Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (1032/1276) > >>

migel:
Sama täällä tuo hiljaisuus tai voiko tätä linnunlaulujen sinfoniaa hiljaisuudeksi käsittää mutta ihmisten tekemät meluhaitat ovat minimissään.
Välillä joku traktori puskee pelloilla mutta se ei häiritse,se kuuluu maalaismaisemaan.
Radio on kaverina ja läppäri kommunikaatioväline enä. Sähköt auringosta jaa isoin meluhaitta tulee aamupierusta pihalla! :D :D :D  t migel

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  6.06.2015     kello on 07:08 --- Sähköt auringosta jaa isoin meluhaitta tulee aamupierusta pihalla! :D :D :D  t migel

--- Lainaus päättyy ---

Sehän ääni kuuluu Suomalaisen ruisleivän syöjäkansan tavaramerkkeihin.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  6.06.2015     kello on 07:08 ---Sama täällä tuo hiljaisuus

--- Lainaus päättyy ---

On se iso ero yleisten ja sfc:n alueiden välillä mitä hiljaisuuteen tulee, nyt täällä Kuninkaanlähteellä oltu hereillä 1.5 tuntia ja kuten meillä on tapana, verhot pidetään kiinni siihen asti kun on päivävaatteet vaihdettu. Voisi jopa luulla että yksin täällä ollaan vaikka ympärillä on reilut 20 kpl Adria kerhon autokuntaa. Vai johtuuko se sitten siitä että Adrialaiset ovat iäkkäämpää väkeä, no on meitä lapsiperheitä yksi muu meidän lisäksi, meillä vaan tosin nuorimmainen mukana joka ei yksin jaksa riehua.  ;D

Captainkidd:
Jokos ollaan niin degeneroituneita, että adrialaisilla on ihan omat kuviot ?

Mullekin hyymerin lunastuksessa tökättiin hyymeriläisille varattu kultavaltauksen hyödyntämiseen oikeuttava sertifikaatti.
En oikein osaa sisäistää miksi olisin hyymeriläinen, enkä oikein ymmärrä sen enempää adrialaisuudesta kuin mistään muustakaan merkkikohtaisesta yhteenkuuluvaisuude sta. Thumbd

Luonnon hiljaisuutta ja sitten hetki ennen auringonnousua alkavasta konsertista sensijaan pidän ja sitä arvostan.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd -  6.06.2015     kello on 08:27 ---En oikein osaa sisäistää miksi olisin hyymeriläinen, enkä oikein ymmärrä sen enempää adrialaisuudesta kuin mistään muustakaan merkkikohtaisesta yhteenkuuluvaisuude sta. Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

En nyt itsekkään osaa paljoa siihen sanoa että miksikö kannattaa kuulua johonkin merkkikerhoon.  Viimeksi sellaiseen olen kuulunut nuorena kun olin Saab-kerhon jäsenenä, silloinhan se hyöty oli lisävarusteiden ja varaosien helpomman saatavuuden myötä oleellinen kun tämä nettikään ei silloin ollut ihan näin päivänselvää kuin nyt.

Iltapäivällä olen viisaampi kun saadaan tämä eka kerhopäivä päätökseensä, jos ei muuta hyötyä niin saa auto uuden tarran josta ilmenee että se harrastuksen kohde taitaakin olla myös itse auto, ei pelkästään karavaanarismi, joo, tuo oli ihan pikkaisen provo.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View