Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
Turhan Höpöttäjä:
Viimmeksi kun kävin Tuurin kyläkaupassa ostoksilla, ostin sahoja joilla ei tehnyt mitään. :D
Kovapäinen kun olen, ostin nyt pienen matkaradion, hups heijakkaan testasin sitä, ei silläkään tehnyt mitään. Hä hää, nyt vein ostokseni takaisin. Ei antaneet rahoja takaisin, vaan "lahjakortin". En ostanut sillä sahoja, enkä radiota, vaan muuta jonniin joutavaa. ;D ;D
tsahkali:
--- Lainaus --- Ei antaneet rahoja takaisin, vaan "lahjakortin".
--- Lainaus päättyy ---
Ja menit Halpaan? :o
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 26.11.2012 kello on 22:19 ---Ja menit Halpaan? :o
--- Lainaus päättyy ---
Totta kai nyrkkiä pöytään lyömällä heidän olisi ollut rahat annettava. Arvelin että antaa olla. Kun on seuraavat "vaalit" äänestän jaloillani. ;D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 26.11.2012 kello on 21:30 ---Viimmeksi kun kävin Tuurin kyläkaupassa ostoksilla, ostin sahoja joilla ei tehnyt mitään. :D
Kovapäinen kun olen, ostin nyt pienen matkaradion, hups heijakkaan testasin sitä, ei silläkään tehnyt mitään. Hä hää, nyt vein ostokseni takaisin. Ei antaneet rahoja takaisin, vaan "lahjakortin". En ostanut sillä sahoja, enkä radiota, vaan muuta jonniin joutavaa. ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
mä ostin sellaset hienost soihdut
ja kun kotiin päästiin oli se soitu ja varsi eriparia
eli soihtu osa pyöri jossain auton ruumassa
eikä tarvinut katsella soihtua
eikä vieläkään tarvii
sekun tarvii jotain kolvausta tai jotain
mutta olen ostanut sieltä ihan kelvollistakin tavaraa
en morkkaa olenkaan
edellis kesännä tuotiin maitokärryt
joihin isätä joutui ostamaan vaan uuden sisäkummin
ja mä ne sit petsasin jotta pysyvät hyvänä ja kauniina :)
käyttössä ovat oleet aina silloin tällöin
ja vieläkin ovat ehjät olleet
jo muuten sen 1,5 vuotta Thumb
Vesseli:
Nyt kuuluu vaihteeksi hyvääkin. Rouvaa on kuskattu pari viikkoa tutkimuksesta toiseen ja tänään tuli keskussairaalassa huojentava ilmoitus. Ei löytynyt mitään epäiltyä vaivaa. Saan edelleen pitää uunien lämmittäjän, kun vain kannan puut sisälle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta