Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (165/1276) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: 58748 - 19.04.2011     kello on 20:56 ---Kuten varmaan moni jo huomannutkin niin meikä ollut pois saitilta jo pitemmän aikaa. Tämä johtunee lähinnä siitä että olen ollut Tyks:issä jo 5 viikkoa, josko nyt pääsis lähemmäs omaa kylää eli Säkylän terkarille makailemaan. Tosin ollaan tässä ihan oikeasti olltu ja ollaan vieläkin vähän tai oikeastaan aika huonossa kunnossa, mutta jos vaikka kesäksi pääsis liikenteeseen. Terkkuja kaikille tutuille ja tuntemattomillekin.

>:( >:( >:( ;D ;D ;D ;D ;D :o ???

--- Lainaus päättyy ---

paranemista sinulle ja toivotavasti pääset piankin sinne lähemmäksi kotipaikkaasi ... ja sieltä sitten kotiin toipumaan .... itse olin joskus kans kalustoa siel tyksis ja tiedän, ettei missään muualla parane kuntoon  ,niin  kuin omassa kodissa ...tai niin ainakin itse koin sen parantumiseni tapahtuvan täällä kotonani , mut toki , kun on oikein huonos kunnos on hyvä , et apukin oli lähellä silloin ja tyksis on ensiluokkaista hoitoa... ainakin itse sain , jotta eiköhän vain he siellä sinutkin kuntoon saa  ...mut pikaista toipumista sinulle nyt vielä toivottelen ..

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: 58748 - 19.04.2011     kello on 20:56 ---Kuten varmaan moni jo huomannutkin niin meikä ollut pois saitilta jo pitemmän aikaa. Tämä johtunee lähinnä siitä että olen ollut Tyks:issä jo 5 viikkoa, josko nyt pääsis lähemmäs omaa kylää eli Säkylän terkarille makailemaan. Tosin ollaan tässä ihan oikeasti olltu ja ollaan vieläkin vähän tai oikeastaan aika huonossa kunnossa, mutta jos vaikka kesäksi pääsis liikenteeseen. Terkkuja kaikille tutuille ja tuntemattomillekin.

>:( >:( >:( ;D ;D ;D ;D ;D :o ???

--- Lainaus päättyy ---

Koitahan nyt toipua kunnolla, että pääset myös Keuruun treffeille 27-29.5. Paikka on varattu sinulle samasta paikasta kuin viimeksi.

Terkkuja molemmille!!!!!

58748:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 19.04.2011     kello on 23:02 ---Koitahan nyt toipua kunnolla, että pääset myös Keuruun treffeille 27-29.5. Paikka on varattu sinulle samasta paikasta kuin viimeksi.

Terkkuja molemmille!!!!!

--- Lainaus päättyy ---

Tämä voi kyllä pakosta jäädä väliin, mutta katsellaan :o

Duster:
Migreeni jyskyttää nupis & kirkkaat sahalaitaiset kuviot silmis välkkyvät ja lenssuakin pukkaa päälle...
Mut eihän täält malta pois olla, pittää ainakin yrittää kerran päiväs käyä jutut tsekkaamas ;D

58748:

--- Lainaus käyttäjältä: 58748 - 20.04.2011     kello on 07:17 ---Tämä voi kyllä pakosta jäädä väliin, mutta katsellaan :o

--- Lainaus päättyy ---

Tilanne hallinnassa 8), huomenna Säkylän TK:hon niin on melkein kotona.
PS. Tukka ja pipo on vitsi ;D Täytyy hullutella tai menee järki ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View