Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 10.12.2014 kello on 14:29 ---Ajelin äsken rapasella kitroenilla, kun kuulin ratiokoneesta auton pesuautomaateista. Yksi auton pesu kuluttaa 700 litraa vettä. Ja automaatti pesee 44 autoa tunnissa. Elikkä 44 x 700 = 30800 litraa tunnissa. Itsellä ei juolahtanut mieleenkään että veisin "rakkaan" pesuun, itse katselisin sormia pyöritellen ja miettisin mitä sitten tehdään. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Meneeks niis tosiaan noin paljon vettä läpitte!? No hinnatkin on lähtenyt ihan lapasesta.Ite pesen omalla pihalla ja Turussa ollessa M-Plussan kärcher tee-se-itse pesulinjalla. 5 egell
saa auton puhtaaks ja 6del viel vahankin päällens........t migel mut saa siin olla aktiivinen eikä mikään vellipöksy jos aikoo kunnon tulosta saada aikaseks,-.
Teukka-74:
Rivitalossa , yli 6 osaketta, ei saa autoja pestä pihalla. Oulun kaupungin sääntö. Tosin rikon sitä useita kertoja vuodessa ;) Vaunua ja autoa pestään pihassa reissun jälkeen. Kesällä pesen veneluiskissa.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 10.12.2014 kello on 17:53 ---Rivitalossa , yli 6 osaketta, ei saa autoja pestä pihalla. Oulun kaupungin sääntö.
--- Lainaus päättyy ---
Miten kaupunki muka voi kieltää sellaisen, minkä laki sallii??
Teukka-74:
Minä etsin linkin sinulle yön aikana. Tämä on aivan tosi homma ja kirjattu.
migel:
Korppoossa on autonpesukielto huonon pohjaveden tason vuoksi.Siis ihan käytännön syistä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta