Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs kuuluu?
sipu:
Tällänen VAROTUS oli naamakirjassa ja tämä on kopioitu
Kopioitu, LEVITTÄKÄÄ TIETOA!
Hyvä ystäväni eläinlääkäri Kärt Ojamaa Eestistä soitti meille tänään ja pyysi minua varoittamaan kaikkia Eestiin matkaajia, siellä on todella vakava leptospiroosiepidem ia. Eli kaikki sinne matkustavat muistakaa ottaa rokotus ennen matkaa. Kärt kertoi että nyt liikkeellä oleva bakteeri iskee keuhkoihin. Pelkästään Tallinnan alueella on menetetty yli 20 koiraa viikossa.
http://chicchoix.com/blog/?p=1390&fb_action_ids=4260169455081&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%224260169455081%22%3A368168509938933%7D&action_type_map=%7B%224260169455081%22%3A%22og.recommends%22%7D&action_ref_map=%5B%5D
Alan:
^
Jäikö osa jutusta pois vahingossa? Linkki ei ainaskaan pelaa.
No googlailin tuota epidemiaa. Liekö enempi kotieläinpuolen juttuja? Kovin vakavia lukemia en onneksi onnistunut löytämään, paitsi Nigaracuasta.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 11.11.2012 kello on 21:30 ---Linkki ei ainaskaan pelaa.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se ainakin minulla pelasi.
Mut kokeillaanpa josko näin toimisi paremmin:
Linkki
Tai sitten näin:
http://dy.fi/imy
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 11.11.2012 kello on 21:32 ---Kyllä se ainakin minulla pelasi.
Mut kokeillaanpa josko näin toimisi paremmin:
Linkki
Tai sitten näin:
http://dy.fi/imy
--- Lainaus päättyy ---
kiitoksia taas avun annostasi Thumb :)
Duster:
--- Lainaus käyttäjältä: Duster - 2.11.2012 kello on 15:27 ---Alkaa pikkuhiljaa kröhä helpottammaa, on jo tämän viikon antannu yöt nukkua Thumb
Sitkeä on mokoma yskäryskä Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa tauti tunkea uudelleen päälle, yskä senkuin ryskää.....sitkeä on tämä yskä Thumbd
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta