Sivuja:
Toiminto
  • #4471 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 16 Dec 2014
  • On se mukava että tulee Joulu. Kummallekin muksulle annoin lahjarahat lapsiaan varten. Me aikuiset ei lahjoja toisillemme osta. Ee muuta kun rauhallinen ja tunnelmallinen Joulu tervetuloa joulukorttimaisemaa n, mökille.  Thumb
  • #4472 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 16 Dec 2014
  • On se mukava että tulee Joulu. Kummallekin muksulle annoin lahjarahat lapsiaan varten. Me aikuiset ei lahjoja toisillemme osta. Ee muuta kun rauhallinen ja tunnelmallinen Joulu tervetuloa joulukorttimaisemaa n, mökille.  Thumb
    Meillä ei kanssa lahjoja ostella,pikku vekaran tilille sen lahja rahat josta nauttii sitten isompana,kun tarttee mopon ;)
  • #4473 kirjoittanut "Masi" 16 Dec 2014
  • Mutta minäpä haluan joka joulu lahjan ja aina sen samanlaisen eli villasukat. Ja pitää sitä vaimo immeistä jotenkin muistaa ja pojallekkin jotain kivaa. Ja noille tyttären pojille pitää jotain aina keksiä, mutta muovia niissä ei saa olla.
  • #4474 kirjoittanut virpimu76 17 Dec 2014
  • Mutta minäpä haluan joka joulu lahjan ja aina sen samanlaisen eli villasukat. Ja pitää sitä vaimo immeistä jotenkin muistaa ja pojallekkin jotain kivaa. Ja noille tyttären pojille pitää jotain aina keksiä, mutta muovia niissä ei saa olla.

    Minäkin tilailen mammalta villasukkia...kevää llä niistä ei meinaa raastii luopua...siskoin villasukkailee kesälläkin ((avantouimari))jääköhän vilufiilis avannosta päälle :laugh:

    Ei hitto  =ko kello jo oikeesti 01:49  mä en niin pääse 04.00 ylös ??? voi kehvelin kehveli Thumbd
  • #4475 kirjoittanut virpimu76 17 Dec 2014
  • Huomenia  :-\ Ei tullu nukkumisesta mitään...juur ko onnistut melkein nukahtamaan..kuuluu hento ääni vierestä  " äiti saisinko maitoaa " :D
    No lähtis tallaamaan tienpintaa ::)
    Onko ny muuten jo keskiviikko... :blank:
  • #4476 kirjoittanut Kaija 17 Dec 2014
  • Mutta minäpä haluan joka joulu lahjan ja aina sen samanlaisen eli villasukat. Ja pitää sitä vaimo immeistä jotenkin muistaa ja pojallekkin jotain kivaa. Ja noille tyttären pojille pitää jotain aina keksiä, mutta muovia niissä ei saa olla.

    Pasikin haluaa joka joulu villasukat! Onneksi mun rakas siskoni osaa kutoa sellaisia!  :-*

    Mä olen tietty hamstrannut kaikkea Espanjan "Kämpsyllä" tarpeellista, ja kutsun niitä joululahjoiksi. Just eilen ostin "Pasille" joululahjaksi Pentikin tuplapussilakanaset in (CM keräilymerkeillä) ja grilliharjan...  :laugh:
  • #4477 kirjoittanut sipu 18 Dec 2014
  • no niin
    sitä heräsin perjantaipäivään aamusta
    ennen kukon laulua
    kunnes tuossa 10 huomasin
    että tänään onkin torstai ja koko päivä  Thumb
    se jos mikä sai mileleni hyväksi
    tuli niin kuin yks ylimääränen päivä tähän viikkoon  ;D

    sen tää räkäpää saa näköjään aikasiksi
    että viikonpäivistäkin sekoo noin pahasti  ;D
    vaikka joskus sitä tuli herättyä
    sununtai aamulla  :o
    ja kauheella kiireellä vaatteet päälle
    ja olin jo töihin menossa
    kunnes eräs sanoi , että nyt on sununtai
    ei muuta kun loikka takas sänkyyn
    ja filtti niskaan
    sekin oli oikea onnen päivä  :)
  • #4478 kirjoittanut virpimu76 18 Dec 2014
  • no niin
    sitä heräsin perjantaipäivään aamusta
    ennen kukon laulua
    kunnes tuossa 10 huomasin
    että tänään onkin torstai ja koko päivä  Thumb
    se jos mikä sai mileleni hyväksi
    tuli niin kuin yks ylimääränen päivä tähän viikkoon  ;D

    sen tää räkäpää saa näköjään aikasiksi
    että viikonpäivistäkin sekoo noin pahasti  ;D
    vaikka joskus sitä tuli herättyä
    sununtai aamulla  :o
    ja kauheella kiireellä vaatteet päälle
    ja olin jo töihin menossa
    kunnes eräs sanoi , että nyt on sununtai
    ei muuta kun loikka takas sänkyyn
    ja filtti niskaan
    sekin oli oikea onnen päivä  :)

    Elämän pieniä lottovoittoja :D..........näistä kun osaa nauttia,,niin hyvin menee Thumb Thumb
    Toiv.se tautippöpö suunnittelee jo pikaista muuttoa seuravaan, terveempään kehoon,,oloa tärvelemään.
  • #4479 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 18 Dec 2014
  • Satuu sitä Sipu paremmisakin piireissä Thumb
  • #4480 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 18 Dec 2014
  • Kyllä tää on vaikeaa..
  • #4481 kirjoittanut sipu 18 Dec 2014
  • Elämän pieniä lottovoittoja :D..........näistä kun osaa nauttia,,niin hyvin menee Thumb Thumb
    Toiv.se tautippöpö suunnittelee jo pikaista muuttoa seuravaan, terveempään kehoon,,oloa tärvelemään.

    kyllä se nyt kuuluu tarttuneen
    tuohon ukkokultaan
    hui kun kuulostaakin pahalle yskä hänellä
    voi resukkaa  :(

    niinjuu
    ja pienistä asoista
    se on nautittava
    jotta saa edes jostain nauttia  Thumb
  • #4482 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 18 Dec 2014
  • Joo kiitos.Yritetään saada ihtemme kuntoon ennen joulua Thumb
  • #4483 kirjoittanut sipu 18 Dec 2014
  • Kyllä tää on vaikeaa..

    sytänkös taas kiukuttelee
    milloinka on se laikkaus
    vai onko viel mitään sopimuksia ?
    ota sinäkin ihan iiste vaan
    sillee levon kannalta ..jaksamisia  Thumb
  • #4484 kirjoittanut virpimu76 18 Dec 2014
  • #4485 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 19 Dec 2014
  • Lunta hipsuttellee hiljalleen entisen päälle. Meinaa tehdä valkean joulun.  :D

    No, valkean joulun tuloon en voi vaikuttaa. Mutta terveyteen kyllä. Terkkari soitti, ilmoitti että arvot on kohdallaan. Kolestroli koholla, mutta siihen en itse voi vaikuttaa. Reilun kuukauden järkevästi syönti ja liikunta 4-5 kertaa viikossa on auttanut. Näillä mennään.  ;D 

    Tsemmppiä kaikille.  Thumb
Sivuja:
Toiminto