Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (510/1276) > >>

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu -  8.10.2012     kello on 20:05 ---Siis sellasta lihasten pientä nykymistä... Kainalossakin mokoma "hiiri" tänään piileskeli...

Niin ja anopin laittasin vaihtoon, oisko kellään hyvää vaihtaria?? Tähän versioon tulee takuu kaupan päälle. Takuulla haukkuu sua selkäs takana, oot sitten tehnyt väärin tai et  :-[

--- Lainaus päättyy ---
[/color]

Mä voisin vaihtaa.

Kun ei omaa ole. Mokoma meni haudan lepoon
ennen naimisiin menoani. :(

Joten olen täysin kokematon, ikävä kyllä, paljon
olen toki hänestä kuullut ja uskonpa jotta olisimme
toimeen tultu keskenämme.

Pitääkö antaa välirahaa. ?

Ipsu:
^Nyt tän päivän bonuksena olisin ilonen jos joku ees ilmaseks huolis  :-X

jorma:
Aikoinaan mulla oli suunnitteilla myöskin anopin vaihto, kun hän määräili mielestäni asioitani liiaksi.
Sitten hänen jalkansa amputoitiin, ja minä lykkäsin häntä pyörätuolilla ja edelleen meinas tulla, että ei sinne ja ei niin kovaa jne.
Silloin jouduin hänelle ilmoittamaan että; Nyt määrään minä sekä suunnan että vauhdin.
Niin ne ajat muuttuu. ;D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu -  8.10.2012     kello on 20:05 ---Siis sellasta lihasten pientä nykymistä... Kainalossakin mokoma "hiiri" tänään piileskeli...

Niin ja anopin laittasin vaihtoon, oisko kellään hyvää vaihtaria?? Tähän versioon tulee takuu kaupan päälle. Takuulla haukkuu sua selkäs takana, oot sitten tehnyt väärin tai et  :-[

--- Lainaus päättyy ---

Se on sitten eri hiiri kun minulla, meikäläisen hiiri nykii suupieliä aina kun kuuntelen kappaletta, Veteraanin iltahuuto.  :'(
Ei kannata vaihtaa anoppia. Jos nykyinen tottelee korentoa, milläs komennat uutta, no sapilaalla sitten.  ;D

jorma:
Anopin vaihdossa pätee sama kuin vaimon vaihdossa; vika siirtyy vain eri paikkaan. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View