Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (509/1276) > >>

Duster:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  8.10.2012     kello on 10:58 ---Ja parempi mennä. Noin viisi vuotta takaperin meikäläinen sairasti samaa ja meni lekuriin joka sanoi lepoa.
Kahden viikon päästä tuli lekuri kotiin ja passitti sairaalaan. Ja selästä auki, niskasta lapaluun yläpuolta vasemman kainalon alle
viilto ja 25 % pois vasemmasta keuhkosta.Pari sataa grammaa suuren bakteri pussin poistivat, sekä nestettä paljon.Vasen keuhko oli 85% sulkeutunut siinä vaiheessa. Paino putosi tuossa leikissä 15 kg 75- 60. Kaksi kuukautta meni ennenkuin jaksoi kävellä kauppaan kotoa.
Matkaa 300m. Joten kun keuhko vaivat alkaa, niin hipi hipi lekuriin. No jotain hyvääkin siitä seurasi, n.25 päivittäisen cafe creme bluen poltto poistui kokonaan

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on jo 1975 poistettu vasemmasta keuhkosta 50%, lisänä iki-ihana keukoputkenlaajentu ma tauti + astma, suunnittelivat n.5v vuotta siiten uusinta leikkausta, mutta keuhkojen nyky tilavuus liian vähän ei voi leikata (sanoivat keuhkojeni tilavuuden olevan vain 25% normaalista aikuisen miehen tilavuudesta), mut näillä mennään

Edit: lainaukset -88k5-

Ipsu:
^Laatu korvaa määrän   :)

Mun PITÄIS -lista vaan kasvaa... Olis niin miljoona asiaa mitä PITÄIS tehdä.. Yksi niistä olis soitto työterveyshuoltoon. Mulla on "elohiiriä" molemmissa jaloissa, kämmenissä ja yks päivä ylähuulessakin. Magnesium ei oo koskaan oikein auttanut, auttaiskohan jokin relaksantti??

vesako:
Kävin tänään tohtorin luona kuulemassa
tt-kuvauksen tuloksia.

Ei löytyny syöpäkasvaimia eikä muutakaan
merkittävää, ainoastaan munuaisessa oli
kaksi pientä harmitonta kystaa.

Ei kirjottanu eläkepapereita. :(

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu -  8.10.2012     kello on 12:35 ---^Laatu korvaa määrän   :)

Mun PITÄIS -lista vaan kasvaa... Olis niin miljoona asiaa mitä PITÄIS tehdä.. Yksi niistä olis soitto työterveyshuoltoon. Mulla on "elohiiriä" molemmissa jaloissa, kämmenissä ja yks päivä ylähuulessakin. Magnesium ei oo koskaan oikein auttanut, auttaiskohan jokin relaksantti??

--- Lainaus päättyy ---

Mikä se semmonen elohiiri on, joka hyppii kämmenellä ja jaloissa.  ::)

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  8.10.2012     kello on 18:10 ---Mikä se semmonen elohiiri on, joka hyppii kämmenellä ja jaloissa.  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Siis sellasta lihasten pientä nykymistä... Kainalossakin mokoma "hiiri" tänään piileskeli...

Niin ja anopin laittasin vaihtoon, oisko kellään hyvää vaihtaria?? Tähän versioon tulee takuu kaupan päälle. Takuulla haukkuu sua selkäs takana, oot sitten tehnyt väärin tai et  :-[

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View