Sivuja:
Toiminto
  • #3856 kirjoittanut Kaija 15 Feb 2014
  • Tää ei voi olla totta,eilenhän mulla lohkesi etuhammas alhaalta ,äsken vaimolta lohkesi etuhammas ylhäältä.


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Oliko niin, että poika tuli kotilomille? Nyt vois olla hyvä paikka laittaa hammassuojat! Alkaa kuulostaa aika rajulta tuo joulunvietto helmikuussa!  :o
  • #3857 kirjoittanut Roksis 15 Feb 2014
  • Tää ei voi olla totta,eilenhän mulla lohkesi etuhammas alhaalta ,äsken vaimolta lohkesi etuhammas ylhäältä.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Ette kai ole vaan tapellu? Tai muute ollu tiukassa kontaktissa.  ;)
  • #3858 kirjoittanut sipu 15 Feb 2014
  • Ette kai ole vaan tapellu? Tai muute ollu tiukassa kontaktissa.  ;)

    varmaan ollut oikeat  :-*  imupusut  Thumb  ;)
  • #3859 kirjoittanut Rölli 15 Feb 2014
  • Tää ei voi olla totta,eilenhän mulla lohkesi etuhammas alhaalta ,äsken vaimolta lohkesi etuhammas ylhäältä.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    olokaaha vanhukset siell vähä varovaisempia niitte kielareitten kans :D
  • #3860 kirjoittanut Kaija 15 Feb 2014
  • ^ Vai onko paljun pohja ollut liukas?  :o
  • #3861 kirjoittanut Taatto 15 Feb 2014
  • Syötetty sukulaisille Unkarin pataa / kalakasaria perunamuuzoksella. Etuveitikat ja jälkkärit tietty.
  • #3862 kirjoittanut mjo33400 15 Feb 2014
  • varmaan ollut oikeat  :-*  imupusut  Thumb  ;)

    Päivän paras, ihan vatsassa asti tuntui. Thumb
  • #3863 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 03 Mar 2014
  • Vajaa kuusikymmentä vuotta sitten kuulin eka kerran lauseen: Vaikka voissa paistaisi. Valitettavasti mikään ei ole muuttunut. Ukrainan kansa odottaa nyt kauhunsekaisin tuntein "Mainilan laukauksia."  :( :(
  • #3864 kirjoittanut migel 03 Mar 2014
  • Eikä pelkästaan he!.......pahapahapaha,,,,,,,,,,,,,,,,,saamari sentään,mut eiks politiikka ollu kielletty aihe?
    Siitä huolimatta tilanne on erittäin huolestuttava...... .
  • #3865 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 03 Mar 2014
  • Putinin käyttäytyminen on kaukana politiikasta.  :)
  • #3866 kirjoittanut jva61 03 Mar 2014
  • Ja aamulla viideltä niitä "mainilan" laukauksia sitte saattaa jopa kuulua >:(
  • #3867 kirjoittanut migel 03 Mar 2014
  • Jeps! Tullee herra Hitlerri mieleen!   Ja tää suunnitelmallisuus on kammottavaa kun laivasto on kaikessa hiljaisuudessa siirretty sotaa-asemiin jo kymmenen päivää sitten,- ai vaiko vain vahingossa sinne seilasivatten???? Joopa jooo..............p ahapahapaha!
  • #3868 kirjoittanut jamppa508 03 Mar 2014
  • Huolestuttavan lähellä  :o kun jo Itämerelläkin vetävät sotaharjoituksia, pitäisköhän jo kaivaa vanha "ukkopekka" esille ja alkaa harjottelemaan aseotteita  ;D
  • #3869 kirjoittanut migel 03 Mar 2014
  • Kannattanee puhistaa varastorasvat  ja uudet aseöljyt kehiin.

    Mä siirsin jo tarkkuuskiväärin sängyn viereen. :D :D
  • #3870 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 03 Mar 2014
  • Joo, ja minä täytin tyhjät kospattaja pullot kaksitahtibensalla. Siksi kaksitahtibensalla, kun siinä on enempi väriä, etten hörpi vahingossa, ennen kuin molotovin coktailia tosi töihin tarvitsee.  ;)
Sivuja:
Toiminto