Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (1031/1276) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  4.06.2015     kello on 22:35 ---Kattelin tuossa sohvalla loikoillessani jyväscaravanin mainoslehteä,kyllä on vähissä mulle sopiva matkakuljin, kun vaatimuksena olis 5 matkustajaa ja niille tietenkin makuupaikat ja b kortti. Pitäähän lastenlapsia mahtua mukaan...

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on vaikea yhtälö. Olenkin valitellut ääneen täällä kun pojalla 3 alle 4 vuotiasta, makuupaikat tuon kokoisille meidän autossa olisi monta vuotta vielä mutta ei saa kun 1+3 rekisteröityä.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni -  4.06.2015     kello on 22:44 ---
Jos leirintäalueelle niin lähin taitaa olla Kurikan Pitkämö. Ei mikään luksus paikka, mutta ajaa asian. Matkaa 25km osapuilleen.

Ilmajoella taas esim. seurakuntakeskuksen pihalle, siinä on ainakin iso alue, tuskin kieltävät siihen pysäköintiä juhlien aikana.

--- Lainaus päättyy ---

Liekkö Ilmajoella kirkkoa tai uimahallia, niiden parkissa olisi hyvä. Tuo 25km on vähän pitkä fillarilla, kun taiteellisen silmän terävyyttä tulee kuitenkin viritettyä.

MatsOnni:
Tuo seurakuntakeskus on kirkkoa vastapäätä, yhteinen parkkipaikka. Uimahalli olisi hyvä, mutta p-paikka saattaa olla suljettu. On tavallaan juhla-alueella, muistaakseni. Kaikki nuo kuitenkin ihan lähekkäin. Kyllä sieltä paikka löytyy, hienot juhlat olleet aina!

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni -  5.06.2015     kello on 14:52 ---Tuo seurakuntakeskus on kirkkoa vastapäätä, yhteinen parkkipaikka. Uimahalli olisi hyvä, mutta p-paikka saattaa olla suljettu. On tavallaan juhla-alueella, muistaakseni. Kaikki nuo kuitenkin ihan lähekkäin. Kyllä sieltä paikka löytyy, hienot juhlat olleet aina!

--- Lainaus päättyy ---

Minä kiitän. Hyvä että sieltä tuutimispaikka löytyy. On eka kerta Ilmajoella. Uskoisin ettei tartte pettyä.

Turhan Höpöttäjä:
Hiljasuus. Onko monikaan siitä päässyt nauttimaan. Nyt olen mökissä sisällä, ei kuulu mitään, ei kertakaikkiaan mitään. Kohta veden heitto ulkona, lintujen yösoitto sallittakoon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View