|
Pitäis rueta ottamaan ruostevammoja kii, siis kulkine kaipaa maalaamoon....hinta kin saatiin työlle 2300€ koko ohjaamon maalaus....kulkimen pitoko kallista no -elämä on- tälläistä jos aikoo kulkineen pitää sille on tehtävä jotain ettei se nyt ihan tielle ruostehiukkasina leviä....ja minäku oon toist vuotta arponu raskiiko sitä satasen maalipyttyä ostaa ett sais yhtenäisen värin hevy huussiin... Sent from my iPad using Tapatalk
ja minäku oon toist vuotta arponu raskiiko sitä satasen maalipyttyä ostaa ett sais yhtenäisen värin hevy huussiin... Aekalaella on kinthaalla raskitko. Osta vaan, olisihan se sitten edes yhtenäinen väri, kun tosimies ei kuitenkaan autojaan vahaile ja kiillottele ![]() ![]() Mulla on mennyt ihan hyvin tää savuton työpaikka ystävänpäivästä asti; olen pärjännyt 1-2 nikotiinipurkalla työpäivät. Mutta nää yksinäiset yövuorot on ihan hirveitä: mun tekee ihan tajuttomasti mieli tupakkaa. Nikotiinin puutteesta ei ole kysymys, sillä purkka on huulen alla. Ehkä se fiilis, kun yöllä yksin istuu tuolla pihalla tupakalla? Palkitsee itsensä jonkun työvaiheen jälkeen. Eikä kannata ehdottaa omenan tai porkkanan pureskelua. Se EI OLE sama asia. Korvikkeeksi napostelen sitten käsilaukun kätköistä suklaata ja lakua. Työnantaja joutuu kohta hankkimaan isommat työvaatteet. Siitäs saavat! ![]() Nyt ei kuulu hyvääTupakanpolton voi lopettaa laakista, laittaa röökit ja stendarit piirongin laatikkoon ja se on siinä ![]()
Parkkipaikka lähes täynnä mitä nyt muutama paikka on jo tyhjänä kun aamulenkillä koirien kanssa huomasin venäläisautoilijoid en lähtevän ilman laukkuja, ilmeisesti vain katselemaan Vuokatin ympäristöä. Meillä suomalaisissa olisi opittavaa ainakin aamulla nähtyjen venäläisten parkkeeraustavoissa, kuski ensin peruutti autonsa pois ja vasta sitten vieressä odottanut perhe nousi autoon, ei tullut naarmuja tai lommoja naapuriautoihin. ![]()
![]() Vuokatissa Nuohan on pörssiosakkeen parvekkeelta kuvattu ![]() Jussin aika jatkuu myös täällä Vuokatissa...Repäse hihasta, jos näkyy kaljupäinen samojedin ulkoiluttaja...saat taa olla minä. Repäse hihasta, jos näkyy kaljupäinen samojedin ulkoiluttaja...saat taa olla minä. Pari kaljupäistä olen kyllä nähnyt, mutta molemmilla kerroilla ilman hauvelia..
![]() |