Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (433/1276) > >>

perho-ukko:
 Ompelin tuossa puolen kymmentä tuppea,nahka 2,5m,ei menis joka koneella!!

perho-ukko:
 Mitäköhän pahaa minä olen tehnyt,nyt simahti TV,ja Lauantai päivänä!! Viisi minuttia näkyy,sitten naps,ja kuva häviää !!

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 10.12.2011     kello on 12:03 --- Mitäköhän pahaa minä olen tehnyt,nyt simahti TV,ja Lauantai päivänä!! Viisi minuttia näkyy,sitten naps,ja kuva häviää !!

--- Lainaus päättyy ---

En muista osoitetta, mutta netistä näkyy
kotimaiset kanavat suorana.

Muistaako kukaan osoitetta.?

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 10.12.2011     kello on 12:03 --- Mitäköhän pahaa minä olen tehnyt,nyt simahti TV,ja Lauantai päivänä!! Viisi minuttia näkyy,sitten naps,ja kuva häviää !!

--- Lainaus päättyy ---

Seuraavaksi sammuu valot ja sitten katkeaa nettiyhteys, jos silloin viimeistään menisit levolle. Yksi kerrallaan nämä ylellisyydet palaavat sitä mukaa kun kuumeesi laskee ja kun 37c on saavutettu kaikki toimii taas.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 10.12.2011     kello on 13:04 ---Seuraavaksi sammuu valot ja sitten katkeaa nettiyhteys, jos silloin viimeistään menisit levolle. Yksi kerrallaan nämä ylellisyydet palaavat sitä mukaa kun kuumeesi laskee ja kun 37c on saavutettu kaikki toimii taas.

--- Lainaus päättyy ---
  Minun normaali lämpö on alle 36 !! Nyt 39 !!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View