Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (72/1276) > >>

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: moon - 15.02.2011     kello on 10:24 ---Migel... se kertoo että me ollaan molemmat lääkityksen tarpeessa  ;D

--- Lainaus päättyy ---
  ;D ;D
Tuntuu et täs kyl ittekkii...  ::) :P

Heiman:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 15.02.2011     kello on 10:21 ---S....tana, minä viimeyönä ulkoilutin koiriani ja ekaaks kaks hirvenvasaa juoksi paniikissa vastaan ja sitten niiden emät, jolloin tajusin että karhuhan niitä jahtaa ja komensin koirani kasaan ja äkkiä kotia kohti, mutta karhut olivatkin nopeampia ja alkoivat saavuttaa ja kahmaisin eräpuukkoani vyöltäni, muttei ollutkaan mukana ja aloin houkutella karhuja minun suuntaani etteivät koiria tapa!

Koirat juoksivat kohti kotia ja minä leikin kuurupiiloa karhujen kanssa, kunnes tupsahdin jonkun kesämökin pihaan, josta pääsin pirttiin ja karhut mylvivät pihalla!

Mitäs Sipu toi tarkoittaa,,,,,,,,,,,,,

--- Lainaus päättyy ---

Koko laatikko karhua on jäätynyt pihalla pakkasessa.Ja sä makaat yksinäs pikku krapulassa,janoisena siellä sun mökissä.Nälkäkin olis mutta hirvipaistin lopun on koirat syönyt porukassa.
Yksi vanha pullo olis karjalaa mutta korkki on niin kovassa kiinni että ei aukea millään ja korkinavaajakin on jäänyt kotiin tai sitten hukassa.

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: Heiman - 15.02.2011     kello on 10:31 ---Koko laatikko karhua on jäätynyt pihalla pakkasessa.Ja sä makaat yksinäs pikku krapulassa,janoisena siellä sun mökissä.Nälkäkin olis mutta hirvipaistin lopun on koirat syönyt porukassa.
Yksi vanha pullo olis karjalaa mutta korkki on niin kovassa kiinni että ei aukea millään ja korkinavaajakin on jäänyt kotiin tai sitten hukassa.

--- Lainaus päättyy ---

Hah haa, aina päästään itse asiaan, no ei ne karhupurkit ainaskaan mylvi jos ovat jäässä!!! Taitaa olla stressiä ilmassa, mamma aina työttömänä talvet juuri silloin kun menot ovat korkeimmilaan!!!

Kesällä asuminen ei maksa kuin 80e/kk, nyt 600 ++

migel:
Aamulla ainoo auto joka heräs henkiin ilman kommervenkkejä oli vanha kunnon Chevy Pick-up, pari kierrosta ja pamahti tulille kun muut nyyhkyttivät letkujen päässä ;D ;D ;D

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 15.02.2011     kello on 10:46 ---Aamulla ainoo auto joka heräs henkiin ilman kommervenkkejä oli vanha kunnon Chevy Pick-up, pari kierrosta ja pamahti tulille kun muut nyyhkyttivät letkujen päässä ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
Lähti meirän pihasta pienen herättelyn jälkke semmone v ä h ä vanhempi Nissan Sunny..vaikeest mut varmast  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View