Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 4.09.2015 kello on 15:49 ---Käydään nyt ensin Venäjän reissu tekemässä katellaan sitten.
--- Lainaus päättyy ---
Aika rohkeaa lähteä tuollaisen tuntemuksen kanssa veli venäläisen maalle, mikäli tuo sormien puutuminen on sydänperäistä niin itse en lähtisi mutta enhän minä käy Venäjällä muutenkaan.
Tuo sormien puutuminen voi olla tosin rannekanavan ahtaumastakin johtuvaa, äskettäin työkaverille tehtiin se ja taisipa kolme-neljä viikkoa saada siitä saikkua.
Haapaniemen Paroni:
Minulta pari vuotta sitten aukastiin molemmat ranteet..Ja jos sydämestä ottaa,niin puutuu koko käsi,kokemusta on..
hartsakoski:
No ihan hyvää kuuluu kun alkoi loma😄.
Jätin viimeisen kesälomaviikon tänne,jotta pääsen suvun miesten kanssa Ilomantsin Tohliin rentoutumaan.
Käyppä Arska lääkärissä,mulla oli samanmoista vaivaa,rannekanavan oireyhtymää epäiltiin ja sähkötesti tehtiin.Ei ollut sitä,vaan ns.jäätynyt olkapää.Sain jumppaohjeet ja vaiva hävis.
Mulla ennen infarkteja oli kumpikin käsi,olkapäät ja leukaperät kipeänä.Tietysti rinnastakin puristi.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 4.09.2015 kello on 15:49 ---Ei mulla mitään muita oireita ole,lenkkeily ja puidenpilkkominen onnistuu ihan tostavaan,ei mitään tuntemuksia. Käydään nyt ensin Venäjän reissu tekemässä katellaan sitten.
--- Lainaus päättyy ---
Onko kaikki sormet puuduksissa? Mulla on etusormi tunnoton kun
niskassa välilevy piti hermoa pinteessä niin kauan että hermo kuoleentui.
Ei auttanut leikkaukset eikä mitkään.
Turhan Höpöttäjä:
Selasin Caravanlehden. Nelivetoautoja tullut monelta valmistajalta, hyvä. Pitkät, matalalla otsapinta-alalla olevat autot on teliautoja etuvedolla, huono. Kylmällä pakettiauton ohjaamolla olevia autoja joka lähtöön, jokaisella valmistajalla ja monta mallia. Kaikki suunnilleen samanlaisia. ? No, minähän en ole mikään ostajaehdokas nuihin autoihin, mutta tulipahan vain mieleen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta