Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (887/1276) > >>

virpimu76:
Huomenia kuuluu ;D  lenkiltä venytteleen ja kullan keittämälle kaffille ja  uunin lämpöiselle croisantille :P
Sinne karisee sekin aamulenkin hyöty ;D  vaan pittää elämästä nauttiakki  ;D ja minähän nautin :-*
olen hengissä  :D syleilen elämää :-*  :-*  :-*

sipu:
Mitä kuuluu ?
Kiitos kysymästä
ei kurjuutta kummosempaa  ;D
vaan isäntä sai juurikin puhelun
paikalliseen Teknisiin  Thumb
pyydettiinpä vielä vaimokin mukaan  ???
no kysyin miksi
siellä kuulemma olis minullekkin, jotain kivaa
myynissä ....
noh eipä tarvii minulle kauaa mitään kaupata ???

Mut pitäneen kai
nyt mennä
kun on oikein tarjoilut ja kaikki  Thumb

Turhan Höpöttäjä:
Ajelin äsken rapasella kitroenilla, kun kuulin ratiokoneesta auton pesuautomaateista. Yksi auton pesu kuluttaa 700 litraa vettä. Ja automaatti pesee 44 autoa tunnissa. Elikkä 44 x 700 = 30800 litraa tunnissa. Itsellä ei juolahtanut mieleenkään että veisin "rakkaan" pesuun, itse katselisin sormia pyöritellen ja miettisin mitä sitten tehdään.  ::)

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 10.12.2014     kello on 14:29 ---Ajelin äsken rapasella kitroenilla, kun kuulin ratiokoneesta auton pesuautomaateista. Yksi auton pesu kuluttaa 700 litraa vettä. Ja automaatti pesee 44 autoa tunnissa. Elikkä 44 x 700 = 30800 litraa tunnissa. Itsellä ei juolahtanut mieleenkään että veisin "rakkaan" pesuun, itse katselisin sormia pyöritellen ja miettisin mitä sitten tehdään.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

mulle riittää,kun katson sen hinnaston  :o
vaikka jos oikein tulee hyvä tarjous
niin voin viedä suabbini pesuun noin 1x 5 vuodessa
mutta useimmin sen pesee meitin talon automaati
toi teho pakkaus
jolla on jalat ja kädet   :-*

Pefletti 750:
Se pesukoneen vesi mitä autonpesussa käytetään ei todellakaan ole mitään "juomakelposta" vaan moneen kertaan kierrätettyä ja putsattua !  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View