Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (562/1276) > >>

Alan:
Karmeita kertomuksia olen kuullut niiltä opettajilta, jotka eivät ole pullamössönsyöjiä. Tunnen useamman, kolme jopa hyvin.

Pitänee opettaa lapsille itsepuolustustaitoj a ennenkuin koulu alkaa. :-X

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.12.2012     kello on 21:21 ---Euroopassa kun reissaa niin pahimmat häiriköt on tyypillisesti englantilaisia. Useamman kerran olen sen havainnut, mutta mieleen jäi toissavuotinen havainto Disneylandin liepeillä olevalta alueelta. Vanhempien silmien alla isoveljet kiusasivat pikkusiskoa niin että pahaa teki, ja tyttö sitten riehui leikkikentällä niin, että lapset ei uskaltaneet mennä sinne ollenkaan. Oikein odotti muita lapsia ilkeilläkseen. Pullamössövanhemmil la oli uusi Range veturina ja aivan helvetinkokoinen Tabbert persseessä. Ja naapuriporukalla ihan sama, Range vaan eri värinen.

Kerran ei Hollannissa meinattu päästä alueelle ollenkaan, kun pitäjä luuli meitä englantilaisiksi. Anteeksi sitten pyysi ja selitti asian.

--- Lainaus päättyy ---

Britit oli ne lapsia tai aikuisia kyllä erottuu usein liiankin hyvin. Lomalla olevaa brittiä ei pidättele mikään

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 17.12.2012     kello on 22:40 ---Britit oli ne lapsia tai aikuisia kyllä erottuu usein liiankin hyvin. Lomalla olevaa brittiä ei pidättele mikään

--- Lainaus päättyy ---
Osaa britit irroitella työmatkoillakin, nimim. kokemusta on. Päivällä ollaan asiallisesti, mutta illalla usein saattaa vähän revetä. Ollaan oltu yhteisillä työreissuilla Keski-Euroopassa ja Venäjällä ja kaikenlaista on sattunut ja tapahtunut.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.12.2012     kello on 22:10 ---Aikoinaan kun opettaja ojensi oppilasta, siitä ei kerrottu kotona, koska sitten vanhemmat olisi ojentanu uudestaan, ja ravakalla otteella.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Näin ei vaan ole tänään. Valitettavasti.  Yksi parhaista oli, joskus 15v (?) sitten, kun pentu meni kouluun pienessä laitamyötäisessä... Äiti sitten, kullannuppua kotiin hakiessaan, selitti, että  ....Ville ei oikein osannut ennakoida tätä, kun se luuli että te tosiaan menette lakkoon...    :o :o :o

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.12.2012     kello on 22:10 ---Mistä se yhteiskunta tietää kieltää.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä ne opettajat vaan on kovin varovaisia. Pojan opettajalle olen antanut luvan käyttää ihan kaikki keinonsa esim läksyjen tekemättömyyden kanssa. Sais vaikka jättää koulun jälkeen ja poika voi kävellä sit kotiin kun myöhästyy linja-autosta (8,5 km), mutta opettaja sanoi ettei hän voi näin toimia..  ::) Väläyttelin kyl mahdollisuuksia mm koulun pihan haravoinnist yms mukavasta, että mun luvalla poika saa jäädä haravoimaan jos ei käytös muutu. No, eipä ainakaan toistaiseksi ole jäänyt..

Mä kyllä kaipaisin et koulus olis kovempi kuri  :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View