rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 607903 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4275 : 21.11.2014 kello on 09:15 »
Nyt on hinureille tullut näkyvä ja hyvin kuvaava tunniste. Finlayson on painanut kangasta, Tom of Finland. Siitä kun porukat tekee viitan, passaapa marssia kulkueissa ja esiintyä perhejuhlissa. Jos seuraavissa pressan vaaleissa heikäläinen voittaa, niin valtiovierailulle löytyy pressalle oivallinen viitta.   ;D  On sitten vain varottava mennä sellaseen maahan, ettei käy "naks".

Joo  :D  ;D  :laugh:  lepakkoneitosille kans Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4276 : 21.11.2014 kello on 10:12 »
Nyt on hinureille tullut näkyvä ja hyvin kuvaava tunniste. Finlayson on painanut kangasta, Tom of Finland.

Saap sitä heterotkin ostaa. Kävin kattomassa. 58,50 kylpypyyhe, jossa on vain poikain päitä näkyvissä, ei pullottavia etumuksia.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4277 : 21.11.2014 kello on 11:19 »
Saap sitä heterotkin ostaa. Kävin kattomassa. 58,50 kylpypyyhe, jossa on vain poikain päitä näkyvissä, ei pullottavia etumuksia.

Toivottavasti edes osa myyntivoitosta menee Pakistanin katupojille, joita hyö "lähestyy" takakautta.  ::)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4278 : 21.11.2014 kello on 12:09 »
Toivottavasti edes osa myyntivoitosta menee Pakistanin katupojille, joita hyö "lähestyy" takakautta.  ::)

just näin  Thumb  Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:58
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4279 : 21.11.2014 kello on 12:47 »
Nyt on hinureille tullut näkyvä ja hyvin kuvaava tunniste. Finlayson on painanut kangasta, Tom of Finland. Siitä kun porukat tekee viitan, passaapa marssia kulkueissa ja esiintyä perhejuhlissa. Jos seuraavissa pressan vaaleissa heikäläinen voittaa, niin valtiovierailulle löytyy pressalle oivallinen viitta.   ;D  On sitten vain varottava mennä sellaseen maahan, ettei käy "naks".

Helpottikko?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4280 : 21.11.2014 kello on 15:39 »
Ukot alkaa oluselle... :)
 ::) mitähän sitä itte ny tekis..onhan ny perjantaiki

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4281 : 21.11.2014 kello on 17:20 »
Ajettu audi kotia..ukko kuskas taloauton..minä ko en oo sillä ikuna ajanu..rattivaihtee t..niistä ymmärrä :D

Taitaapi olla reilu vuos ko oon viimeksi autoa ajanu  :( Onneksi ei perässä jonoa ko nopeutta 60-70km/h  ;D  :laugh:
Ois saattanu hermo pettää peränpitäjillä..
Ne on nuo huonot ajovalot..seliseli  :laugh:

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:09
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4282 : 21.11.2014 kello on 17:49 »
ukko kuskas taloauton..minä ko en oo sillä ikuna ajanu..rattivaihtee t..niistä ymmärrä :D

Naisten selityksiä  ;D ei muuta, kun ajamaan, sillä sitä oppii  Thumb kyllä meilläkin oli alkuun monen näköstä selittelyä, ettei osaa ajaa, mut nyt se jo jollain lailla sujuu ja uskallan jopa istua kyytissä  ??? tosin en ihan selvinpäin  :laugh:

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4283 : 21.11.2014 kello on 18:15 »
Naisten selityksiä  ;D ei muuta, kun ajamaan, sillä sitä oppii  Thumb kyllä meilläkin oli alkuun monen näköstä selittelyä, ettei osaa ajaa, mut nyt se jo jollain lailla sujuu ja uskallan jopa istua kyytissä  ??? tosin en ihan selvinpäin  :laugh:

 ;D  :laugh:  :laugh: Mutku se on just rempattu..rikon vielä..sitte ko bemulla  "treenattu" ajotaito ..((taito he he)) ni EHKÄ sitte

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 09:44
  • Kulkija
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #4284 : 21.11.2014 kello on 19:21 »
Toivottavasti edes osa myyntivoitosta menee Pakistanin katupojille, joita hyö "lähestyy" takakautta.  ::)

Eihän kaikista muista pyyhkeistäkään mene osaa myyntivoitoista raiskatuille intialaistytöille.

Aattelitko, että raiskaaminen on homojen normaalinen tapa harrastaa seksiä? Varmaan jotkut sitäkin tekee, mutta enpä muista montaa kertaa sellaista uutisoidun, noin esimerkiksi täällä Suomessa.

Minusta se on hyvä, että varakkailta ulkomualaisilta homoilta otetaan rahat pois ja samalla tuodaan Suomea maailmankartalle; onhan kyseessä yksi kuuluisimmista suomalaistaiteilijo ista maailmalla kautta aikain. Thumb

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4285 : 21.11.2014 kello on 19:27 »
    Mun mielestä tuo Tom juttu on mauton. Thumbd

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
    • Autossa on pyörät
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4286 : 21.11.2014 kello on 21:53 »
    Eihän kaikista muista pyyhkeistäkään mene osaa myyntivoitoista raiskatuille intialaistytöille.

    Aattelitko, että raiskaaminen on homojen normaalinen tapa harrastaa seksiä? Varmaan jotkut sitäkin tekee, mutta enpä muista montaa kertaa sellaista uutisoidun, noin esimerkiksi täällä Suomessa.

    Minusta se on hyvä, että varakkailta ulkomualaisilta homoilta otetaan rahat pois ja samalla tuodaan Suomea maailmankartalle; onhan kyseessä yksi kuuluisimmista suomalaistaiteilijo ista maailmalla kautta aikain. Thumb
    Juu. Suurempi ongelma on tuo itseään vastustamattomaksi kuvittelevat machoheteroraiskaaj at.

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4287 : 21.11.2014 kello on 22:01 »
    Homot ja lesbot kuuluu maapallolle halusi tahi ei! Kiima...eläimillä se on normaalia  entäs ihimisillä? ihan se on samaa  kuin erillaisilla apina/simpanssi serkuilla,, pakko saaha vaikka sammaa sukupuolta,,vaan voipa olla myös alistamista olipa hetero tahi homo/lesbo ???

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 7.02.2024 kello on 16:40
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4288 : 21.11.2014 kello on 22:08 »
    Homot ja lesbot kuuluu maapallolle halusi tahi ei! Kiima...eläimillä se on normaalia  entäs ihimisillä? ihan se on samaa  kuin erillaisilla apina/simpanssi serkuilla,, pakko saaha vaikka sammaa sukupuolta,,vaan voipa olla myös alistamista olipa hetero tahi homo/lesbo ???
    Tänään oli juttua Novassa ,että hylkeet raiskaa pingviinejä  Thumbd

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #4289 : 21.11.2014 kello on 22:20 »
    Tänään oli juttua Novassa ,että hylkeet raiskaa pingviinejä  Thumbd
           Joo! luin siitä ja töissä saimme aiheesta hyvän ja laajan keskustelun aikaiseksi,,,totesimme sen aika loogisen yksinkertaiseksi ja luonnolliseksi, eläinmaailma on aikas yllättävän karua ja hurjaakin touhua näin meidän  älykkäiden ihmisen aivoilla tuumailtuna ja nähtynä.