rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 607857 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #3960 : 8.06.2014 kello on 23:12 »
nyt just tuntuu siltä
että korvat ei kuule ja silmät ei nää
jotta kohta pötkin pitkälleni
en niin kuin Otto tuossa pöydällä
vaan ihan omaan petiin ..Öitä  :-*



*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #3961 : 10.06.2014 kello on 11:17 »
Pitäis rueta ottamaan ruostevammoja kii, siis kulkine kaipaa maalaamoon....hinta kin saatiin työlle 2300€ koko ohjaamon maalaus....kulkimen pitoko kallista no -elämä on- tälläistä jos aikoo kulkineen pitää sille on tehtävä jotain ettei se nyt ihan tielle ruostehiukkasina leviä....

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #3962 : 10.06.2014 kello on 23:18 »
Pitäis rueta ottamaan ruostevammoja kii, siis kulkine kaipaa maalaamoon....hinta kin saatiin työlle 2300€ koko ohjaamon maalaus....kulkimen pitoko kallista no -elämä on- tälläistä jos aikoo kulkineen pitää sille on tehtävä jotain ettei se nyt ihan tielle ruostehiukkasina leviä....
ja minäku oon toist vuotta arponu raskiiko sitä satasen maalipyttyä ostaa ett sais yhtenäisen värin hevy huussiin...

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:30
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #3963 : 17.06.2014 kello on 21:35 »
Tietokone sanoi työsopimuksen irti,kovalevy alkaa napsua ja sitten kone hyytyy. Oli taannoin päivitys käynnissä ja tuli sähkökatko,kait se sen rikkoi,napse alkoi sen jälkeen.Nyt sitten etsimään uutta kovalevyy ja win7.


Sent from my iPad using Tapatalk

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #3964 : 17.06.2014 kello on 21:54 »
ja minäku oon toist vuotta arponu raskiiko sitä satasen maalipyttyä ostaa ett sais yhtenäisen värin hevy huussiin...

Aekalaella on kinthaalla raskitko. Osta vaan, olisihan se sitten edes yhtenäinen väri, kun tosimies ei kuitenkaan autojaan vahaile ja kiillottele  ;)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #3965 : 17.06.2014 kello on 23:58 »
Nyt ei kuulu hyvää  :(
Mulla on mennyt ihan hyvin tää savuton työpaikka ystävänpäivästä asti; olen pärjännyt 1-2 nikotiinipurkalla työpäivät. Mutta nää yksinäiset yövuorot on ihan hirveitä: mun tekee ihan tajuttomasti mieli tupakkaa.  :-X
Nikotiinin puutteesta ei ole kysymys, sillä purkka on huulen alla. Ehkä se fiilis, kun yöllä yksin istuu tuolla pihalla tupakalla? Palkitsee itsensä jonkun työvaiheen jälkeen.
Eikä kannata ehdottaa omenan tai porkkanan pureskelua. Se EI OLE sama asia.

Korvikkeeksi napostelen sitten käsilaukun kätköistä suklaata ja lakua. Työnantaja joutuu kohta hankkimaan isommat työvaatteet. Siitäs saavat!  :laugh:

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 00:07
  • Pönttönä Hevyhuussi
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #3966 : 18.06.2014 kello on 17:52 »
Kuuluu hyvää ainakin tällä hetkellä. Pomo sanoi et on laittanut anomukset vetämään jotta saisi pitää minut vielä ainakin puol vuotta töissä...joten kait minusta on jotain hyötyä siellä ollut  ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #3967 : 18.06.2014 kello on 17:58 »
Nyt ei kuulu hyvää  :(
Mulla on mennyt ihan hyvin tää savuton työpaikka ystävänpäivästä asti; olen pärjännyt 1-2 nikotiinipurkalla työpäivät. Mutta nää yksinäiset yövuorot on ihan hirveitä: mun tekee ihan tajuttomasti mieli tupakkaa.  :-X
Nikotiinin puutteesta ei ole kysymys, sillä purkka on huulen alla. Ehkä se fiilis, kun yöllä yksin istuu tuolla pihalla tupakalla? Palkitsee itsensä jonkun työvaiheen jälkeen.
Eikä kannata ehdottaa omenan tai porkkanan pureskelua. Se EI OLE sama asia.

Korvikkeeksi napostelen sitten käsilaukun kätköistä suklaata ja lakua. Työnantaja joutuu kohta hankkimaan isommat työvaatteet. Siitäs saavat!  :laugh:
Tupakanpolton voi lopettaa laakista, laittaa röökit ja stendarit piirongin laatikkoon ja se on siinä ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs kuuluu?
« Vastaus #3968 : 21.06.2014 kello on 08:17 »
Jussin aika jatkuu...






  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3969 : 21.06.2014 kello on 10:16 »
    Jussin aika jatkuu myös täällä Vuokatissa mutta perinteisen juhannuspäivän merkeissä eli rauhallisesti, innokkaimmat tenniksen pelaajat olivat eilen jo ennen kello kahdeksaa mutta nyt nukkunevat ilmeisesti eilistä juhlimista.

    Parkkipaikka lähes täynnä mitä nyt muutama paikka on jo tyhjänä kun aamulenkillä koirien kanssa huomasin venäläisautoilijoid en lähtevän ilman laukkuja, ilmeisesti vain katselemaan Vuokatin ympäristöä.

    Meillä suomalaisissa olisi opittavaa ainakin aamulla nähtyjen venäläisten parkkeeraustavoissa, kuski ensin peruutti autonsa pois ja vasta sitten vieressä odottanut perhe nousi autoon, ei tullut naarmuja tai lommoja naapuriautoihin.  Thumb




    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3970 : 21.06.2014 kello on 10:27 »
    Eilen kaupalla kun kävin,meinasi opelin kylki ruttaantua! Peruutin parkista,ja juuri kun lähdin ohi maasturista,se lähti peruttamaan,oli senteistä kiinni! Eikös peilit autossa ole tätä varten ! >:(

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:50
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3971 : 21.06.2014 kello on 10:54 »
    Vuokatissa

    Nuohan on pörssiosakkeen parvekkeelta kuvattu  ;D

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:21.12.2023 kello on 10:08
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3972 : 21.06.2014 kello on 11:19 »
    Jussin aika jatkuu myös täällä Vuokatissa...
    Repäse hihasta, jos näkyy kaljupäinen samojedin ulkoiluttaja...saat taa olla minä.

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3973 : 21.06.2014 kello on 11:21 »
    Repäse hihasta, jos näkyy kaljupäinen samojedin ulkoiluttaja...saat taa olla minä.

    Pari kaljupäistä olen kyllä nähnyt, mutta molemmilla kerroilla ilman hauvelia..

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 4.01.2024 kello on 12:05
    • Pirkanmaa, Sastamala, wanhaa Suur-Sastamalaa
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3974 : 21.06.2014 kello on 12:44 »
    Mahtaako veto loppua kesken............. ..........en ole alkoholia ainakaan vielä tänä juhannuksena ottanut yhtään :-\