Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.01.2013 kello on 12:24 ---Sitä samaa ihmettelee moni muu. Siellä on 2 modea ja he ei ilmeisesti ihmettele. Ehkä ko. henkilö sponssaa .infoa ruhtinaallisilla summilla ;D
--- Lainaus päättyy ---
Sama "Pumppis" sielä häiriköi !!!!
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 14.01.2013 kello on 11:33 ---Todii, nyt sitten ollaan antibioottikuurilla, lähtipäs sentäs umpeutumaan....onne ksi Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Thumb hyvä niin
syöppä lääkesi viimistä pilleriä myören
niin ei sitten vaivaa myöhemminkään :)
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 14.01.2013 kello on 16:44 --- Thumb hyvä niin
syöppä lääkesi viimistä pilleriä myören
niin ei sitten vaivaa myöhemminkään :)
--- Lainaus päättyy ---
Antibioottikuurit syön aina loppuun, ei niitä parane kesken jättää ettei tuu resistenttejä bakteerikantoja.... .
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 14.01.2013 kello on 19:10 ---Antibioottikuurit syön aina loppuun, ei niitä parane kesken jättää ettei tuu resistenttejä bakteerikantoja.... .
--- Lainaus päättyy ---
justiinsa niin ...
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: jopekka - 14.01.2013 kello on 16:04 --- Kävin siellä kurkaamassa ja tollaista tietoa oli. 05.05.2012, 21:34:00
--- Lainaus päättyy ---
No on siitä sitten jokunen kuukausi. Oisko ollu orgin puolella jotain mikä viittas infoon ja kävin kurkkimassa..
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.01.2013 kello on 16:12 ---Niin ja se viimeisin kirjoitus on ollut: Saunanlauteilla / Vs: Saunan kuias : 21.01.2011, 23:56:28
--- Lainaus päättyy ---
No aika liki totuutta kuitenkin, kun tänne rekkautunut 28.12.2010 :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta