Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (522/1276) > >>

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 12.11.2012     kello on 16:13 ---Vaikuttaa joku pöpö pitävän yllä tulehdusta? Hampaat ovat yksi potentialinen mahdollisuus. Ientulehdus riittää pitämään tulehdusta yllä Thumbd yksi mitä kannattaa aina tuollaisessa tapauksessa tehdä on panna hammasharjat koko perheellä vaihtoon, samoin hammasmukit, tai ainakin keittää kaikki huolellisesti ;)

--- Lainaus päättyy ---

täälä meillä päin on oikein buumi
pasittaa kaik lapsesta vaariin ja mummuun kröngeniin
koko kalusto kuvaaan
oli aika laite se kuvaushökötys
eipä saanut tältä kuvattavalta laakista kuvaa
kun se hökötys liikkui pääni ympäri
niin vaistomaisesti siirsin päätäni  ;D ;D ;D
no toisella kertaa onnisti
en ole ikin ennen moisessa koneessa ollut
että kokemus sekin
ja tulokset kuulen kuun  lopulla
kun aika tai parikin hamppilekurille
jotta tuo asia lienee tuleva kuntoon
mutta hieman on ollut pakotusta poskissa
liekö jossain vaihessa poskionteloiden ultraus sitten paikallaan
ja täällä tehdään nyt sen verran mittavaa remppaa
että olis noit homeet tuleet esille jos niitä olis jossain ollut
tupa-autokin mittautettiin ja kuivaksi todettiin
paprut lähti siitä rakentajalle tehtaalle jotta sekin asia sitten olis kunnossa
yksi joka saattaa tulla mieleeni
on pöly  kun vaateita raahataan edes takas kaapist toiseen
mutta sitä ahkerammin noita pölyjä nyt olen koitanut pyyhkiä
jotta lieneekös sitten ihan vaan sitkeämpää syyslentsua tää
tai no huomattavati vähemmän tänään olen kuluttanut nessua
eikä enään tarvii keuhkojakaan pihalle yskiä  Thumb

99:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 12.11.2012     kello on 20:36 ---eipä saanut tältä kuvattavalta laakista kuvaa
kun se hökötys liikkui pääni ympäri
niin vaistomaisesti siirsin päätäni  ;D ;D ;D
no toisella kertaa onnisti
en ole ikin ennen moisessa koneessa ollut
että kokemus sekin

--- Lainaus päättyy ---

Se hökötys on on nimeltään ortopantomo ;)
Ei sinulla ollut purutikkua, joka estää liikkumista?

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 12.11.2012     kello on 20:39 ---Se hökötys on on nimeltään ortopantomo ;)
Ei sinulla ollut purutikkua, joka estää liikkumista?

--- Lainaus päättyy ---

hahaa hauska nimi  ;D ;D ;D
juu joku oli suus
mutta itsesuojeluvaisto pisti päätä liikkumaan automaattisesti
sain sit tuolin pyrstön alle
sit vasta alko kuvat onnistumaan  :)

perho-ukko:
 Olen ollut muutaman kerran siinä pöntossä,ahdas tunneli,ensimmäisellä kerralla jouduin keskeyttämään,(paniikinappula),tuli ahtaan paikan kammo!! Uusivat sitten,antoivat jotakin rauhoittavaa,meinasin nukahtaa putkeen !! ;D

RR:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.11.2012     kello on 16:06 ---Ei auttanut antibiootit, mutta eipä olekaan kuin 2 kk jatkunut niistäminen ja joka-aamuinen kurkun tukkoisuus. Jos kattoisi vielä vähän aikaa, kun muuten olen terve.

--- Lainaus päättyy ---

Jos teillä on koneellinen ilmanvaihto, suodattimet vaihtoon ja laitteesta vähän riippuen lämmön talteenoton pudistus. Jos löytyy ilppi, niin sen suodattimet uusiksi ja puhdistaa sillä ilmaa.

Mulla on ollut jokatalvinen nuha. Tämä talvi näyttää paremmalta, koska muutettiin kerrostalosta okt:hen, mutta vielä on liian aikasta sanoa. Minä käyn vähintään joka toinen viikko enemmän tai vähemmän homeisessa paikassa, sen kyllä aina tietää viimeistään jälkikäteen. Pysyy herkkyys homeelle kunnossa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View