Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Dorotea:
Tässä ainakin oman kokemuksen mukaan hyvä alkometri AL-7000. Ei halvin eikä kalleinkaan. Ja mitä olen verrannut lukemia ns. virallisiin mittareihin, paikkansa on pitänyt.
http://www.nettiosa.com/product_catalog.php?c=354
http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Xenon/Products/%22Alkometri%20AL7000%22
Alan:
Sipu; oletko seurannut, minkälaista meno on Kreikassa nykyään? Mellakoiden pääsyy on väkivaltaisen ja mielivaltaisen poliisin vastustaminen. Minä olen vähän seurannut. Yksi ystaväni oli Thessalonikissa opiskelemassa silloin, kun oli pahimmat mellakat pari vuotta sitten. Otti kämpän ikkunasta kuvia ja laittoi nettiin. Ei ollut kivoja katsoa. Toisen, viattoman hipin ja elämäntapamatkailij an, poliisit hakkasi huvikseen Kreetalla 90-luvulla. Erehtyi nukkumaan aseman penkillä, selvinpäin.
En todellakaan hyväksy rattijuopumusta, kaikkea muuta; olipahan vain esimerkki siitä, että (ihan sama mitä moni vakuuttelee) tavallinen vaanari voi kosteiden treffien jälkeen puolivahingossa sellaiseen syyllistyä. Pitäisikö siitä loppuelämäksi leimata? Ei minusta. Rangaistus ja ajokielto ovat sitä varten kai, että niillä tekonsa voi sovittaa.
Pitää varmaan lopettaa, kun menee liian vakavaksi. Tarkoitukseni ei ole haastaa riitaa. :-X
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 19.03.2011 kello on 20:27 ---Sipu; oletko seurannut, minkälaista meno on Kreikassa nykyään? Mellakoiden pääsyy on väkivaltaisen ja mielivaltaisen poliisin vastustaminen. Minä olen vähän seurannut. Yksi ystaväni oli Thessalonikissa opiskelemassa silloin, kun oli pahimmat mellakat pari vuotta sitten. Otti kämpän ikkunasta kuvia ja laittoi nettiin. Ei ollut kivoja katsoa. Toisen, viattoman hipin ja elämäntapamatkailij an, poliisit hakkasi huvikseen Kreetalla 90-luvulla. Erehtyi nukkumaan aseman penkillä, selvinpäin.
En todellakaan hyväksy rattijuopumusta, kaikkea muuta; olipahan vain esimerkki siitä, että (ihan sama mitä moni vakuuttelee) tavallinen vaanari voi kosteiden treffien jälkeen puolivahingossa sellaiseen syyllistyä. Pitäisikö siitä loppuelämäksi leimata? Ei minusta. Rangaistus ja ajokielto ovat sitä varten kai, että niillä tekonsa voi sovittaa Pitää varmaan lopettaa, kun menee liian vakavaksi. Tarkoitukseni ei ole haastaa riitaa. :-X
--- Lainaus päättyy ---
joo olen surulla seuranut tätä maapalomme menoa sitä kauhun kaaottista meininkiä ... ja aina vain tuntuu mailman meno kauheemmalta ... nyt just olen onnellinen täällä keskellä ei mitään ... ei edes naapureita , kuin tuolla mäen alla , jot toivonkin , et tämä maamme ois yhtä rauhaisaa joka paikassa ... ympäri maapallomme .. alan :) .. et todellakaan sinä saa minua suuttumaan , mut eri asia on jos minä suutan sinut :( :( :( mut en kuitenkaan usko niin käyvän :) :) :) :) :)
ihaa:
Sipulle sen verran, kannattaa olla :-X :-X
moon:
Mitäkö kuuluu? I´m just fine thanks ;D Masu täynnä, saunassa käyty, olutta on ja ennenkaikkea VAPAATA huomiseen klo 12:00 asti!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta