Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
58748:
Kuten varmaan moni jo huomannutkin niin meikä ollut pois saitilta jo pitemmän aikaa. Tämä johtunee lähinnä siitä että olen ollut Tyks:issä jo 5 viikkoa, josko nyt pääsis lähemmäs omaa kylää eli Säkylän terkarille makailemaan. Tosin ollaan tässä ihan oikeasti olltu ja ollaan vieläkin vähän tai oikeastaan aika huonossa kunnossa, mutta jos vaikka kesäksi pääsis liikenteeseen. Terkkuja kaikille tutuille ja tuntemattomillekin.
>:( >:( >:( ;D ;D ;D ;D ;D :o ???
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: 58748 - 19.04.2011 kello on 20:56 ---Kuten varmaan moni jo huomannutkin niin meikä ollut pois saitilta jo pitemmän aikaa. Tämä johtunee lähinnä siitä että olen ollut Tyks:issä jo 5 viikkoa, josko nyt pääsis lähemmäs omaa kylää eli Säkylän terkarille makailemaan. Tosin ollaan tässä ihan oikeasti olltu ja ollaan vieläkin vähän tai oikeastaan aika huonossa kunnossa, mutta jos vaikka kesäksi pääsis liikenteeseen. Terkkuja kaikille tutuille ja tuntemattomillekin.
--- Lainaus päättyy ---
No helewata.Elämä on täynnä yllätyksiä notta kovasti toivotaan paranemisia sinnepäin. :-[
Hyvä että tulit linjoille taas.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: 58748 - 19.04.2011 kello on 20:56 ---Kuten varmaan moni jo huomannutkin niin meikä ollut pois saitilta jo pitemmän aikaa. Tämä johtunee lähinnä siitä että olen ollut Tyks:issä jo 5 viikkoa, josko nyt pääsis lähemmäs omaa kylää eli Säkylän terkarille makailemaan. Tosin ollaan tässä ihan oikeasti olltu ja ollaan vieläkin vähän tai oikeastaan aika huonossa kunnossa, mutta jos vaikka kesäksi pääsis liikenteeseen. Terkkuja kaikille tutuille ja tuntemattomillekin.
--- Lainaus päättyy ---
Paranemisia täältäkin ja vaimolle terveisiä. ;)
aaoulusta:
--- Lainaus päättyy ---
kuntoudu reissukuntoon ajan kanssa..kesää riittää varmastikkin sinullekkin.tervetu loa takaisin
Kare:
Terve!
Kuntoutumista toivotellaan täältäkin. Kevät on siitä hyvää aikaa, että jotenkin tsemppiä on ehkä enempi liikkeellä kuin esim. loka- marraskuussa.
T: Erja ja Kare
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta