Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (1066/1276) > >>

Alan:
^

Eläpä mitä. Siellä on nyt tehty Bad Waldseessa nelivetoinen integroitu Hymer. Pistä huvila myyntiin ja käy ostamassa.  Thumb

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  9.09.2015     kello on 21:48 ---^

Eläpä mitä. Siellä on nyt tehty Bad Waldseessa nelivetoinen integroitu Hymer. Pistä huvila myyntiin ja käy ostamassa.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Ei "huvilan" myyntituloilla saa kuin tojotamiesten peltikoppiauton, hyvä jos senkään. Ajelen Fiiliksellä niin kauan kun kestää. Toivottavasti kestää, kun kohta alkaa taas tosimiesten caravan kausi.  ;)

Alan:
Laita kausipaikalle, jos ei kestä. Ei vaiteskaan.

Vaan ihan samahan se sinulle, kestääkö, kun laitat ite entistä parempaan kuntoon. Et muutakaan voi, kun parempaa ei ole tehty, niin olen ymmärtänyt.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  9.09.2015     kello on 21:58 ---Laita kausipaikalle, jos ei kestä. Ei vaiteskaan.

Et muutakaan voi, kun parempaa ei ole tehty, niin olen ymmärtänyt.

--- Lainaus päättyy ---

Ei niin, minulle parempaa, varsinkin näillä hinnoilla. Kyllä hyviä, suorastaan loistavia autoja on. Siksi olen ihmetellytkin toyotamiesten valintoja. Tai samapa se, jos kuljin on suuren osan naftaliinissa.  ;)

Alan:
Ne on ne erilaiset tarpeet, yhä edelleen.

Toiset ei reissaa talvella ja haluaa vaihtaa maisemaa sukkelaan, alle 3500 kiloisen eduin. Sopien ahtaillekin kaduille ja parkkipaikoille. Koita nyt ymmärtää jo. Vastahan tästä on 7 vuotta väännetty, tai jotain sinnepäin.

Kyllä vaan kaipaan tilavaa ja keskuslämmitettyä integroitua, ehkä 3-10 yönä vuodesta. Kun reissaan pakkaskeleillä. Mutta kun se on vain pieni osa kokonaiskäytöstä, 80-90% on muuta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View