Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 8.01.2015 kello on 23:38 ---Sähkökatko?
Eikö sulla ole otsalamppua hätätilanteita varten??? ;)
--- Lainaus päättyy ---
Toki, toki. Mutta sitä ei aina pimeässä löydä. >:( >:(
Onneksi talossa on yksi "hätävalo", joka syttyy, kun valtakunnan verkko pimenee.
Nyt sähvöt palautuivat, TAAS KERRAN. Kuinkahan kauan nyt??
Tai, mitä väliä, nyt nukkumaan.
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 8.01.2015 kello on 23:10 ---Niin ihan kotona määki oon, olen mää sit töissä tai vapaalla ;) Mitä nyt poikkeuksellisesti tänään sinne Turun suuntaan lähdin.
Täällä toi naapurin kukko huutelee jopa yheltätoista ni ei tuo nouseminen täälläkää niin kovin vaikeeta oo.. Tosin se kyl kesäsin kiekuu joskus aamukolmeltakii..
--- Lainaus päättyy ---
kukot meilläkin kiekuu myös pitkin päivää ja aamulla jo kolmeltakin huooh..voi naapureita
Kaija:
Vähän ristiriitaisia tunnelmia: meillä on ollut lähemmäs 10 vuotta Planin kautta kummityttö Indonesiasta. Illalla löysin postilaatikosta viimeisen kirjeen nyt täysi-ikäiseksi tulleen tytön kotikylältä. Yhtään kirjettä tai kuvaa tai hiuspinniä ei ikinä saatu aikaiseksi sinne lähettää, mikä on aika noloa. Mutta mitä mä osaisin kirjoittaa ulkolaiselle pikkutytölle? :-X
Me oltiin päätetty "hoitaa" tämä Novilinda täysi-ikäiseksi, mutta ei otettaisi uutta kummilasta. Enkös mä äsken löytänyt loman aikana kertyneestä pinosta toisen Planin kirjeen, jossa esiteltiin meidän uusi, 9-vuotias kummityttö Sudanista. Plan siis meiltä kysymättä on tehnyt meille uuden yhdeksän vuoden sitoumuksen 25€/kk? >:(
Pasi lupasi soittaa Planille tänään ja purkaa sopparin.
Hiukan tässä on mielialat vaihdellut haikeudesta kiukkuun...
Niin ja oikea ranne kipeä. Just kun mä olen kehunut, että aikaisemmista jännetupentulehduks ista olen oppinut esim 25-kiloiset säkit nostamaan puristamalla ne käsivarsilla enkä käytä ranteita.
Mitään saikkuja ei nyt kaivata. Missäköhän paljon käytetty rannetuki mahtaa olla???
virpimu76:
Hienoa Kaija :)
Se tosiaan ikävää,että hienoa työtä tekevä järjestö,kuin Plan =kin ,tavallaan mustamaalaa oman hyvän työn tuolla mainitsemallasi tavalla toimien.
Tukeen liittyvä = siis päiväsi
Toivottavasti se rannetuki edes löytyy....
seppoko:
Herätty "pimeydessä". Siispä hellaan tulta ja veden lämmitykseen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta