rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs kuuluu?  (Luettu 607819 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3315 : 8.04.2013 kello on 03:19 »
    Pohjalaanen kun akkansa valittee niin se on elinikäinen luppaus.Ja onhan tuo mua naimisissa kattonu jo yli 20 vuotta ja yhressä oltu jo 23 vuotta.
    Loppuun asti kattellaan ainahin mun puolesta mitä tästä tullee.. :-*

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3316 : 8.04.2013 kello on 08:43 »

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
    • Autossa on pyörät
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3317 : 8.04.2013 kello on 08:45 »
    Pohjalaanen kun akkansa valittee niin se on elinikäinen luppaus.Ja onhan tuo mua naimisissa kattonu jo yli 20 vuotta ja yhressä oltu jo 23 vuotta.
    Loppuun asti kattellaan ainahin mun puolesta mitä tästä tullee.. :-*
    Näihän se on , p****le  ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3318 : 8.04.2013 kello on 09:05 »
    Joko allekirjoitit: http://www.adressit.com/avioliitto_on_naisen_ja_miehen_valinen_julkinen_liitto     ...Vai...   ::)

    kyllä mä puhun että olen avioliitossa
    vaikka ei kirkonkellot silloin heläjänytkään (maistraatti)
    ja samoin voin sanoa muillekkin pareille
    ovat he sit heteroja ,homoja tai lepakkoja
    kunhan ovat onnellisia  Thumb
    ei ole minun asiani ketään tuomita
    vaan olen onnellinen jokaisen onnellisen puolesta
    onhan se rakkaus kuitenkin yhtä suurta
    on se sitten heteron , ym välistä rakkautta
    jos toista rakastaa niin mikäs siinä
    ihanaa kokea rakastuminen ja elää siinä onnen tunteessa
    niin ylä kuin alamäessäkin   Thumb

  • Vieras
  • Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3319 : 8.04.2013 kello on 09:10 »
    "Vetoamme kaikkiin suomalaisiin, että käsitystä avioliitosta naisen ja miehen välisenä julkisena liittona suojellaan ja edistetään lastemme ja yhteiskuntamme parhaaksi."

    Tuo on hyvä asia.
    Mietin joskus miten asia menee täällä Saksassa, eroaako täällä ihmiset paljon? Olen kuulut, että ero tilantessa jos nainen on vähempi tuloinen tai kotirouva, mies joutuu maksamaan entiselle vaimolleen elatusmaksua. En asiaa tarkkaa tiedä mutta ilmeisesti siihen asti kun nainen on käynyt koulut tai saanut työn? Tekeeköhän tämä sitten sen ettei täällä niin helposti erota kuin vaikkapa Suomessa, en tiedä?
    Kyllä niin moni asia mietityttää ja ihmetyttää. Vaikkapa perintöverotus, saksalainen saa antaa lapselleen perintöä 10 vuodessa 450tuhatta euroa ja lapsi ei joudu maksamaan ollenkaan veroa. Outoa näin suomalaisesta.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3320 : 8.04.2013 kello on 09:40 »
    "Vetoamme kaikkiin suomalaisiin, että käsitystä avioliitosta naisen ja miehen välisenä julkisena liittona suojellaan ja edistetään lastemme ja yhteiskuntamme parhaaksi."

    Tuo on hyvä asia.
    Mietin joskus miten asia menee täällä Saksassa, eroaako täällä ihmiset paljon? Olen kuulut, että ero tilantessa jos nainen on vähempi tuloinen tai kotirouva, mies joutuu maksamaan entiselle vaimolleen elatusmaksua. En asiaa tarkkaa tiedä mutta ilmeisesti siihen asti kun nainen on käynyt koulut tai saanut työn? Tekeeköhän tämä sitten sen ettei täällä niin helposti erota kuin vaikkapa Suomessa, en tiedä?
    Kyllä niin moni asia mietityttää ja ihmetyttää. Vaikkapa perintöverotus, saksalainen saa antaa lapselleen perintöä 10 vuodessa 450tuhatta euroa ja lapsi ei joudu maksamaan ollenkaan veroa. Outoa näin suomalaisesta.

    tuolla amerikanmaalla ne maksavat elatusmaksua
    kumpi tienaa vaan enemmän
    niin vaimo miehelle
    jos hänen tulot ovat suuremmat 
    kuin päin vastoinkin
    noi verot kyllä täällä kamaralla
    alkaa olemaan huipussaan
    vero veroa veron päälle
    ja vielä kerran veroa huh ei voi ymmärtää  >:(

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:58
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3321 : 8.04.2013 kello on 10:05 »

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:34
    • Oululainen terwaporwari
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3322 : 8.04.2013 kello on 11:23 »
    Joko allekirjoitit: http://www.adressit.com/avioliitto_on_naisen_ja_miehen_valinen_julkinen_liitto     ...Vai...   ::)
    Olen allekirjoittanut,tässä asiassa pidän mielipiteeni enkä päätäni käännä.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:25.04.2024 kello on 15:31
    • Helsinki Kallio
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3323 : 8.04.2013 kello on 12:54 »
    Olen allekirjoittanut,tässä asiassa pidän mielipiteeni enkä päätäni käännä.

    Täysin samaa mieltä
    Olen allekirjoittanut,tässä asiassa pidän mielipiteeni enkä päätäni käännä.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 6.12.2023 kello on 22:31
    • Koiria ja reissaajia
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3324 : 8.04.2013 kello on 13:40 »
    Elatusmaksu on kuulemani mukaan belgiassa puolisolle entisen elintason säilyttäminen. Joten Kaarina Leslinen joka oli jonkun varakkaan kanssa siellä naimisissa saa edelleen pitää plavelijan tms henkilön ja elää kuten ennenkin kotirouvana ollessaan. -Siispä belgialaiset eroaa harvoin, harrastavat vain "pitkiä lounastaukoja" esitteli kerran joku suomalainen joka asui belgiassa. Onkohan sekään parempi vaihtoehto...

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3325 : 8.04.2013 kello on 14:42 »
    Sinä se sitten et päähänpinttymmistäs i pääse!   >:D

    Eikös se ole toinenkin allekirjoitusketju. Jota hinurit pyörittää turuilla ja toreilla, johon poikkeavuutta ihannoivat voivat kirjottaa. Eipä sitten kaivele jos joku on enemmistön kanssa samaa mieltä.  ::)

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
    • Strömma Kemiönsaari
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3326 : 8.04.2013 kello on 15:46 »
    Hyvää kuuluu tännekkin päin Suomea!Nyt saanut jo kaksi ja puoli viikkoa seurata pikkukoiran kasvamista ja täytyy sanoa että tämä on parasta koiranpitoa kun äiti ja pentu ovat yhdessä.
    Pennun psyyke rakentuu jotenkin paremmin kun äiti on koko ajan neuvomassa.

    Ainoa huono puoli tässä hommassa on että tämä on aikas koukuttavaa! :D Ei malttais pysyä pois.

    Pieniä tuhojakin on sattunut mutta vaan hyvin pieniä,tietty nekin olisi merkonomeille suuria!!Hah haa!

    Taidankin lähteä tästä Portinvartijalle vauvahauvelin ja neljän muun kaa iltapäivälenkille!

    Hauskoja vointeja kaikille eikä väännetä turhaan kättä paitti jos on todella tarve :D :D :D

                                                  t migel

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:58
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3327 : 8.04.2013 kello on 16:11 »
    Eikös se ole toinenkin allekirjoitusketju. Jota hinurit pyörittää turuilla ja toreilla, johon poikkeavuutta ihannoivat voivat kirjottaa. Eipä sitten kaivele jos joku on enemmistön kanssa samaa mieltä.  ::)

    Jos perustaa elämänsä joihinkin ikiwahoihin eepoksiin, on kyllä heikoilla.. Vähän niinkun lähtis Kalevala kädessä valloittamaan ItäKarjalaa.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3328 : 8.04.2013 kello on 16:31 »
    Jos perustaa elämänsä joihinkin ikiwahoihin eepoksiin, on kyllä heikoilla.. Vähän niinkun lähtis Kalevala kädessä valloittamaan ItäKarjalaa.
    Tossahan vois olla järkeäkin,kun nää nykyset pressat ei saa aikaseksi karjalan palautusta jota ei menetetty sotimalla vaan paperilla ;) :D Ja vois vielä ottaaa Petsamonkin takas ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 11:09
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Mitäs kuuluu?
    « Vastaus #3329 : 8.04.2013 kello on 17:24 »
    Tossahan vois olla järkeäkin,kun nää nykyset pressat ei saa aikaseksi karjalan palautusta jota ei menetetty sotimalla vaan paperilla ;) :D Ja vois vielä ottaaa Petsamonkin takas ;D

    Kyllähän ne Manulta aikanaan kysyivät. Mutta Manua ei asia kiinnostanut. Kysyi Balttian maatkin tukea häneltä, ei kiinnostunut siitäkään. Mutta Baltit vain nappas maansa takaisin.  ;)