Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (536/1276) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 26.11.2012     kello on 22:46 ---Nyt kuuluu vaihteeksi hyvääkin. Rouvaa on kuskattu pari viikkoa tutkimuksesta toiseen ja tänään tuli keskussairaalassa huojentava ilmoitus. Ei löytynyt mitään epäiltyä vaivaa. Saan edelleen pitää uunien lämmittäjän, kun vain kannan puut sisälle.

--- Lainaus päättyy ---

tuollasii uutisii lukee miellellään  Thumb

Haapaniemen Paroni:
Tössa jo heitetty aamutuimaan 50km jylliksellä,emäntä töihin viety Thumb

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 26.11.2012     kello on 22:46 ---Nyt kuuluu vaihteeksi hyvääkin. Rouvaa on kuskattu pari viikkoa tutkimuksesta toiseen ja tänään tuli keskussairaalassa huojentava ilmoitus. Ei löytynyt mitään epäiltyä vaivaa. Saan edelleen pitää uunien lämmittäjän, kun vain kannan puut sisälle.

--- Lainaus päättyy ---
Hienoa!
Itekki taas keskussairaalaan huomenna tsekkaukseen..jospa taas sais olla möllöttää, ettei mitään tehtäis..

Turhan Höpöttäjä:
Kuortanen kuntotestin tulos tuli:

Fillari                 Keskinkertainen
Vatsalihakset    Hyvä
Selkälihakset     Hyvä
Käsilihakset       Hyvä
Jalkalihakset      Erinomainen  (asun viidennessä kerroksessa, en käytä hissiä )
Lievästi ylipainoinen.  ;D ;D

 

Duster:
Tuli tieto keskussairaalasta jotta olen jonossa kardiologille, sinne pitäisi ilmoituksen mukaan päästä 3kk kuluessa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View