Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 8.01.2015 kello on 17:51 ---No, nyt taas kotona Thumb Hengissä, mutta nälkäisenä.
--- Lainaus päättyy ---
No olipas reipasta toimintaa :D
Ny pöperöä masuun :D toivottavasti Saat syyä muutakin ku porkkanaa :D
hyviä vointeja Thumb
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 8.01.2015 kello on 07:38 ---Crocsit on hyvät kesä- ja etenkin suihkukengät alueilla.
Talvellakin ne on mulla kotona eteisessä, jos tarvii karhealaattaisella terassilla käydä. Kesällä postinhakuun, jos ei sada. Tyylistä viis!
Kai noista olen tykännyt, kun olen jopa kahdet orkkikset aleista hankkinut, vanhatkin yhä tikissä. Vaan ne ainoat piraatit on jo viittävaille pohjista puhki.
--- Lainaus päättyy ---
Joo orkkiscrocksit meilläkin mut on niissäkin laatu huonontunut,-jos nyt laadusta voi puhua tässä yhteydessä?! t migel
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 8.01.2015 kello on 09:17 ---Ja mä kotimamina, nii joutaaki itte tehä..Sulla hiukka eri juttu,kon tarvii kiirehtää muuallekki :D silloin ihanaa kon saa nukkua tai ees maata sängynpohjalla hetken pidempään :)
--- Lainaus päättyy ---
Niin ihan kotona määki oon, olen mää sit töissä tai vapaalla ;) Mitä nyt poikkeuksellisesti tänään sinne Turun suuntaan lähdin.
--- Lainaus käyttäjältä: Vaunuerakko - 8.01.2015 kello on 14:13 --- Kun tässä jutustellaan aamuherätyksistä, niin meillä pruukataan nousta ennen kuin kukot laulaa, eli klo neljä aamulla.
--- Lainaus päättyy ---
Täällä toi naapurin kukko huutelee jopa yheltätoista ni ei tuo nouseminen täälläkää niin kovin vaikeeta oo.. Tosin se kyl kesäsin kiekuu joskus aamukolmeltakii..
seppoko:
No mitä kuuluu?? KIva kirjoitella PC:llä pimeässä. :D ;D :D
Kaija:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 8.01.2015 kello on 23:15 ---No mitä kuuluu?? KIva kirjoitella PC:llä pimeässä. :D ;D :D
--- Lainaus päättyy ---
Sähkökatko?
Eikö sulla ole otsalamppua hätätilanteita varten??? ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta