Sivuja:
Toiminto
  • #721 kirjoittanut JJJ 31 Mar 2011
  • Hepottava soitto tuli. Virtalähde kärähtänyt. Huomenna laite takas kotiin ja varmuuskopiot välittömästi!
  • #722 kirjoittanut Weicco 01 Apr 2011
  • Se olis jonkin ajan kuluttua iltavuoroon lähtö. Kunhan kotiudun poikkean todennäköisesti "Baariin"  ;)
  • #723 kirjoittanut Alan 01 Apr 2011
  • Se olis jonkin ajan kuluttua iltavuoroon lähtö. Kunhan kotiudun poikkean todennäköisesti "Baariin"  ;)

    Olet sie töissä siellä?  :o

    Vaan taitaa olla mukavia hommia, jos yhtään ymmärrän oikein. Jotakin olen kuullut nääs.  ;D

    Elä nyt "baariin" poikkea, emäntä saattaa suuttua.
  • #724 kirjoittanut sipu 01 Apr 2011
  • ..jebou .. lähteks joku parisiin to-su .. voitin s-matkojen kilpailun ja kaik ois ilmast ... mut mä en uskalla lähtee lentokoneeseen ... laita yv :tä  niin arvon sit liput , jos monikin ottaa yhteyttä  ja se on 2:lle ne liput :)
  • #725 kirjoittanut vesako 01 Apr 2011
  • ..jebou .. lähteks joku parisiin to-su .. voitin s-matkojen kilpailun ja kaik ois ilmast ... mut mä en uskalla lähtee lentokoneeseen ... laita yv :tä  niin arvon sit liput , jos monikin ottaa yhteyttä  ja se on 2:lle ne liput :)

    Muuten lähtisin mutta kun on junalippu varattu tälle illaksi
    Turenkiin. ;)
  • #726 kirjoittanut Weicco 01 Apr 2011
  • Olet sie töissä siellä?  :o

    Vaan taitaa olla mukavia hommia, jos yhtään ymmärrän oikein. Jotakin olen kuullut nääs.  ;D

    Elä nyt "baariin" poikkea, emäntä saattaa suuttua.
    Olen kyllä kotiutunut jo reissusta. En ole enään thaimaassa.
  • #727 kirjoittanut Alan 01 Apr 2011
  • Olen kyllä kotiutunut jo reissusta. En ole enään thaimaassa.

    Ok, tulitko etuajassa? Vai menikö se vaan äkkiä.

    Edellisessä viestissä laskin vaan pari havaintoani yhteen, kun eräs tuttuni on Thaimaassa _alallasi.  ;D
  • #728 kirjoittanut AV64 01 Apr 2011
  • Jaha perjantai sitten,vaunulle mars.
  • #729 kirjoittanut sipu 01 Apr 2011
  • ..jebou .. lähteks joku parisiin to-su .. voitin s-matkojen kilpailun ja kaik ois ilmast ... mut mä en uskalla lähtee lentokoneeseen ... laita yv :tä  niin arvon sit liput , jos monikin ottaa yhteyttä  ja se on 2:lle ne liput :)


    plääh ... teit niin huono aprillata ...  eipä tullut kiinostuneit ...  :(
  • #730 kirjoittanut JJJ 01 Apr 2011

  • plääh ... teit niin huono aprillata ...  eipä tullut kiinostuneit ...  :(

    ei me nyt niin helppoja nakkeja olla   ;D
  • #731 kirjoittanut Alan 01 Apr 2011
  • ^

    Vaan tommosta kannattaisi yrittää vaikkei saisikaan.

    Lapsuudenkaverini Jyrki sanoi aikanaan, että kun sataa yrittää niin kerran tärppää. Kun viimeksi Jyrkistä, pohjoispohjalaisest a metallimiehestä, kuulin, niin kaivoi Lapissa kultaa. ;D

    Onnellinen mies, todennäköisesti.
  • #732 kirjoittanut Weicco 03 Apr 2011
  • Galleriaan lisätty pari kuvaa. Vetureihin ja lemmikeihin.
  • #733 kirjoittanut Alan 03 Apr 2011
  • Vahasin Touranin. Jopas lähti likaa vielä vahallakin, vaikka olin pessyt huolella Pinelinellä ensin.

    Liian laiskasti eli harvoin pesty talvella siis, kun oli pinttynyt, vaan nyt on hyvä. Sitten voisi imuroida, pyyhkiä pölyt ja kattoa, että on työkalu- ym. varustus kunnossa.

    Lopuksi vielä Viissateesta tuulilasiin.
  • #734 kirjoittanut Dorotea 03 Apr 2011
  • Vahasin Touranin. Jopas lähti likaa vielä vahallakin, vaikka olin pessyt huolella Pinelinellä ensin.


    Jospa se johtuikin siitä! :D :D
  • #735 kirjoittanut vesako 03 Apr 2011
  • Terveisiä saunasta.

    Kyllä nuo lumet ulkona sulaa
    kovaa vauhtia, suorastaan
    silmillä näkee.
Sivuja:
Toiminto