Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 12.12.2012 kello on 17:45 ---kun maajussin poika täyttää 18, niin iskän Mersun saaminen lainaan on kovin vaikeaa, mutta poika on voinut käydä jo kolme talvea koulussa 200k€:n traktorilla.. :o :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Juuri noin se menee täällä maitopitäjässä, hienoja kuorma-auton korkuisia nelivetotraktoreita mutta sitten kun tulee vuodet täyteen isin autolla ei ajeta.
Arska:
Hitto soikoon,hajos toi mun sitikka,kyllä harmittaa. Tais painelaakeri mennä,kun välillä kuuluu rahinaa kun kytkintäpainaa. Rahina on todella kovaäänistä mutta kun ei sekään kuulu jokakerta kun kytkintä painaa. Mun tuuria että auto laaksahtaa joulunalus viikolla,kun sillä olis todella käyttöä Thumbd
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 12.12.2012 kello on 17:36 ---Anna sille mersu niin saa sitten sekin kyytiä. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Pysyy nelivedolla paremmin ojien välissä :P Thumb
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 16.12.2012 kello on 19:53 ---Hitto soikoon,hajos toi mun sitikka,kyllä harmittaa. Tais painelaakeri mennä,kun välillä kuuluu rahinaa kun kytkintäpainaa. Rahina on todella kovaäänistä mutta kun ei sekään kuulu jokakerta kun kytkintä painaa. Mun tuuria että auto laaksahtaa joulunalus viikolla,kun sillä olis todella käyttöä Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
No jopas.. Thumbd (Oma itikka on kinoksen keskellä ja odottaa katsastusta)
Sen verran pikku piru nostaa päätään että pieni vahingonilo pukkaa päälle.. On sitä näköjään jollakin muullakin epäonnea joulun aikaan. Meillä on hajonnut vuosien varrella
-astianpesukone (heitti vedet lattialle)
-moccamaster (ei tapahtunut mitään, joku johto irti)
-auto (pajerossa oli sähköinen katkaisija dieselille ja se simahti, ei siis tullut menovettä koneeseen asti)
-auto (bensasuodatin niin tukossa, ettei kulkenut kun 40-50 km/h)
-imuri (no se hajos jo pari viikkoa sitten, johto poikki)
Sen lisäksi meinas tulla isompikin vesivahinko yksi vuosi, kun vesisängyn patjaa täytettäessä astuin letkun päälle ja letku tuli pois patjan sisältä.. Muutama kymmenen litraa pitkin makkarin lattiaa..
Tänään siivottu, huomenna juhlitaan hoitolasten kanssa pikkujouluja :)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 16.12.2012 kello on 21:25 --- Meillä on hajonnut vuosien varrella
-auto (bensasuodatin niin tukossa, ettei kulkenut kun 40-50 km/h)
--- Lainaus päättyy ---
Kerran kans. Se oli Emännän auto. Kulki kyllä normaalisti, mutta kun ohituksessa löi tallan tiskiin, niin rupes änkyttämään. Onneksi hoksasin hetimiten, missä vika, oli vaan kova työ löytää se suodatin! Oli auton alla kuran sisällä...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta