Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 12.11.2012 kello on 22:05 ---Jos teillä on koneellinen ilmanvaihto, suodattimet vaihtoon ja laitteesta vähän riippuen lämmön talteenoton pudistus. Jos löytyy ilppi, niin sen suodattimet uusiksi ja puhdistaa sillä ilmaa.
Mulla on ollut jokatalvinen nuha. Tämä talvi näyttää paremmalta, koska muutettiin kerrostalosta okt:hen, mutta vielä on liian aikasta sanoa. Minä käyn vähintään joka toinen viikko enemmän tai vähemmän homeisessa paikassa, sen kyllä aina tietää viimeistään jälkikäteen. Pysyy herkkyys homeelle kunnossa.
--- Lainaus päättyy ---
meillä on vain toi ilmalämpöpumppu
ja sen suodatin imuroidaan joka toinen viikko
ja ilmanputsarit jonka kennot putsataan noin kerran kuussa
se kyllä ilmottaa milloin pitää putsata
pitää sen päivästä rätinää niin tietää ,että kennot pesuun hopi hopi
ja asutaan omakotitalossa jossa ei ole koneellista ilmanvaihtoa
sen olen huomannut kans että ei ole lainkaan niin kuiva ilma
kuin oli kerrostalossa
lämmitetään paljon puillakin
niin ettei tää sisäilma ole kuivaa laisinkaan :)
Vesseli:
"Kateeksi käy", kun ei ole ollut pahemmin flunssaa, paitsi kuusi vuotta sitten rokotuksen jälkeiset kaksi viikkoa. Kuumetta on ollut joskus kakarana ja armeijassa.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 12.11.2012 kello on 22:41 ---"Kateeksi käy", kun ei ole ollut pahemmin flunssaa, paitsi kuusi vuotta sitten rokotuksen jälkeiset kaksi viikkoa. Kuumetta on ollut joskus kakarana ja armeijassa.
--- Lainaus päättyy ---
Jos home ei ole syynä jatkuvaan sairasteluun, entäs flunssarokotukset. Suojaa yhdeltä mutta seuraavia tulee jatkuvasti. ::)
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 12.11.2012 kello on 22:44 ---Jos home ei ole syynä jatkuvaan sairasteluun, entäs flunssarokotukset. Suojaa yhdeltä mutta seuraavia tulee jatkuvasti. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Mä en oo ottannu flunssapiikkä vuosiin, yhen kerran se piikki teki puolikkaan kananmunan kokoisen kipeän pahkuran olkavarteen ja toisella ja samalla viimeisellä kerralla sairastuin niin että jouduin sairaalahoitoon liki 3ksi viikoksi.....
Arska:
Sohvalla makailen selkää potien. Odottelen jos se vähän rauhoittusi ja pääsis vähän pystympään asentoon jotta vois ajankuluksi naisväelle hopeaketjut väkertää,mallit oon jo päättänyt. Joulu on jo yllättävän lähellä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta