rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 607840 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3660 : 3.09.2013 kello on 21:54 »
    Kyllä surua riittää,veljenpoikani menehtyi eilen,vasta kolmekymppinen,oli kuin pikkuveli,elämä on arvaamaton ! :'(
          Osan ottoni

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:34
    • Oululainen terwaporwari
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3661 : 3.09.2013 kello on 22:35 »
    Aukasin radion. Tulee ohjelma, mitä on miehekkyys. Vierailijana on suomen pisin venttiilikumi, Jorma Uotinen. Hän on kuulemma Suomalaisen miehen perikuva. Sanoisin perikato. Ei puutu kuin Sillanpää. Nyt on radio kiinni.  ;D
    Kai tuo oli joku huumori-tai vitsienkertomisohje lma?Ei sovi meikäläisen kategorioissa kyseinen aihe yhteen noiden herrojen kans.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:23.04.2024 kello on 16:13
    • Porvoo
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3662 : 6.09.2013 kello on 15:38 »
    Ihan taas tuli muistutus, miksi meidän vaunu on kausipaikalla eikä parkissa kotinurkilla.

    Huollon takia oli tämän viikon Helsingissä. Eilen isäntä siirsi vaunua kadunvarrella ja samalla jäi koukkuun kiinni tämän päivän lähtöä varten.
    Ilmeisesti joku katkeroitunut entinen karavaanari oli ohi kävellessään irrottanut vaunun koukusta. Tätä ei huomattu. Isäntä lähti liikkeelle ja vaunu putosi aisalle, vaijeri poikki ja vaunun pistoke vaurioitunut.

    Murheet on pieniä, kun tämmöinen harmittaa mut kuitenkin ketuttaa. Tulee mieleen, ettei kitkavetopään kanssa täytyy jotenkin osata edes vähän enemmän ku ihan vaan jotkut teinipojat osais. Vaunuyhdistelmä ei ollut kennekään tiellä tai liian leveässä parkissa.
     >:D >:D >:D

    Onneks on perjantai enkä anna tämä pilata hyvää viikonloppufiilistä .

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
      • www.lintukuvia.net
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3663 : 6.09.2013 kello on 17:33 »
    Onneva, ihan käsittämätöntä touhua!  >:D
    En olis uskonut, että joku idiootti ryhtyy tuollaiseen.
    Pääsettekö kuitenkin liikenteeseen?

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3664 : 6.09.2013 kello on 17:40 »
    onneva kylä on idiootteja liikkeellä  >:(
    mitä hittoa tuost hyötyy se irrottaja
    en tajua
    mutta toivottavasti ei ole posliinit sirpaleina
    eikä muutkaan tarvikkeet hajonneet  Thumb

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3665 : 6.09.2013 kello on 18:10 »
    Idiooteja kakaroita taas liikkeellä..

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:23.04.2024 kello on 16:13
    • Porvoo
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3666 : 6.09.2013 kello on 18:53 »
    Juu, kyl me päästiin liikkeelle ja valotkin toimi. Vaunun töpselistä irtosi "kuori"josta piuha kierretään kiinni auton töpseliin ja sit jarruvaijeri katkesi, niin kun sen kuuluukin katketa jos vaunu on irti.
    Posliinit on ehjiä kun olin pakannut kaapit kuljetusasentoon.

    Ärsyttävää vaan on, että tämmöistä kiusaa sattuu. Me ei asuta mitenkään levottomalla tai muuten ilkivaltaisella alueella.

    Olen aivan varma, että tämä ei ole keskenkasvuisten kakaroiden tekemä. Uskon, että tyyppi on karavaanari joka tietää miten kitkapään kahva toimii. Kahva oli osattu painaa alas eli asian pään sisältä on osattu ropeltaa sopivasti samaan aikaan kun kahva on painettu ajoasento. En minä ainakaan ennen vaunun omistusta ollut edes nähnyt moista härpäkettä, saati että olisin osannut käyttää.

     No, mitään vakavaa ei sattunut. Kiukkua vain herätti.
    Nyt saunaan ja viikonlopun vietto jatkukoon  :)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3667 : 6.09.2013 kello on 18:58 »
    hyvä että posliinit eivät hajoneet  Thumb
    ja kaikesta huolimati
    leppoisaa viikinloppua  Thumb

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3668 : 6.09.2013 kello on 22:40 »
    Ei ole vaunua, mutta peräkärryssä ja venetrailerissa on lukko sekä parkissa että ajaessa.
    Ainakin hidastaa ilkityön. Lukko on ollut sen jälkeen kun kerran traileri veneineen lähti
    koukusta omille teilleen. Asfaltin katkeamat olivat hakanneet Trailerin irti koukusta.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:23.04.2024 kello on 16:13
    • Porvoo
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3669 : 6.09.2013 kello on 23:20 »
    Niinpä meilläki on ollut enne tätä kitkavetopäätä.
     >:(

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3670 : 7.09.2013 kello on 03:39 »
    Ei hääviä. Toinen yölöysi ja kolme vielä ehkä jälellä jos kaikki menee niinkuin pitää. On tää työläisen arki melko ankeeta :(

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 6.12.2023 kello on 22:31
    • Koiria ja reissaajia
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3671 : 7.09.2013 kello on 05:24 »
    Kyllä surua riittää,veljenpoikani menehtyi eilen,vasta kolmekymppinen,oli kuin pikkuveli,elämä on arvaamaton ! :'(
    Otan osaa....

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3672 : 10.09.2013 kello on 21:10 »
    Hyvää, monestakin syystä.
    Olen niin paljon kuulut kehuttavan saksalaista terveydenhoitoa ja läheltäkin seurannut kuinka hyvin kaikki pelaa. Tänäänkin tuttavalle aivan huippua palvelua ja itsellenikin. Ei tunneta täällä sairaalajonoja ja jos joutuu 2viik. vaikka johonkin suureen leikkaukseen odottamaan niin se on pitkä aika. Itse saa valita leikkaus paikan ja ajan. Yms. hyvää ja positiivistä.

    No, nyt minulla on henkilökohtaistakin kokemusta. Olen kuulut, että saksalainen käy joka toinen vuosi otattamassa laajat verikokeet itsestään. Minä olen asunut täällä kohta kolme vuotta niin onhan minunkin aika jo toimia maan tapojen mukaan ja maksetaan niitä kalliita vakutuksiakin. Täällähän saa itse valita minne yksityiselle menee. Menin kotikylän yhden ja kahden hoitajan lääkäriasemalle. Näkyi siellä muuten olevan ultralaiteetkin.
    Samahan se missä verikokeet otetaan. Ei se mihinkään vain verikokeisiin jäänyt, otettiin sydänfilmikin. :laugh:
    Nyt kun kävin kuulemassa tulokset, 35 eri asiaa katsottiin, eikät minulta koskaan ole tuomoisia asioita katsottu. Oli sydäfilmi ja kaikki muut arvot hyviä. Loistava asia tuo! Thumb
    No, ei se tuohonkaan jäänyt. Lisäksi joka paikka kuuneltiin, syynättiin ja tutkittii, luometkin. Pulssikin monesta kohtaa  ::) Eli perusteellista oli. Tuohon lisänä oikein ystävällinen ja kohtelias palvelu, ei voi muuta kuin todeta että ei ole ihmiset puhuneet väärin. Olen kuulut, että täällä hoitohenkilökunta on kuin iloisuuspillereitä olisivat syöneet. Niin on minunkin yhdyttävä tuohon väitteeseen, että ovat hyvin iloisia ja positiivisiä. Se ihmetyttää suuresti kun ei ole moiseen synnyinmaasaan tottunut. Nautin kyllä kokemastani suuresti ja nauru on tarttuvaa.  :laugh:

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3673 : 11.09.2013 kello on 09:15 »
    Se ihmetyttää suuresti kun ei ole moiseen synnyinmaasaan tottunut.
    Koska täällä on kunnallisissa esim Tyksissä ja muissa terveydenhuoltolait oksissa yt:t..kaveri eilen juuri kertoi että jo valmiiksi vähillä ihmisillä toimivassa yksikössä on myös yt:t..ihmetteli että mistä ne vähentää kun on jo alimiehitys  Thumbd ..ei siinä paljoa hymyilytä ..

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3674 : 11.09.2013 kello on 09:40 »
    nyt annan 100 pistettä ja papukaija merkin
    meitin kaupungin TK:lle
    olin pyytänyt aikaa omalle lekurille
    joka on lomalla ja ajan olisin saanut 3.10
    ja kun sanoin, että lähdetään ulkomaille
    niin pitäis saada piikit taas noihin lonkkiin
    hiukan aikasemmin 
    ja sainkin ajan jo huomiseks
    että kyllä pääsee nopsaakin lekurille
    olen nyt helpottunut ja kiitollinen  :)