Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
moon:
Kaksi vapaata! Tänään siivotaan.... huomenna levätään.
Näin poikkeuksellisen outoa unta viime yönä. Sain Varjakan satama-altaasta ongella (!) metrisen mustekalan. Pakkasin sen muovikassiin ja teputtelin kartanoon. Kartanossa oli tulossa joku tapahtuma, joten kiireellä piti päivittää lehtimainoksiin teksti "Nyt sitä saa! Lähiruokaa!". Siellä se elukkka sitten paistui kokonaisena veneseuran kaasugrillissä...
sipu:
moonin uni tulkintaa sipun tapaan ..... haaveilet lomalle pääsystä kreikkan lämpimään heti,kun sielläkin ilma lämpiää :) olinko oikeas ? :D
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: KaljupääVaanari - 14.02.2011 kello on 12:56 ---Ei jumalauta kun taas ahistaa...sähköyhti ö muistaa kirjeellä jossa kerrotaan jo toisesta hinnankorotuksesta 2 kuukauden sisällä...nyt korotus vaatimaton 0,7e/kWh..päiväsähkö nousee 7,3 senttiin ja yösähkö 6,3 senttiin kWh...ei silleen paha kun reilu vuosi sitten tein sähkösopparin niin hinta tais olla yli 2 senttiä/kWh halvempi...mitäs nämä korotukset tekee %:ssa...ei ...tana viitti etes laskea.
--- Lainaus päättyy ---
KOTIplus-Yösähkö Sähkönvartijat1106
Perusmaksu 3,53 EUR/kk
Energia yö, mitattu 4,97 c/kWh
Energia päivä, mitattu 5,98 c/kWh
Turku Energia..sähkönvart ijoiden soppari jo vuodesta 2009..tosin soppari loppuu kesäkuussa tänävuonna...
ja tietty siirtomaksu pääl >:( Sviddu ku sitä ei pysty mitenkään kilpailuttamaan..jo ku vääryys siinäki on..
Täältä tuosta sähkönvartijat sivuille http://www.sahkonvartijat.fi/ ;)
migel:
S....tana, minä viimeyönä ulkoilutin koiriani ja ekaaks kaks hirvenvasaa juoksi paniikissa vastaan ja sitten niiden emät, jolloin tajusin että karhuhan niitä jahtaa ja komensin koirani kasaan ja äkkiä kotia kohti, mutta karhut olivatkin nopeampia ja alkoivat saavuttaa ja kahmaisin eräpuukkoani vyöltäni, muttei ollutkaan mukana ja aloin houkutella karhuja minun suuntaani etteivät koiria tapa!
Koirat juoksivat kohti kotia ja minä leikin kuurupiiloa karhujen kanssa, kunnes tupsahdin jonkun kesämökin pihaan, josta pääsin pirttiin ja karhut mylvivät pihalla!
Mitäs Sipu toi tarkoittaa,,,,,,,,,,,,,
moon:
Migel... se kertoo että me ollaan molemmat lääkityksen tarpeessa ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta