Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 17.12.2012 kello on 23:57 ---Väläyttelin kyl mahdollisuuksia mm koulun pihan haravoinnist yms mukavasta, että mun luvalla poika saa jäädä haravoimaan jos ei käytös muutu. No, eipä ainakaan toistaiseksi ole jäänyt..
--- Lainaus päättyy ---
Eihän niinkään saa tehdä! Juurhan yx rehtori sai nuhteita kun pisti jälkkäriläiset kirjottaan esseetä tekemisistään.. :o
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 18.12.2012 kello on 00:00 ---Eihän niinkään saa tehdä! Juurhan yx rehtori sai nuhteita kun pisti jälkkäriläiset kirjottaan esseetä tekemisistään.. :o
--- Lainaus päättyy ---
Oisko siihen ollut syy että paperia menee niin paljon. ;D ;D ;D Tulee kunnalle kalliiksi.
Alan:
Kukkahattutädit johtaa tätä maata, niin tässä kuin muutamassa muussakin asiassa se näkyy. Onko tuo kansan tahto?
migel:
No niinpä ja nuorisopsykologit ohjeistavat häiriökäyttäytyjää olla tekemättä koulussa mitään-ei voi pakottaa....kerran vaan kun kokouksissa jouduin yhtä lorvikatarria nupossa käyttämään ja kaveri oli vaan kiero ja veltto, niin psykologi kuiskutteli pojalle miten päästä luistamaan kaikista velvoitteista!!!!
En arvostanut kyseistä ammattihenkilöä kovinkaan korkealle;-kädenpuristuskin oli kuin märkä kuollut särki ois isketty hanskaan :D :D :D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 17.12.2012 kello on 23:57 ---Pojan opettajalle olen antanut luvan käyttää ihan kaikki keinonsa esim läksyjen tekemättömyyden kanssa.
Mä kyllä kaipaisin et koulus olis kovempi kuri :-\
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän se männöö. Ei näillä sivuilla kirjoittele ne, jotka ajaa liikenteessä edellä ajavan puskurissa kiinni, tai ajaa punaisilla, tai ajaa urissa, tai ajaa pumppaavalla ajotyylillä tolppien väliä. ...Eikä ne jotka suorittavat päivähoitopaikan hoitajien tai koulujen opettajien rökittämiseen... ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta