Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (434/1276) > >>

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 10.12.2011     kello on 13:34 ---  Minun normaali lämpö on alle 36 !! Nyt 39 !!

--- Lainaus päättyy ---

vai että normaalilämpö on alle 36 :o
Kyllähän minä kalamiehenä toisen kala-vaaàn viritteliän tunnistan ;D Mutta vai virittää se perho-ukko vielä lämpömittareitakin :D :D :D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 10.12.2011     kello on 13:37 ---vai että normaalilämpö on alle 36 :o
Kyllähän minä kalamiehenä toisen kala-vaaàn viritteliän tunnistan ;D Mutta vai virittää se perho-ukko vielä lämpömittareitakin :D :D :D

--- Lainaus päättyy ---
  Tuo lämpö on totta,ovat lekurit ihmetelleet,mutta ei palella talvella kasiä !!

tapani pokkinen:
Aika oikku olet. Ihmisen normaalilämpö on siinä 36,2--36,8. paitti pikkulapsilla voi leikkiessä ihan peruslämpö huidella 37-yläpuolella, mutta siinnä 35den hujakoilla alkaa ihmisellä jo tajunnan taso olemaan melko kadoksissa.
Toisaalta tuo kertomasi kyllä saa monen asian ihan uuteen ulottuvuuteen ;D ;D ;D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 10.12.2011     kello on 13:45 ---Aika oikku olet. Ihmisen normaalilämpö on siinä 36,2--36,8. paitti pikkulapsilla voi leikkiessä ihan peruslämpö huidella 37-yläpuolella, mutta siinnä 35den hujakoilla alkaa ihmisellä jo tajunnan taso olemaan melko kadoksissa.
Toisaalta tuo kertomasi kyllä saa monen asian ihan uuteen ulottuvuuteen ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
Normaali lämpö on 36,5 mitattu KYS.ssä !! ;D

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 10.12.2011     kello on 13:54 --- Normaali lämpö on 36,5 mitattu KYS.ssä !! ;D

--- Lainaus päättyy ---
Täältä löytyy toinen oikku,mulla normilämpö 35.5,on mitattu monesti eri mittareilla.Sitte ku kuume nousee yli 37.5 oon ihan petipotilas.En tiedä johtuuko lämmöistä,mutta mua ei palele juuri koskaan?!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View