalliolle, joka ei ole horjunut, eikä muuten horju KOSKAAN!
Itse olen horjunut näiden menneiden uskossa olo vuosien aikana. Ettenkö sanoisi aikas raakasti, mutta Herrani on ollut ja on AINA uskollinen!

Olin ennen uskoon tuloani ihan tavis.  Join, riettailin ja elin muutenkin sangen yhteiskunta kelvotonta eloa.
Menetin perheeni, itsetuntoni ja lähes kaiken mitä olin elämälläni ns aikaan saanut.
Käytin alkoholia runsaasti, tai oikeaamin se käytti minua. Varastelin, valehtelin ja olin mukamas vielä olevinani jotain. Vaan en ollut yhtikäs mitään itsessäni sitä tuolloin, enkä ole sitä vieläkään: Armon kerjäläinen olen ja näin hyvä..
Ei ole kasvanut siipiä selkään, enkä ole enkeliksi muuttunut, mutta elämälläni on tarkoitus ja sisimmässäni rauha.

Vaan Jumalalle on KAIKKI mahdollista! Ja suorastaan ihmettelen edelleenkin, kuinka HYVÄ ja RAKASTAVA Jeesus on!
Herra on muuttumaton, rakkaudessaan, armossaan ja pitkämielisyydessää n sangen rikas.
Ilman Jeesuksen armoa olisin täysin tuhoon tuomittu, niin ennen kuin jälkeenkin uskoon tuloani.


Kaikesta annan tänäänkin kiitoksen, ylistyksen ja palvonnan yksin Herralleni, joka ei koskaan eikä missään elämämme tilanteessa saata meitä häpeään. Eikä koskaan hylkää.

Suuri on Herra, suuri hän on, Suurempi muita Herramme on!

Ja siunatuksi lopuksi yksi sangen hyvä biisi :-*

https://www.youtube.com/watch?v=OrZ1T1sz39g#t=216

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:24
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4507 : 21.12.2014 kello on 16:06 »
Hyvää Joulua vaunuerakolle ja onnellista vuotta 2015.

On hienoa kun ihminen on löytänyt itsensä ja on tyytyväinen elämäänsä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4508 : 21.12.2014 kello on 16:21 »
Hyvää ja rauhaisaa joulua minunkin puolesta.
Tuo mistä kerroit, on todella hienoasia. Mun mielestä kaikkien pitäs löytää se jokin, mikä auttaa heikkonahetkenä ja mihin voi aina turvauta. Sinula on Jeesus jollain toisella joku muu....

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4509 : 21.12.2014 kello on 17:27 »
Hienoa Vaunuerakko.  Thumb Thumb

On vain oltava hissukseen näistä asioista. On muutama, joka tulee lyömään sinua kirjoituksesi takia.  ::)

     ... Toivotan sinulle rauhallista Suurta Juhlaa, kuvan keralla.



  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4510 : 21.12.2014 kello on 17:38 »
    Hyvää Joulua Vaunuerakolle! Joskus elämä hajoaa sirpaleiksi ja sen uuden kokoaminen vie aikansa. elämän voiman saa jokainen siitä minkä itselleen sisäisesti omii..  rohkeutta on tulla "ns" kaapista...

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.08.2018 kello on 18:18
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4511 : 21.12.2014 kello on 19:07 »
    Oikein rauhaisan riehakasta Joulua ja tulevaa vuotta Vaunuerakolle  Thumb

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:24.02.2021 kello on 15:51
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4512 : 21.12.2014 kello on 19:15 »
    Siunattua ja Rauhaisaa Joulua Vaunuerakolle!  Oikea suunta elämässäsi ! Hienoa!

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 8.08.2021 kello on 14:40
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4513 : 21.12.2014 kello on 20:28 »
    Uskon asiat on jokaisen oma asia, hyvä jos joku saa omat töppäilynsä kuntoon uskolla näitä uskonsa tyrkyttäjiä vaan taas hiipparoi oventakana yhtenään, olen jehovien kanssa sopinu että minä en tuu niiden pileisiin kaljaa tyrkyttään niin eivät kulkisi sillon minun ovellani. Hyvää joulua kuitenkin kaikille, uskossa olevillekkin
    Itse olen kirkosta eronnut, jo 30v sitten

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4514 : 21.12.2014 kello on 23:35 »
    Uskon asiat on jokaisen oma asia, hyvä jos joku saa omat töppäilynsä kuntoon uskolla näitä uskonsa tyrkyttäjiä vaan taas hiipparoi oventakana yhtenään, olen jehovien kanssa sopinu että minä en tuu niiden pileisiin kaljaa tyrkyttään niin eivät kulkisi sillon minun ovellani. Hyvää joulua kuitenkin kaikille, uskossa olevillekkin
    Itse olen kirkosta eronnut, jo 30v sitten

    Aika samalla linjalla..Hyviä vointeja kaikille kastiin katsomatta
    myös kirkosta eronnut..oman tien tallaaja ;D

    Vaunuerakolle  Thumb rohkeahko veto ja menestystä tulevaisuuteesi :)