Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (28/1276) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Eihän se Xsanttia lähtenyt käyntiin, ilman lisävirtaa. Eikä siinä vielä kaikki. Lämmityslaitteen puhallin ei käynnistynyt, niin vain tultiin varpaat jäässä kotiin.  :'(

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.01.2011     kello on 17:36 ---Eihän se Xsanttia lähtenyt käyntiin, ilman lisävirtaa. Eikä siinä vielä kaikki. Lämmityslaitteen puhallin ei käynnistynyt, niin vain tultiin varpaat jäässä kotiin.  :'(

--- Lainaus päättyy ---
    Kyllä Fiilis on fiilis,kävin tänään kylällä,ja ei ole varpaat jäässä !! ;D ;D ;D ;D

seppoko:
Sääennusteessa oli, että aamulla pääsee taas lumitöihin. Prrrr...le. Olisi saanut vähän pitää taukoa.  >:(

migel:
Mulla on kans noi kolahommelit siinä jamassa että ilman jallua en enää kolaa katsele!

Otan Mjon hyväksi havaitun tyylin ja ajelen paskarinkiä jeepillä niin kauan että tasoittuu kovaksi kulkuväyläksi! Nyt on kolailut kolailtu se on jämpti niin!

Mutta nehän on luvannut vesisadetta tänne alkuviikolla! Sehän syö tehokkaasti noita lumipaskoja! Hei enään -2C ulkona, anna mennä vaan luontoäiti ja tuo se kasvihuoneilmiö tänne! En pistä yhtään pahakseni jos porkkanan istutus muuttuu kiwihedelmäsadoksi, oo nyt reilu, sen lottovoitonkin voit antaa jollekkin yleishyödylliselle eläintensuojeluyhdi stykselle jos vaan kiwi kukkii mun mökkitontilla!

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Freemanni - 16.01.2011     kello on 17:04 ---Onnittelut Kimi, tervetuloa vaarien sankkaan joukkoon ;) Sen matkan ennättää tehdä sitten toistekin.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos

Juu matkoja pystyy aina tekemään ja hyvässä lykyssä ehkä kunnon reissu keretään ensi kesänäkin tehdä.

Kauheasti tässä huolestuttaa, että minä kohtapuoleen tulen jakamaan elämäni mummon kanssa, huh  ;D

Tuleva mummi taas totesi helpottuneena, että muutaman kuukauden marginaalilla ehtii saamaan lapsenlapsen ennen omia 50v juhliaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View