Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (518/1276) > >>

Fenix:
Kekriä voisin juhliakkin, mutta All Hallows Eve, lyhyemmin halloween jää väliin. En viitsi edes sanoa minne jenkit voivat kurpitsalyhtynsä minun mielestäni tunkea. :P

Itsellä joka lihasta särkee ja väsyttää. Taitaa olla lenssu tulossa.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  3.11.2012     kello on 19:02 ---Kirjoitin, 124e/v.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Tuon verran se taitaa olla. Ja kun kulkimen laittaa seisomaan ja siirtää edun h-autoon noita veroja ei hirveästi mene vuositasolla.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  3.11.2012     kello on 19:02 ---Kirjoitin, 124e/v.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Niin ja siihen vielä liikennevakuutus 155e/v.  :)

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  4.11.2012     kello on 20:53 ---Niin ja siihen vielä liikennevakuutus 155e/v.  :)

--- Lainaus päättyy ---
  Vähällä pääset!! Minulla käyttövoima/autovero 524€ ,vakuutus 155€ vuosi !!!

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  4.11.2012     kello on 21:14 ---  Vähällä pääset!! Minulla käyttövoima/autovero 524€ ,vakuutus 155€ vuosi !!!

--- Lainaus päättyy ---

Hae nyt itsellesi ja vaimollesi jo nuo invapysäköintilaput . Lääkäriltä todistukset ja poliisille hakemus. Saat molemmista autoista verot pois ja kortin haltijalla ei tarvitse olla ajokorttia saati autoa. Käyttövoimaveron joudut maksamaan, mutta autovero jää pois. Lääkäritodistuksen lisäksi kuluja n. 20€/ hlö.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View