Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (555/1276) > >>

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 12.12.2012     kello on 17:45 ---No mikä meni vikaan? Ootteko huomannu, että kun maajussin poika täyttää 18, niin iskän Mersun saaminen lainaan on kovin vaikeaa, mutta poika on voinut käydä jo kolme talvea koulussa 200k€:n traktorilla..  :o  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
Weicco ei ole maajussi.. ;D
Ihan on porvari työläinen.
Nimimerkillä: 5k€ natikalla kylillä ajelleena..

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 17.12.2012     kello on 00:29 ---Kerran kans. Se oli Emännän auto. Kulki kyllä normaalisti, mutta kun ohituksessa löi tallan tiskiin, niin rupes änkyttämään. Onneksi hoksasin hetimiten, missä vika, oli vaan kova työ löytää se suodatin! Oli auton alla kuran sisällä...

--- Lainaus päättyy ---

Itellä tuo pulveri pakkaslumi tukki melkeen kokonaan imuilmansuodattimen autosta. Tuli siihen abc pihalle kaks volvoa, joissa oli tehot hukassa. Toisessa oli ihan täynnä tuota lunta ja toisessa osittain. Jokainen lainas työkalujani jostain kumman syystä.  ::)

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 17.12.2012     kello on 00:38 --- porvari työläinen

--- Lainaus päättyy ---

 Thumb Thumb Thumb

Tuo oli hyvä. Mieki oon.  ;D

Itte tekevät yrittäjät on sitten työläisporvareita.

Turhan Höpöttäjä:
Kävin viikonloppuna Rytkyn puurojuhlissa. Ne meni lättänäksi, kun vanhemmat ei saanu "sulolapsiaan" kuriin.  Thumbd

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.12.2012     kello on 09:09 ---Kävin viikonloppuna Rytkyn puurojuhlissa. Ne meni lättänäksi, kun vanhemmat ei saanu "sulolapsiaan" kuriin.  Thumbd

--- Lainaus päättyy ---
No eihän niitä kullanmurusia saa komentaa,tulee traumoja tai käskyttäjään ottaa sosiaalitätit yhteyttä!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View