Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Alan:
^
Olen hyvin pitkälle samaa mieltä, noinhan se kuvio menee. Suomalaisen yhteiskunnan vakavin ja vaietuin ongelma on nimenomaan lääkkeiden (mitä moninaisimpien siihen soveltuvien...) ja alkoholin sekakäyttö.
En väittänytkään, että kaikki huumausainerikollis et saavat teoistaan tuomion; totesin vaan, että olen havainnut pitkiä tuomioita annettavan riittävän suuren lastin kanssa kiinni jääville. Mulla on jäänyt sellainen käsitys, että huumekauppaa oikeasti pyörittävät ja rahoittavat tahot jäävät harvoin kiinni, mutten kieltämättä ole aiheesta hyvin syvällisesti perillä.
sipu:
niin just ... jos ois mahdollista ja itse saisin olla tuomarina ... pistäisin kaikkien jopa ne pienempienkin rikollisten ... näpitys, ratiuoppumus , ryöstö , tappo , pedofiili , koiti väkiltaa käyttävät, mummuja , kuuija ym potkivat, hakkaavat ja tappajat .. ylimalkaan kaikki jotka hitusenkin suunnittelee lakia rikkovan ... torille jalkapuuhun ... kuvia joka tolppaan ja naps sormi poikki ... jokaisesta rötöksestä sormi poikki ... kun ei ole enään näppei jos sit ei ehtis tekee rikoksiakaan ainakaan isommis määrin , jos ehtiikin niit suunittelee niin osaa ihmiset ainakin varoa , kun on pärstät näkyvillä ... näin tekisin , jos oisin tuomari ....
Jushi69:
Hohhoi
Tulipa sitten osallistuttua moottorikelkka safarille.Takana 150 km järvenselkää ja metsää.Voin kertoa että on parasta mitä voi tehdä housut jalassa.Kelkkana Yampun 1000 kuutioinen 120 heppanen niin jo vain maisema vaihtuu.Kelkassa on enemmän mitä äijä uskaltaa käskeä.Metsäreitti opettelutti mutta niin vain alkoi sekin alkukankeuden jälkeen sujumaan ja tykittelin siinä missä kokeneet konkarit.Hiki tuli ja sekin viileni sopivasti järven selällä paikoin 150 km/h vauhdissa ;D
Voin suositella kaikille.
Jushilta siis tälle harrastukselle 5 tähteä :)
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 19.03.2011 kello on 15:19 ---niin just ... jos ois mahdollista ja itse saisin olla tuomarina ... pistäisin kaikkien jopa ne pienempienkin rikollisten ... näpitys, ratiuoppumus , ryöstö , tappo , pedofiili , koiti väkiltaa käyttävät, mummuja , kuuija ym potkivat, hakkaavat ja tappajat .. ylimalkaan kaikki jotka hitusenkin suunnittelee lakia rikkovan ... torille jalkapuuhun ... kuvia joka tolppaan ja naps sormi poikki ... jokaisesta rötöksestä sormi poikki ... kun ei ole enään näppei jos sit ei ehtis tekee rikoksiakaan ainakaan isommis määrin , jos ehtiikin niit suunittelee niin osaa ihmiset ainakin varoa , kun on pärstät näkyvillä ... näin tekisin , jos oisin tuomari ....
--- Lainaus päättyy ---
Saattaisihan tuo rikollisuus vähetä. Kova kohtalo jollakin karavaanarilla vaikka, joka erehtyy aamulla liian aikaisin rattiin ja puhaltaa 0,6 promillea. Paheksuttavaa toki, mutta inhimillistä.
Toinen puoli on siinä, että rikollisuus kovenisi ja alettaisiin nähdä poliisin ja rikollisten välisiä aseellisia välikohtauksia. Ihmisten pitäisi aseistautua ameriikan malliin ja rakennella korkeita muureja normiomakotitalojen ympärille. Samoin "parannuksen tekeminen" kävisi nakkivarkaalle mahdottomaksi, kun vanhat teot näkyisivät maailman tappiin. Teineilläkin olisi elämä pilalla ensimmäisestä karkki- tai meikkivarkaudesta.
Amerikoissahan on pedofiilin asuinpaikka julkista tietoa joissain osavaltioissa, velvollisuuksineen ilmoittautua naapureille. Siitä ei taida loppupeleissä olla kovin hyviä kokemuksia.
Sori kovasti, mutta ajatuksia tuo tosiaan herätti. Olisikohan meillä täällä Suomessa kuitenkin suuret linjat kohdallaan ja tarvetta vain pienempään hienosäätöön. Kuten vaikkapa rikollisuuden syiden vähentämiseen ja (anteeksi kukkatattutädit- ja sedät) ei-kotoperäisen rikollisaineksen tehokkaampaan karkottamiseen maasta.
sipu:
vieläkin olen sitä mielt , et ois pitänyt noi rangaistukset olla kautta aikojen niin kovat .. ettei rikoksia tulis ... esim. kreikassa kun olin joskus vuonna papu .. oli siellä siistiä ja ei tarvinut pelätä muuta ... kuin toisia turisteja .. rangaistukset ja kasvatus oli niin kovaa luokkaa , ettei kukaan uskaltanut tehdä rikoksia ... sitä vaan .. et miksei rangaistukset vos olla jo alun alkaenkin niin kovat .. jotta ei uskailtais tehdä rikoksia ... eikä siten uskaltais tehdä niitä vieläkään ...niin viel siihen rattijuoppouteen .. eiköhän kunnon karavaanari pidä mukaan alkometriä .. siihen kun puhaltaa ja huomaa punasen vilkkuvan niin ei hyppää rattiin .. ainakin toivon sydämmestäni jokaisen meitin vaanareittin tekävän niin ja tietävän .. milloin mennään rattiin ... jot jos otat et aja ... ajat vasta , kun ei ole % veressä ... tuo alkometri on halpa ostos ja kevyt kantaa mukana , jos epäilee ajokuntoaan niin puhallus vain ... vaika se näyttäiskin juhlitun illan jälkeen nollaa .. kannattaa ootella vielä se hetki , jot on varmaan ajo kunnossa ... eikös vaan .. me VAANARIT ainakaan orgilaiset EMME AJA HUMALASSA ..eihän ...? :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta