Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (586/1276) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.01.2013     kello on 10:46 ---Mulla on sellainen muistikuva, että tuo "infon kaveri" ei kuulu yhdistykseen lainkaan. Etuteltan härnääjä on sieltä poispotkittu kuulemma. Eli eri ihmisiä lienevät.

Onneksi täällä ei ole mitään tuollaista ja kaikki asiat selviävät mainiosti ilman, että siihen lisäarvoa muualta saataisiin. No luen joskus Etuteltan ulkomaan matkailu -osiota ja on sieltä jokunen vinkki vuosien saatossa löytynyt.

--- Lainaus päättyy ---

Se on vaan ihme, ettei infon sivut muljauta pois sitä häirikköä. Eihän siinä mitään, pitäköön häirikkönsä. Mutta kun näitten sivujen osoitteet on niin lähellä toisiaan, että uudet normaalilla jären juoksulla varustetut harrastajat eksyy tuolle puolelle, ja sen jälkeen ei hoksaa, että kun loppuosa osoitteessa oli eri, niin sivutkin on erilaiset.  ::)

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.01.2013     kello on 09:11 ---Tein vuoden ekan kurkistuksen infon puolelle.

--- Lainaus päättyy ---

Mä en ole pitkään infon puolella edes käynyt... Joku vois käydä kurkkasemassa et paljonko on aikaa. Oman muistin mukaan en ole sinne kertaakaan kirjottanu tän palstan löytämisen jälkeen  Thumb

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.01.2013     kello on 11:38 ---Se on vaan ihme, ettei infon sivut muljauta pois sitä häirikköä. Eihän siinä mitään, pitäköön häirikkönsä. Mutta kun näitten sivujen osoitteet on niin lähellä toisiaan, että uudet normaalilla jären juoksulla varustetut harrastajat eksyy tuolle puolelle, ja sen jälkeen ei hoksaa, että kun loppuosa osoitteessa oli eri, niin sivutkin on erilaiset.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Sitä samaa ihmettelee moni muu. Siellä on 2 modea ja he ei ilmeisesti ihmettele. Ehkä ko. henkilö sponssaa .infoa ruhtinaallisilla summilla  ;D

jopekka:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 14.01.2013     kello on 12:08 ---Mä en ole pitkään infon puolella edes käynyt... Joku vois käydä kurkkasemassa et paljonko on aikaa. Oman muistin mukaan en ole sinne kertaakaan kirjottanu tän palstan löytämisen jälkeen  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
         Kävin siellä kurkaamassa ja tollaista tietoa oli.   05.05.2012, 21:34:00

     

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: jopekka - 14.01.2013     kello on 16:04 ---         Kävin siellä kurkaamassa ja tollaista tietoa oli.   05.05.2012, 21:34:00

--- Lainaus päättyy ---

Niin ja se viimeisin kirjoitus on ollut: Saunanlauteilla / Vs: Saunan kuias    : 21.01.2011, 23:56:28

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View