Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
ihaa:
Hyvä on opettaa jo pienestä pitäen. Thumb
Ja eipä tartte ihmetellä jos joskus joitain kirjoitusviihreitä eksyy, siellä vaan junior on orgissa. ;D
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 2.01.2015 kello on 23:08 ---Poijjan kans täsä Orggia selailen.
--- Lainaus päättyy ---
Mitäs mieltä poika on Orgista
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: ose - 2.01.2015 kello on 20:05 ---Sisiliaan on lyhyt lauttamatka ;) Kyllä se Fiilis ton välin kulkee kun on kulkenut tähänkn asti :D
--- Lainaus päättyy ---
On se aika pitkä matka, lähimmillään olen ollut reilun 200 km päässä salmesta kulkineella.
Jos ei ole eläkeläisen aikaa, niin kyllä mieluummin menen lentämällä halvalla keplotellen ja vuokraan auton. Juttua en ole lukenut, enkä tiedä haluanko. Puolenkymmentä kertaa olen siellä käynyt ja kuutisen viikkoa yhteensä viihtynyt, ja takas tekisi mieli. Aivan huikea saari, siellä todella on vaikka mitä. Ongelmiakin, jos niitä etsii, mutta pääosin muuta.
Vaikkapa suomalais-sisilialaisen pariskunnan vuokraama asunto keskellä viiniviljelyksiä länsipuolella saarta. Jos jotakuta kiinnostaa niin kerron privalla lisää.
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 2.01.2015 kello on 23:12 ---Mitäs mieltä poika on Orgista
--- Lainaus päättyy ---
Tuumas että; Muuten hyvä, vaan mun pitää tuo joulu avatar vaihtaa pois sekä poron kyydistä tippuva pukki ::) Joulu meni jo.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 2.01.2015 kello on 23:17 ---Tuumas että; Muuten hyvä, vaan mun pitää tuo joulu avatar vaihtaa pois sekä poron kyydistä tippuva pukki ::) Joulu meni jo.
--- Lainaus päättyy ---
Hmm...ei tainnutkaan olla uudesta tulokkaasta kyse. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta