Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs kuuluu?

<< < (248/1276) > >>

ose:
Meillä lapset pitää huolen että auto ei liiku jos ei ole kaikkien vyöt kiinni ;)

perho-ukko:
 Tuollainen ohjelma on vaan huonoa mainosta liikenne käyttäytymiseen !!  ;D ;D

tapani pokkinen:
Voi mitä Jeesustelua. Taidan olla huono isä :( Meillä on ollut pari matkailuautoa joissa ei ollut minkään valtakunnan turvavöitä ja hengissä on selvitty. Toki nykyisessä kulkimessa on kaikki hilivitkuttimetkin vaan vöitä ei käytetä vieläkään. Tiedänhän toki, typerä olen, mutta en myöskään ole varautunut taivaan putoamiseen. Mites on linjabiilit? junat, laivat tahi lentokoneet.

Vaan kaikki taitaa johtua huonosta kotikasvatuksesta ;) Silloin 60-luvulla mentiin aina Pulkkilanharjun kautta mökille, silloisella hienolla Foortin farmarilla, mummo etupenkillä, äiti ja vanhemmat sisarukset keskipenkillä ja met nöösit ihan kilpailtiin, että kuka pääsee farmariauton peräkonttiin vilkuttamaan ohitetettaville autoille, traktoreille, mopoilijoille, fillareille, kävelijöille...

Yrittäkää (edes) ymmärtää :'( :'( :'( :'(

Turhan Höpöttäjä:
Joo, kyllä kai tässä on avauduttava:  Silloin kun muksut on mukana, he saavat valita, joko turvavöissä nenä meno suuntaan, tai ilman vöitä selkä meno suuntaan. Niin, nyt kun on eka auto jossa on turhikset neljälle. ::)

sipu:
niin eihän niitä silloin käytetty ku ei niit autois ollut .. itse matkustan linkkarilla useinkin helsinkiin ja aina pidän turvavöitä .. heti sen taidon opettelin , kun ne tulivat autoihin ja opetin lapsille niin kuin lapsenlapiltakin vaatien ne päälle .. en usko et mikään päähän tippuu .. mut onhan niiden tärkeys jo näytetty toteen .. jot jokainen tietty taplaa tyylillään sama se on pyöräkypäränkin kans .. niin kauan ku niitä on ollut on se ollut minunkin pääni turvana .. eipä sitäkään koskaan tiedä milloin joku meteoriitti tai jopa auto tulee törmäykseen  .. eikä sitä sen jälkeen tarvii sytellä , et miksei ollut kypärää tai autossa turvavöitä päällä.. itse olen nois asiois todella tarkka ja ehdoton .. ei meillä lapsenlapsetkaan lähde pyörällä ilman kypärää sen enempää , kuin ilman turvavöitäkään ..juu tiukka on pipo ja vannekin päätä kiristää  .. tai nuttura kireellä tälä muorilla  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View