Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (587/1276) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.01.2013     kello on 12:24 ---Sitä samaa ihmettelee moni muu. Siellä on 2 modea ja he ei ilmeisesti ihmettele. Ehkä ko. henkilö sponssaa .infoa ruhtinaallisilla summilla  ;D

--- Lainaus päättyy ---
  Sama "Pumppis" sielä häiriköi !!!!

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 14.01.2013     kello on 11:33 ---Todii, nyt sitten ollaan antibioottikuurilla, lähtipäs sentäs umpeutumaan....onne ksi Thumb

--- Lainaus päättyy ---

 Thumb hyvä niin
syöppä lääkesi viimistä pilleriä myören
niin ei sitten vaivaa myöhemminkään  :)

Duster:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 14.01.2013     kello on 16:44 --- Thumb hyvä niin
syöppä lääkesi viimistä pilleriä myören
niin ei sitten vaivaa myöhemminkään  :)

--- Lainaus päättyy ---

Antibioottikuurit syön aina loppuun, ei niitä parane kesken jättää ettei tuu resistenttejä bakteerikantoja.... .

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 14.01.2013     kello on 19:10 ---Antibioottikuurit syön aina loppuun, ei niitä parane kesken jättää ettei tuu resistenttejä bakteerikantoja.... .

--- Lainaus päättyy ---

justiinsa niin ...

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: jopekka - 14.01.2013     kello on 16:04 ---    Kävin siellä kurkaamassa ja tollaista tietoa oli.   05.05.2012, 21:34:00

--- Lainaus päättyy ---

No on siitä sitten jokunen kuukausi. Oisko ollu orgin puolella jotain mikä viittas infoon ja kävin kurkkimassa..


--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.01.2013     kello on 16:12 ---Niin ja se viimeisin kirjoitus on ollut: Saunanlauteilla / Vs: Saunan kuias    : 21.01.2011, 23:56:28

--- Lainaus päättyy ---

No aika liki totuutta kuitenkin, kun tänne rekkautunut 28.12.2010 :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View