Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 26.11.2012 kello on 22:46 ---Nyt kuuluu vaihteeksi hyvääkin. Rouvaa on kuskattu pari viikkoa tutkimuksesta toiseen ja tänään tuli keskussairaalassa huojentava ilmoitus. Ei löytynyt mitään epäiltyä vaivaa. Saan edelleen pitää uunien lämmittäjän, kun vain kannan puut sisälle.
--- Lainaus päättyy ---
tuollasii uutisii lukee miellellään Thumb
Haapaniemen Paroni:
Tössa jo heitetty aamutuimaan 50km jylliksellä,emäntä töihin viety Thumb
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 26.11.2012 kello on 22:46 ---Nyt kuuluu vaihteeksi hyvääkin. Rouvaa on kuskattu pari viikkoa tutkimuksesta toiseen ja tänään tuli keskussairaalassa huojentava ilmoitus. Ei löytynyt mitään epäiltyä vaivaa. Saan edelleen pitää uunien lämmittäjän, kun vain kannan puut sisälle.
--- Lainaus päättyy ---
Hienoa!
Itekki taas keskussairaalaan huomenna tsekkaukseen..jospa taas sais olla möllöttää, ettei mitään tehtäis..
Turhan Höpöttäjä:
Kuortanen kuntotestin tulos tuli:
Fillari Keskinkertainen
Vatsalihakset Hyvä
Selkälihakset Hyvä
Käsilihakset Hyvä
Jalkalihakset Erinomainen (asun viidennessä kerroksessa, en käytä hissiä )
Lievästi ylipainoinen. ;D ;D
Duster:
Tuli tieto keskussairaalasta jotta olen jonossa kardiologille, sinne pitäisi ilmoituksen mukaan päästä 3kk kuluessa
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta