Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (29/1276) > >>

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 16.01.2011     kello on 23:57 ---Kiitos

Juu matkoja pystyy aina tekemään ja hyvässä lykyssä ehkä kunnon reissu keretään ensi kesänäkin tehdä.

Kauheasti tässä huolestuttaa, että minä kohtapuoleen tulen jakamaan elämäni mummon kanssa, huh  ;D

Tuleva mummi taas totesi helpottuneena, että muutaman kuukauden marginaalilla ehtii saamaan lapsenlapsen ennen omia 50v juhliaan.

--- Lainaus päättyy ---

Älä Kimi murehdi, kyllä se hyvin menee. Itsekin olen jo isopappa ja vaimo isomummi, siis neljä polvea on jo olemassa. Nuorin neljännen polven edustaja on jo täyttänyt 3 vuotta.

Heiman:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 16.01.2011     kello on 12:14 ---Heiman !

Oletko pitänyt yhtään sääpäiväkirjaa siellä Lemmillä?  Mulla oli yhteen puhtiin joka päiväiset säähavainnot mökillä, mutta nyttemmin on hieman hiipunut innostus.
Mutta ajattelin vaan, ja toivossa kun elän ,että treffeillä olis jo jossain nollassa, mutta mun tuurilla sinä viikonloppuna saa nukkua savusaunan jälkilämmöissä, hrrr.

Alkaa vaan pikku hiljaa ottaa kupoliin tää talvi ! Tossa näin yhden kaverin joka oli onnessaan kunnon talvesta mutta asuukin kerrostalossa ja auto letkun päässä eikä edes tiedä mitä klapien kantaminen pitää sisällään saati sitten Fortumin johtoportaan elättäminen, et näin se vaihtelee se katsantakanta...

--- Lainaus päättyy ---

En ole pitänyt!
Mutta sen olen huomannut,kun nyt enemmän on täällä oltu tänä talvena ja vieraissa viime talvena.
Niin lunta tulee reippaasti ja kylmempi kun meren rannassa mutta ei silti ihan semmoinen kuiva(lämmin) sisämaan pakkanen kuitenkaan. :o

migel:
Melkein +3C täällä ! Jes keep on going ! Oli ihme tunne viedä pikkukoira ulos aamulla kun avas oven niin tuli sellainen mukava lehmänhönkäys vastaan!!!
Tälläistä tää e-suomen talven tulisi olla! +-kelejä kiitos!

Weicco:
Meillä on lunta tullut illan/ yön aikana ja nyt aamusta -2 pakkasta vesisateen kera. Oli autoon melkoinen jääkerros kertynyt >:(

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 16.01.2011     kello on 12:47 --- Tänä aamuna -30 ,nyt näkyy olevan -18 ,sähköpuhallin kellarissa,jospa se siitä sulaa !! ;)

--- Lainaus päättyy ---

Onkos putket auenneet???

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View